Škubání a malý výkon

Více
15 roků 11 měsíců zpět #1 od Ram512
Škubání a malý výkon vytvořil uživatel Ram512
Ahoj lidi tak zase další problém kdýž přijdu rano k autu a nastartuji tak někdy při jízdě škube a je aji malej výkon. Někdyje to zase jede ok!

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #2 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Škubání a malý výkon
Klasika, kterou se vždy začíná. Svíčky, kabely? Jak na tom jsou? Kontaktolovou kůru jsi zkoušel?

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #3 od Ram512
Odpověděl Ram512 pro téma Re: Škubání a malý výkon

Klasika, kterou se vždy začíná. Svíčky, kabely? Jak na tom jsou? Kontaktolovou kůru jsi zkoušel?

jakou kuru co to je?

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #4 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Škubání a malý výkon

jakou kuru co to je?


To znamená, že vezmeš kontaktol (doufám, že víš co to je) a přejdeš s tím všechny konektory, očka, kostry atd. aby se očistili spoje a nedocházelo tam k přechoďákům ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #5 od Ram512
Odpověděl Ram512 pro téma Re: Škubání a malý výkon
jj vím díky :D Skusím

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #6 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: Škubání a malý výkon
Jo jo tak:D Dík... časem prostě vlivem oxidace některé kontakty přestou úplně vodit a problém je na světě. Tím se začíná. Pak ty svíce, kabely a tak..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #7 od esox25
Odpověděl esox25 pro téma Re: Škubání a malý výkon
Ludia prosim vás, viem že blbá otázka, ale čo je to ten kontaktol? Dostať to bežne v mototechne? A jeden dotaz. motor 1,4 karbec, rv.89 Aká prevádzková teplota? čo tak čítam, každý udáva niečo iné. Povedal by som že tých do 90 st. celzia. Je to tak?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #8 od bery1970
Odpověděl bery1970 pro téma Re: Škubání a malý výkon
jak už název napovídá je to spray na kontakty a v mototechně to určitě dostaneš,když ne přímo kontaktol tak něco podobného,já používám
castrol motorcycle dwf

bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč

fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE

NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #9 od esox25
Odpověděl esox25 pro téma Re: Škubání a malý výkon
Aha, tak dikes. preventívne sa s tým pohrám.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Škubání a malý výkon

A jeden dotaz.motor 1,4 karbec, rv.89 Aká prevádzková teplota? čo tak čítam, každý udáva niečo iné. Povedal by som že tých do 90 st. celzia. Je to tak?


To záleží jaký máš termostat, dneska se prodávají termostaty, které bohužel otevírají při 81-82°C a takže ti ručička se bude držet kolem té teploty. Nevím proč je dělají na méně stupňů, protože pak i méně auto topí. Uvažuji o koupi termostat z favorita, který je na 89°C, je potřeba ho lehce poupravit, ale pasuje.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #11 od esox25
Odpověděl esox25 pro téma Re: Škubání a malý výkon
Ide mi o to, že ho mám asi v háji. Displej ukazuje max 60 st c. A hned po naštartovaní cítim že vrchná hadica do chladiča sa zohrieva, a následne za nou aj spodná. A displej neukazuje samozrejme ani jednu čiarku. Naj sor bude stále otvorený.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #12 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Škubání a malý výkon

Ide mi o to, že ho mám asi v háji. Displej ukazuje max 60 st c. A hned po naštartovaní cítim že vrchná hadica do chladiča sa zohrieva, a následne za nou aj spodná. A displej neukazuje samozrejme ani jednu čiarku. Naj sor bude stále otvorený.


Jo tak to je termostat stále otevřený a neohřeje se to jak má, musí ti to i mizerně topit, že? Kup normálně novej a uvidíš jak to bude pěkně topit i spotřeba se lehce sníží (cca o litr) ;) Nevim jakej máš termostat, jestli se dá vyměnit jen vložka a nebo musíš celej.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #13 od esox25
Odpověděl esox25 pro téma Re: Škubání a malý výkon
Dúfam že len vložka. Je to také koleno, kde sa zbiehajú dve hadice. Kolko to asi stojí. Na nete som nenašiel nič konkrétne. A ako hovoríš, kúrenie o ničom. Aj ťah je slabý, ako pri studenom motore. Ja som myslel, že to je normal, lebo tu viacerí hovorili že im sa nezohreje viac ako 70. Poteší ked to pojde lepšie.
Inak včera som sedel v Favorite, neviem aký motor, ale ťahalo to o dosť lepšie, čo som bol prekvapený. Na jar sa do mojho Tipka pusím od základu, nech to dá čo to má.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #14 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Škubání a malý výkon
Já jsem zjistil, jak má tipo udělané převodovky na otáčky, všechny škodovky berou od spodu a pak nad 4000ot, jsou jen hlučný, ale výkon nikde. To tipo kolem 4000ot. teprve ožije ;)

Nevím jestli u tvého tipa jde vyměnit pouze vnitřek a nebo musíš celé, po pravdě jsem termostat u tohohle typu motoru ještě neviděl živě :roll: Ale spotřeba je vyšší při vadném termostatu, u vstřikovaček určitě, jednotka totiž dostává informace, že motor není plně ohřátej a podle toho dělá směs :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #15 od esox25
Odpověděl esox25 pro téma Re: Škubání a malý výkon
Lenže moje Tipo nemá riadiacu jednotku. Je tam ten najslabší motor aký sa robil. Ale aj z toho by som dal rád naj výkon. V rámci možností. Stále mám pocit že ho niečo brzdí.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.528 sekund
Powered by Kunena fórum