Škubání a malý výkon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dnes jsem jel, najednou žádný tah, cukání a při vyřazení chcíp...
Otevřu kapotu, šmátrám až se zastavim u krokomotorku... štouchnu do něj, zavrčel, vysunul a vš eje O.K...
Auto jede dobře, necuká a tahne...
Je možný že to cukání způsobuje krokáč??
A je tu někde návod na vyčištění a rozhejbání?? Případně nemáte někdo jeden funkční na prodej??
Tipo 1.4 ie, 51 kW...
Díky moc
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to pochybuju,krokáč je tam aby držel volnoběžné otáčky.Tak jsem taky řešil stejnej problém a asi vyřešil...
Dnes jsem jel, najednou žádný tah, cukání a při vyřazení chcíp...
Otevřu kapotu, šmátrám až se zastavim u krokomotorku... štouchnu do něj, zavrčel, vysunul a vš eje O.K...
Auto jede dobře, necuká a tahne...
Je možný že to cukání způsobuje krokáč??
A je tu někde návod na vyčištění a rozhejbání?? Případně nemáte někdo jeden funkční na prodej??
Tipo 1.4 ie, 51 kW...
Díky moc
krokáč jsem měl,ale poslal jsem ho jednomu dobrodruhovi,kterej místo peněz :fuck: no aspoń se už tady neukazuje
bery1970 /F/I/A/T/ tipo 1,4 ie
r.v.1988-už je pryč
fiat marea weekend 1.6 16v
r.v.2000
ITALIANO ETERNAMENTE
NACHYSTEJTE KVĚTINÁČE NA VÁNOCE JSEM ZPÁTKY
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
konec konců by to nebyl ani první ani poslední fiat s takovou poruchou
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-sady-zapalovacich-kabelu.php
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Do dneška nezapomenu na tu pecku od kabelu, když jsem se sehnul nad natočenym motorem a jen jsem uviděl, jak se mi jiskřilo mezi prsty a pak jsem seděl na prdeli a asi 5 minut jsem se z toho sbíral. Fuj to byla šlupka, ještě mi z toho běhá mráz po zádech
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ano, taky mám tyto kabely od Tesla Blatná a jsem spokojenej. Proti těm starým jsou krásně pružné za každých teplot. Staré kabely byly jak dřevěné třísky a při ohybu praskaly.
Do dneška nezapomenu na tu pecku od kabelu, když jsem se sehnul nad natočenym motorem a jen jsem uviděl, jak se mi jiskřilo mezi prsty a pak jsem seděl na prdeli a asi 5 minut jsem se z toho sbíral. Fuj to byla šlupka, ještě mi z toho běhá mráz po zádech
Asi to bylo ještě málo Charlesi
Jinak souhlas asi nej kabely za rozumne penize.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lidi připadá mi to jakoby se nezapl sytič je to možné?Jak je to zahřáté tak jede spanile.Ahoj lidi tak zase další problém kdýž přijdu rano k autu a nastartuji tak někdy při jízdě škube a je aji malej výkon. Někdyje to zase jede ok!
Fiat Tipo 1.4ie ,1989 ,190000 km. STK 5/2012
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Asi to bylo ještě málo Charlesi
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lidi připadá mi to jakoby se nezapl sytič je to možné?Jak je to zahřáté tak jede spanile.Ahoj lidi tak zase další problém kdýž přijdu rano k autu a nastartuji tak někdy při jízdě škube a je aji malej výkon. Někdyje to zase jede ok!
Taky se mi stává... Ale to vim, že se zasekne krokáč... Už jsem ho čistil a nepomáhá...
A zase.. .Už je teplo, tak auto občas běží dobře, ale ráno byla rosa, nastartoval jsem, ujel asi 50 metrů - zacukalo a chcíp... A už nešel natočit... Asi po 10 minbutách chytl na škrtnutí a jel O.K., krásně do otáček, ekonometr neležel pořád v červenym...
To je taky věc, která mě zajímá... Občas nastartuju auto a ekonometr se drží přesně v půli - to vim, že dobře pojede... Jindy nastartuju a ekonometr leží v červenym poli a to vim, že to pojede na p*cu!!!
Už fakt nevim co je špatně... Co vyměnit... Páč neni milý když předjíždíte kamion a auto začne cukat a netahne...
Ocením každou radu, která může mít smysl..
Díky
Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.