problém s teplotou vody

Více
15 roků 10 měsíců zpět #1 od Pavel Jandák
lidi mám problém s teplotou vody.Po ujetí 20ti kilometrů mám ručičku na budíku od vody na čárce mezi 60 a 90 a víš se za jízdy nedostanu.Termostat by měl být ok.Na tu první čárku se to dostane po 3-4km,ale dál to nejde.Ještě se chci zeptat,jaké jsou hodnoty čidla pro teplotu vody pro řidicí jednotku?Díky moc

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #2 od hondzik1
Odpověděl hondzik1 pro téma Re: problém s teplotou vody
řekl bych, že pokud máš teda termostat v pohodě, tak máš v háji čidlo teploty pro přístrojovou desku...
Zkus termostat ve vodě s teploměrem doma a uvidíš, jestli je v poho...
A druhá věc..Když sahneš na hadice, řekl bys, že motor má cca 90 ???
Jestli jo, tak čidlo... Stojí asi 120 Kč...

Fiat Tipo 2.0 i.e 8V GRANTURISMO
cca. 350 000 km už je K.O., jen motor je stále O.K.
Nyní Tipo 1.4, 51KW, které mě mile překvapilo..
Bude transplantace a znovuoživení 2.0 ie

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #3 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: problém s teplotou vody
záleží jakej máš termostat, protože nevim proč, ale dneska se prodávaj termostaty co otevírat při 80°C, takže na tu 90ku to nedoleze nikdy :? podle mě je nejlepší, když termostat otevírá při 88°jako to má fáčko, pak to i výrazně lépe topí.
Jinak pokud vyleze po 4km na tu čárku a zůstane tam, tak ti termostat nejspíš funguje dobře, protože jinak by se to ohřálo takhle až po ujetí tak 10km. Ale je možný, že něco pouští do chladiče.
Mrkni na čidlo, jestli je dobrej kontakt na tom konektoru, případně to očisti. Ještě vyzkoušej, jestli ti ukazuje dobře budík, že když ten kabel, co jde k čidlu dáš na kostru přímo, musí budík na palubce ukázat 130°.
No a pokud je vše ok, tak vyměnit čidlo. Je levný, protože to je takovej univerzál pro všechny možný druhy fiatů ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #4 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: problém s teplotou vody
a copa když má termostat v hájí a mmá ho pořád otevřenej jako například já? taky se mi to po ujetí 37 kilometrů mám 2 max tři čárky...ráno to nastartuj a sahni na obě hadice když se ohřejou hned obě najednou tak je v pr. termostat

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #5 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: problém s teplotou vody
pokud by měl termostat KO, tak se to neohřeje stejně jako tobě, bude to mizerně topit a bude i vyšší spotřeba ;) ale jinak máš recht, hadice musej ke chladiči bejt studený do tý doby, než se dostaneš aspoň na těch 80°
Ale u 1.8 je to stejný jako u mě a dá se vyměnit pouze ta vložka, která stojí nějakých 390Kč ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #6 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: problém s teplotou vody
a můžeš mi to vložku objednat?pls
ale když jsem měl analog tak mi ukazoval taky hrozně malo pak jsme koupil předělal na digi a než mi odešel termostat tak to ukazovalo správně musíš to zkusit no s tima hadicema to máš asi nejistější

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #7 od Pavel Jandák
termostat bude dobrý.ty hadice jsem zkoušel a ke chladiči je studená a hned jak otevře termostat,tak se ohřeje,takže v tom bych problém neviděl.Jenom se teplota za jízdy nedostane dál než na cca 70-80 stupnu a to mám skoro celý chladič zakrytý,kvůli mrazům abych to měl rychlejc ohřátý a teplo teda nic moc.Má ta nízká teplota nějak vliv na spotřebu?A to čidlo teploty vody co dává informace pro ř.j. má jaký hodnoty když je dobrý?jak se projevuje jeho nefunkčnost(kromě vyšší spotřeby).Motor běží pořád na sytič nebo jak?Díky moc

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #8 od Pavel Jandák
jinak na nádrž najezdim tak 550km,tak to je spotřeba tak 10l na 100 a to je celkem dost,když vetšina cest je delších jak 20km.Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #9 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: problém s teplotou vody
pokud bude ta teplota ukazovat správně tak ti to bude víc žrát ale myslím si že to nák moc nepoznáš já taky jezdím na 2čárky ale asi by měl mít svojí provozní teplotu no

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #10 od čenda
Odpověděl čenda pro téma Re: problém s teplotou vody

Po ujetí 20ti kilometrů mám ručičku na budíku od vody na čárce mezi 60 a 90 a víš se za jízdy nedostanu.


Je kosa, takže nejspíš pořád topíš, navíc se zapnutým ventilátorem topení a tak motor neustále chladíš výměníkem topení. Mně to v tomhle režimu dělá totéž.
Teď bych to neřešil, počkej na jaro, nebo zkus několikrát jet s vypnutým topením, jestli se to nezmění.

1.4 i.e. 1992
Punto 55 1996
Lasciate mi cantare...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #11 od Dvoři
Odpověděl Dvoři pro téma Re: problém s teplotou vody
já třeba netopím dýchám pod bundu aby se mi nezamlžovalo okno :D kdybych ještě topil tak to neohřeju vůbec ale stejně když má zakrytej chladič tak byto to mělo ohřát stejně ne?

bývalé--Tipo 1.8 GT r.v.93 77kw
nyní--Alfa Romeo 2.0JTS r.v. 2002 125kw

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #12 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: problém s teplotou vody
no vzhledem k tomu, že čidlo je v hlavě, tak podle mě na to nemá vliv topení. Protože kdyby to bylo málo ohřátý, tak se zavře termostat a i kdyby to šlo do topení, tak se to ohřeje v tom malým okruhu na provozní teplotu a až pak otevře termostat. Od toho tam přece je ;) Správně pohřátej motor je po tzv. druhym otevření termostatu :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #13 od S3m8a
Odpověděl S3m8a pro téma Re: problém s teplotou vody
jezdim podobne s temprou charles to videl ... a neco na tom s tim topenim bude - dneska sem mel celou cestu ze skoly vyply topeni a dostal sem se k 90 jindy mam za jizdy tak max 70 kdyz topim - musim topit porad na IV protoze jsem jeste nestihl presroubovat ty odpory na ostatni rychlosti
motor se na vic neohral ani pri 100km ceste od charlese - a to po zkusenem odvzdusneni a doliti 2 l vody u charlese :-D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #14 od Freedom
Odpověděl Freedom pro téma Re: problém s teplotou vody
s tim topenim je to recht mě to ted na lancii dělá taky že jakmile zapnu teplej vzduch teplota klesne a když to zase vypnu teplota vyleze zpátky... Jinak u bejvalýho tipa sem v zimě jezdil tak na 75 stupnů na víc se to taky nikdy nedostalo i když sem jel 200km a netopil.

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #15 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: problém s teplotou vody
já mám teda na budíku pořád 70° ale to je tim, že jsem hejbal s ručičkama, když jsem rozebíral palubku, musim to nastavit, aby to ukazovalo jak má, to samý mám s palivoměrem, ukazuje o něco více.
U mě to blbě topí, vim to, ale je to asi tim, že mi pořádně nedovírá klapka na studenej vzduch, asi se na to v nejbližší době (sobota) podívám.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.507 sekund
Powered by Kunena fórum