tipo 1.4ie-pomoc
Fiat Uno 1.5 i.e.
Fiat Tipo 1.4 i.e.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No třeba když vybiješ baterku takto nenastartuješ a musíš tlačit tím chtěl říct že vybily baterku tak to roztlačovaly a skočil jim řemen o 2 zubyA co má vybitá baterka společného z rozvodovým řemenem?
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Típko nechce pořádně startovat... Jak už jsem tady psal, vyměnil jsem kabely, svíce, víčko rozdělovače, palec... Koupil nové čidlo teploty vody, vyměnil a stále stejné... Ale jen poránu a je v noci mráz...
Musím startovat s plynem a držet motor cca 3 minuty v otáčkách jinak zdechne a nechce znova startovat...
Pak je vše O.K.
Jinak potom šlape jak švýcary, sqele točí, táhne, jede...
Co ještě může být špatně?? Jinak zešílím...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Od včerejška min 70 návštěv a žádná odpověď
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak a je to tu zase...
Típko nechce pořádně startovat... Jak už jsem tady psal, vyměnil jsem kabely, svíce, víčko rozdělovače, palec... Koupil nové čidlo teploty vody, vyměnil a stále stejné... Ale jen poránu a je v noci mráz...
Musím startovat s plynem a držet motor cca 3 minuty v otáčkách jinak zdechne a nechce znova startovat...
Pak je vše O.K.
Jinak potom šlape jak švýcary, sqele točí, táhne, jede...
Co ještě může být špatně?? Jinak zešílím...
Jak je na tom čidlo nasávaného vzduchu,měřils hodnoty?Pokud je v háji a velikost odporu se drží na nějakým extrému může to dělat při studeném motoru neplechu. Je to NTC termistor - čím nižšší teplota tím větší odpor, pokud je jeho hodnota trvale 0ohmů,řj si myslí,že do motoru jde hodně horkej vzduch a podle toho taky ubere na bohatosti směsi = potíže se startováním za studena.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak a je to tu zase...
Típko nechce pořádně startovat... Jak už jsem tady psal, vyměnil jsem kabely, svíce, víčko rozdělovače, palec... Koupil nové čidlo teploty vody, vyměnil a stále stejné... Ale jen poránu a je v noci mráz...
Musím startovat s plynem a držet motor cca 3 minuty v otáčkách jinak zdechne a nechce znova startovat...
Pak je vše O.K.
Jinak potom šlape jak švýcary, sqele točí, táhne, jede...
Co ještě může být špatně?? Jinak zešílím...
Jak je na tom čidlo nasávaného vzduchu,měřils hodnoty?Pokud je v háji a velikost odporu se drží na nějakým extrému může to dělat při studeném motoru neplechu. Je to NTC termistor - čím nižšší teplota tím větší odpor, pokud je jeho hodnota trvale 0ohmů,řj si myslí,že do motoru jde hodně horkej vzduch a podle toho taky ubere na bohatosti směsi = potíže se startováním za studena.
Čidlo teploty je v pohodě...
Dnes jsem ho zkoušel a vše je v normálu...
Fakt už si nevim rady... Zajímavý je, že to dělá, jen když je venku zima a napadne sníh
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A za studena to zdechá jen když pustíš úplně plyn (na volnoběh) a nad cca 1500ot. běží normálně?
Přesně tak... Kolikrát ho ale neudržim ani pod plynem...
Víš čím to je??
Jestli jo, vytrhneš mi trn z paty...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Až ti to někdy bude zas dělat bordel,chcípni motor,otevři kapotu a rukou s ním trochu zakvedlej.Pokud je to tím 100% to pomůže.
Další příčinou může být špatná poloha potenciometru. Ihned po nastartování je totiž ještě studená lamba a řj nemá podle čeho srovnat bohatost a je odkázána pouze na správnou polohu potenciometru.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zatuhlej krokomotorek, co reguluje volnoběžné otáčky.Mě to dělá něco podobnýho.Nastartuju,motor se sotva drží kolem 500ot., rozjedu se a je vše ok, dokud nepustím plyn.Po ujetí několika km se to zpravidla umoudří.
Až ti to někdy bude zas dělat bordel,chcípni motor,otevři kapotu a rukou s ním trochu zakvedlej.Pokud je to tím 100% to pomůže.
Další příčinou může být špatná poloha potenciometru. Ihned po nastartování je totiž ještě studená lamba a řj nemá podle čeho srovnat bohatost a je odkázána pouze na správnou polohu potenciometru.
Byl jsem to zkusit...
Napoprvé : buf bif škyt chcíp...
Odpojil konektor k poťáku.. V řj zabzučelo, vrátil zpět, znovu zabzučelo.. Nastartoval a ejhle... Motor běží a drží si svých krásných 1200 ot/min za studena...
Tak a jak to teď udělat tak, any se nezasekával bo co se mu děje??
Jde nějak promazat nebo vyčistit??
Nejlépe s vysvětlením přímo pro tatary... A foto by se taky neztratilo...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Byl jsem to zkusit...
Napoprvé : buf bif škyt chcíp...
Odpojil konektor k poťáku.. V řj zabzučelo, vrátil zpět, znovu zabzučelo.. Nastartoval a ejhle... Motor běží a drží si svých krásných 1200 ot/min za studena...
Tak a jak to teď udělat tak, any se nezasekával bo co se mu děje??
Jde nějak promazat nebo vyčistit??
Nejlépe s vysvětlením přímo pro tatary... A foto by se taky neztratilo...
Doufám,že jsi myslel ke krokáči (no prostě ten nejvíc napravo nejblíže plynovému lanku).
Ještě jsem ho nerozebíral,ale pamatuju se,že zde někdo již úspěšné vyčištění provedl, jen je potřeba to téma najít.
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Byl jsem to zkusit...
Napoprvé : buf bif škyt chcíp...
Odpojil konektor k poťáku.. V řj zabzučelo, vrátil zpět, znovu zabzučelo.. Nastartoval a ejhle... Motor běží a drží si svých krásných 1200 ot/min za studena...
Tak a jak to teď udělat tak, any se nezasekával bo co se mu děje??
Jde nějak promazat nebo vyčistit??
Nejlépe s vysvětlením přímo pro tatary... A foto by se taky neztratilo...
Doufám,že jsi myslel ke krokáči (no prostě ten nejvíc napravo nejblíže plynovému lanku).
Ještě jsem ho nerozebíral,ale pamatuju se,že zde někdo již úspěšné vyčištění provedl, jen je potřeba to téma najít.
Tak jsem odpojil teda to něco..
Každopádně to byl konektor ten nejvíce v levo..
Ten nejdál od lanka plynu
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.