Škubání a malý výkon
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jakou kuru co to je?Klasika, kterou se vždy začíná. Svíčky, kabely? Jak na tom jsou? Kontaktolovou kůru jsi zkoušel?
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jakou kuru co to je?
To znamená, že vezmeš kontaktol (doufám, že víš co to je) a přejdeš s tím všechny konektory, očka, kostry atd. aby se očistili spoje a nedocházelo tam k přechoďákům
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
castrol motorcycle dwf
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jeden dotaz.motor 1,4 karbec, rv.89 Aká prevádzková teplota? čo tak čítam, každý udáva niečo iné. Povedal by som že tých do 90 st. celzia. Je to tak?
To záleží jaký máš termostat, dneska se prodávají termostaty, které bohužel otevírají při 81-82°C a takže ti ručička se bude držet kolem té teploty. Nevím proč je dělají na méně stupňů, protože pak i méně auto topí. Uvažuji o koupi termostat z favorita, který je na 89°C, je potřeba ho lehce poupravit, ale pasuje.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ide mi o to, že ho mám asi v háji. Displej ukazuje max 60 st c. A hned po naštartovaní cítim že vrchná hadica do chladiča sa zohrieva, a následne za nou aj spodná. A displej neukazuje samozrejme ani jednu čiarku. Naj sor bude stále otvorený.
Jo tak to je termostat stále otevřený a neohřeje se to jak má, musí ti to i mizerně topit, že? Kup normálně novej a uvidíš jak to bude pěkně topit i spotřeba se lehce sníží (cca o litr) Nevim jakej máš termostat, jestli se dá vyměnit jen vložka a nebo musíš celej.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Inak včera som sedel v Favorite, neviem aký motor, ale ťahalo to o dosť lepšie, čo som bol prekvapený. Na jar sa do mojho Tipka pusím od základu, nech to dá čo to má.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nevím jestli u tvého tipa jde vyměnit pouze vnitřek a nebo musíš celé, po pravdě jsem termostat u tohohle typu motoru ještě neviděl živě Ale spotřeba je vyšší při vadném termostatu, u vstřikovaček určitě, jednotka totiž dostává informace, že motor není plně ohřátej a podle toho dělá směs
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.