Škubání a malý výkon

Více
15 roků 10 měsíců zpět #16 od oBzB
Odpověděl oBzB pro téma Re: Škubání a malý výkon

Já jsem zjistil, jak má tipo udělané převodovky na otáčky, všechny škodovky berou od spodu a pak nad 4000ot, jsou jen hlučný, ale výkon nikde. To tipo kolem 4000ot. teprve ožije ;)


Spíš než převodovky má favorit motor co se sbírá nízko. Převody má právě strašně dlouhý, delší než tipa, právě proto, že ve škodovce vyřešili problém hlučnýho motoru metodou dáme delší převody, ať to mín točí a tím i hlučí.

Lenže moje Tipo nemá riadiacu jednotku. Je tam ten najslabší motor aký sa robil. Ale aj z toho by som dal rád naj výkon. V rámci možností. Stále mám pocit že ho niečo brzdí.

Zas tak špatně na tom nejsi, karbecová 1.4ka je výkonnější než stříkačka, a pak se ještě dělalo tipo s uňáckou 1.1 fire :wink: Teplota by měla mít vliv i na spotřebu a vlastnosti karbecu, sytič se řídí podle teploty (i když nevím jak to je u tipa, když tam je ta páčka na sytič)

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #17 od esox25
Odpověděl esox25 pro téma Re: Škubání a malý výkon
To myslíš vážne, že 1.4 s karburátorom je výkonnejšia ako 1.4ie ?
Niekde som tu čítal, že je lepší termostat z favorita, čo na to poviete?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #18 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: Škubání a malý výkon
Já jsem teda myslel, že 1.4 ať už karbec a nebo ie. maj stejnej výkon i krouťáka :roll: že bych se pletl?
Jinak ten termostat z favorita jsem psal já, na mou 1.6 DOHC jde po mírné úpravě krásně, ale nevím jak na 1.4, ta má systém chlazení trošku jinak :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #19 od JiFi
Odpověděl JiFi pro téma Re: Škubání a malý výkon
pánové sice mi do toho mozna nic neni, ale neodbocili jste z tematu? Mimochodem, RAM512 to prosplichal kontaktolem a uz mu to jezdi lepe ;-) Takze takovou kuru udelam i ja. Cus bus

Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006

EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998

EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #20 od Ram512
Odpověděl Ram512 pro téma Re: Škubání a malý výkon
No tak 1.4 má uplně jinej termostat z Fačka nejde předělat!

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #21 od oBzB
Odpověděl oBzB pro téma Re: Škubání a malý výkon

To myslíš vážne, že 1.4 s karburátorom je výkonnejšia ako 1.4ie ?
Niekde som tu čítal, že je lepší termostat z favorita, čo na to poviete?


Karbecový motory jsu výkonější, nemají kat a nejsou přiskrcený kvůli emisím. Někdo tu i řešil, jak nacpat na motor místo vstřikování karbec kvůli výkonu. Karbecová 1.4ka by měla mít 55kW stejně jako modernizovaná IE 1.6ka (která má ale vyšší Nm), zatímco IE má 51 nebo 52kW (možná že je víc verzí). U 1.6ky OHC to je 62kW pro karbec a 57 nebo 55kW pro IE.

Mě se do 1.6ky OHC vnitřek termostatu z favorita podařit nacpal, favoriťáckej termostat je celej plechovej, bez těsnění, pamatuju si, že jsem ho jen musel trochu přihnout aby prošel kolem těch bočnic co držej pružinu. Ted mám ale v autě termostat vernet, a ten otvíral taky hodně vysoko, teploměr stíhal vylízt nad 90, ale u toho se mi servalo to těsnění a od ty doby trochu protejká.

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #22 od esox25
Odpověděl esox25 pro téma Re: Škubání a malý výkon
Takže budem musieť kúpiť orig termostat. Len nech už otvoria tie obchody konečne.

oBzB Moja 1.4 karb. má 52kw, ale ked tak uvažujem, niečo na tom bude. Dik trochu si ma ukludnil, že na tom nie som až tak zle. Je pravda, že ked idem na sytiči má to znatelne lepší ťah. A mám pocit že teoreticky by karbecová 1.4 mala mať menšiu spotrebu ako 1.4ie. Kôli tomu sytiču.

[img]www.sdilej.net/pics/bdabb2e90545b1bba7e15c02b3d8df29.bmp

čo by ste povedali na toto? Amater kreslenie.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #23 od Ram512
Odpověděl Ram512 pro téma Re: Škubání a malý výkon
No stou spotřebou si nejsem jistý jestli žere mene nebo více na dálku mi to žere těch 6.5l po městě těch 8-9l lehká noha

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #24 od oBzB
Odpověděl oBzB pro téma Re: Škubání a malý výkon
Papírově karbecy i žerou mín, v praxi to asi bude záležet na situaci (využití brždění motorem u IE atak). Na sytič to jede líp, u IEček se toho zneužívá powerboxy, který ošulej řj aby jela porád na "sytič", ale za ten nárust spotřeby to nestojí.

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #25 od esox25
Odpověděl esox25 pro téma Re: Škubání a malý výkon
Mne to žere rovnako, priemer tých 7l. Myslel som to tak, že ie neovplyvní sytič manuálne. Takže dáva bohatšiu zmes dlhšie. Pri karbeci ho vypneš a je to síce lenivšie, ale aj menej žere.

čo na to poviete, dalo by sa to nasadiť na karbec?
www.sdilej.net/pics/bdabb2e90545b1bba7e15c02b3d8df29.bmp

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #26 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Škubání a malý výkon
No tak já myslím, že nasadit by to tam šlo, respektive, lidi co mají stříkačky, tak shání vrchní krytování sání z karbeců, takže by jsi to tam měl napasovat rovnou. Ale pokud ti jde o to, že dostaneš výkon vyšší, tak si myslím, že nikterak výrazně to nepocítíš. Já jsem dával na stříkačku sport filtr a jinej kryt sání, nemyslím si, že bych to nějak výrazněji pociťoval. Nečekej od toho moc.
Viz. foto
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=13686

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #27 od esox25
Odpověděl esox25 pro téma Re: Škubání a malý výkon
Nečakám od toho nič vínimočné. Akurát mi ide o to, že sa zbavím toho orig krytu. Už tam mám šport filter, a nenastala žiadna zmena. Dúfal som, že aspoň zvuk to trocha upraví, ale nič. Ide mi len o to, že sa tam uvolní miesto. A bude to možno krajšie, ak to spravím z nerezu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #28 od Ram512
Odpověděl Ram512 pro téma Re: Škubání a malý výkon
No zase mam problém při studeném motoru to škube jako prase jak ohřeju jede ok už sem stoho jelen :( Nemůže to dělat lambada sonda?

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #29 od Vali
Odpověděl Vali pro téma Re: Škubání a malý výkon
Lambda sonda má předehřev na 1,4. Spíš bych to viděl na čidlo teploty vody, nebo nasávaného vzduchu. Ale spíše té vody :wink:

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 8 měsíců zpět #30 od Ram512
Odpověděl Ram512 pro téma Re: Škubání a malý výkon
Nj ale muže být ko i ten předehřev protože sem otevřel motor a kable od lambady byli přesekané od alternátoru. Takže to skratovalo o kostru tak muže být vyskratovaná. Ale jestli to má vůbec vliv na studené starty?

Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012 :)

Soubor přílohy:
[/URL

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.526 sekund
Powered by Kunena fórum