tipo 1.4ie-pomoc
Takže aby jsi se ujistil,tak příště zkus zahýbat hned tím krokomotorkem,ale né jeho konektorem,ale tou pohyblivou částí,která je opřená o takový plech připevněný na osce škrtící klapky.
Princip je takový,že když jsou volnoběžné otáčky moc nízké,tak se ta pohyblivá část krokomotorku povysune a otevře trochu víc škrtící klapku, je to vlastně takovej pohyblivej doraz.
Doporučuju zkouknout toto: http://www.fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=18
FIAT Tipo 1,6 159A3.046 r.v.91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to je potenciometr, bohužel si moc nedokážu představit,jak mohlo pomoct připojení a odpojení jeho konektoru .Snad pokud tam byl nějakej přechodovej odpor-takže vyčistit. Ale viděl bych to spíš na haluz,že mezi jednotlivými pokusy se prostě ten krokomotor uvolnil.
Takže aby jsi se ujistil,tak příště zkus zahýbat hned tím krokomotorkem,ale né jeho konektorem,ale tou pohyblivou částí,která je opřená o takový plech připevněný na osce škrtící klapky.
Princip je takový,že když jsou volnoběžné otáčky moc nízké,tak se ta pohyblivá část krokomotorku povysune a otevře trochu víc škrtící klapku, je to vlastně takovej pohyblivej doraz.
Doporučuju zkouknout toto: http://www.fiattipo.net/modules.php?name=News&file=article&sid=18
Díky... hned ráno na to kouknu a uvidí se...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Napíšu můj problem do tohodle tématu jestli neva, jde totiž o stejný auto(tipo 1,4ie). Při jízdě se rozsvítíla kontrolka dobíjení a mazání a nechtělo to moct jet, jakoby se to dusilo nebo co(nevim jak to napsat přesnějct, mě se to nestalo,nejel sem s tim) no tak to zhasl, a po chvíly nastartoval a OK, už je to tak 3 týdny uz to nikdy neudělalo. Oleje je dost, dobíjí to taky. Ty kontrolky maj společné přece jen napájení, tak nevim, nebo jestli nějak jebe v digi palubce???
Projdi si kostřící body... To je nejčastější příčina těhle nesmyslů, který to vyvádí...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kostra umí blbosti i sakra velký věci... Taky bych neřekl jak na tom záleží, ale je to tak...jj dík, taky mě to pak napadlo že by to mohla bejt kostra, ale že až takový blbosti
A nezapomeň kontakty na baterce, na převodovce, na L. nosníku pod cívkou a na pravym nosníku...
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.