typ vstřikování+čidlo nasávaného vzduchu

Více
15 roků 10 měsíců zpět #31 od Pavel Jandák
no kdyby to bylo 200 korun,tak to vem čert,ale koukám na autokelly a tam stojí 2600,- a to je celkem rozdíl,když univerzál stojí okolo 1100,- si myslim

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #32 od Pavel Jandák
lidi ještě se chci zeptat,co by mohlo způsobovat,že když mám ohřátý motor a na volnoběh sešlápnu plyn až na podlahu,tak se motor zadusí?Díky moc

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #33 od Charles

no kdyby to bylo 200 korun,tak to vem čert,ale koukám na autokelly a tam stojí 2600,- a to je celkem rozdíl,když univerzál stojí okolo 1100,- si myslim


heh na jejich katalog nemá cenu koukat, to jsou šílený židi, všechno předražený. Stejný věci koupíš jinde za polovinu, stačí se jen pozeptat. Co si pamatuju tak origi ti seženu kolem 1400Kč, někomu už sem ji tu na foru posílal ;) zejtra se podívám kolik přesně

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #34 od michal_tipar

na lambdě se měří napětí, ale stejně ji moc neproměříš bez osciloskopu, měřáky nemaj takovou reakční dobu, aby ti ukázaly aktuální hodnotu. jinak kup originál sondu, proč nějakej univerzál? originál je možná o 200Kč dražší, ale je určená přímo pro daný motor s tím vstřikováním

ale doměříš je tam interval kolem jedné vteřiny, to už zvládne i digitál, ručičkový to změří daleko líp, ale to každý doma nemá...
ten digitál ale nesmí být za 150 vočí z Tesco :roll:
samo že osciloskop je daleko lepší a jsou tam vidět i změny podle podmínek např. teploty

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #35 od Vali
Prvně vyřešit, jestli jsou všechna čidla v pořádku a ostatní věci, pokud tam dáš lambdu a je krom ní něco špatně, tedy dává to bohatou směs, tak ať se zbytečně nezasírá, když bude nová. No jo multimetrem se dá, jak psal Michal_tipar, ale to už musí být trošku lepší multimetr, třeba takovej jak má RS :lol: :lol:
Jinak s tím šlápnutím na plyn na volnoběh a špatnou odezvou, teoreticky by to mohlo být i tou špatnou lambdou. Vím, že tady na fóru to dříve bývala univerzální příčina, ale v tvém případě by na tom něco být mohlo. Ale takto od stolu je to opravdu střílení.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #36 od Pavel Jandák
No ona tam nejspíš bude origo lambda a auto už má nalítáno 135tis,tak nevim jestli má lambda takovou životnost.No já si myslim,že čidla jsou ok.Akorát nevim,jestli tam třeba něco nedává moc benzínu.Včera jsem tady pročítal forum a někdo psal,že měl zaseklej nějaký vstřikovač nebo co a že mu benzin stříkal strašně moc,ale nevim na co se mám zaměřit.Když to mám studený a je venku zima,tak mám za autem celkem dost velkej oblak,jak to běží na sytič,ale když nakopnu studený fáčko,tak teda to kouří fakt jenom trošku,ale to je asi normální nebo nevim,ale když to je studený,tak to tak divně smrdí,ale ne jako po oleji,ale takovej divnej smrad.Nevim jak to popsat.Jinak kabely ke svíčkám,svíčky,víčko rozdělovače a palec to vše je ještě origo a tak si myslim,že vyměna je na místě.Chci se tedy zeptat,jestli jste někdo schopnej mi sehnat:palec,víčko rozdělovače,kabely,svíčky,vzduch.filtr a lambdu za rozumnou cenu.Díky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #37 od Charles

Chci se tedy zeptat,jestli jste někdo schopnej mi sehnat:palec,víčko rozdělovače,kabely,svíčky,vzduch.filtr a lambdu za rozumnou cenu.Díky


samozřejmě ;) na svém jsem měnil to samé...lambda má životnost tak 80tkm

Jinak k tomu smradu a kouři..to je zapříčiněno katalyzátorem, fáčko žádnej nemá, stejně tak to bylo i u mojí 07ky nebo 120ky...tipo kouří teď v zimě dost znatelně, ale jen když je studený výfuk. pokud ti to v zimě žere 9-10litrů, je to celkem normální, delší ohřívání motoru, déle sytič atd. atd. ale každopádně výměna věcí co jsi psal pomůže lepšímu chodu motoru, startům a trošku nižší spotřebě ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #38 od Pavel Jandák
Pro Charlese:a jsi schopnej ty veci sehnat za nějakou rozumnou cenu?Ješte jsem narazil na to,že když třeba jedu z kopce bez plynu,tak auto občas začne cukat.To samý se mi občas stane při jízdě se studenym motorem.Auto trošku zacuká a pak jede normálně.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #39 od Charles

Pro Charlese:a jsi schopnej ty veci sehnat za nějakou rozumnou cenu?Ješte jsem narazil na to,že když třeba jedu z kopce bez plynu,tak auto občas začne cukat.To samý se mi občas stane při jízdě se studenym motorem.Auto trošku zacuká a pak jede normálně.


máš SZ
jinak to kuckání při jízdě bez plynu mi občas dělá taky, to jak ukápne benzín ze vstřiku, ale jestli to cuká když šlapeš na pedál, vypadá to na vadnej potenciometr klapky :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 10 měsíců zpět #40 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: typ vstřikování+čidlo nasávaného vzduchu
Zdarec,souhlas z Charlesem,ta spotřeba 9-10 litru je i u mně normální.Auto se mi ohřeje tak kolem 5km a drží 90st takže vše by mělo fungovat.Jestli máš tu samou spotřebu tak je to normální,neřeš to,je zima.Co se týče výměny těch věcí co jsi psal tak určo vyměn,poznáš to na provozu,a pokud to auto jede tak nic neřeš a nechej ho jezdit a až umře tak potom maturuj co opravovat.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • vilímek petr
15 roků 10 měsíců zpět #41 od vilímek petr
Odpověděl vilímek petr pro téma Re: typ vstřikování+čidlo nasávaného vzduchu
Jo a ještě podotýkám že u mě je ta spotřeba více méně město.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #42 od Vali
Je toho moc, čím to může být, od nejmenších prkotin, až po něco složitějšího. Ale s tím, že by byl špatnej vstřik, si myslím, že můžeš být relativně klidný. To by se ti projevovalo jinak.
Víčko, palec, kabely a svíčky není tak nákladná investice a pokud je tam někde chyba, může to pomoci.
Jinak já kupoval silikonové kabely od Tesly a celá sada mě vyšla na 350 Kč, což je suprová cena jsou opravdu dobré, jen se musí kupovat přes internet, ale to není problém.
www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-sady-zapalovacich-kabelu.php

Jen poslední věc, vyndej svíčky jednotlivé a podívej se, jak jsou na tom, jakou mají barvu, podle toho se dá poznat dost. Bohatost směsi, případně i že je kabel špatnější, když jsou všechny svíce OK a jedna je jinak zbarvená. Je to taková rychlá kontrola, co nic nestojí, jen chvíli času. Kdyžtak nafoť a hoď sem.

Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #43 od michal_tipar
já sem objednal blatenský kabely normálně v mototechně (a pak sem si je zapomněl vyzvednout, ale to už je jiná) a byly skoro za stejný prachy jako na přímo bez poštovnýho

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.488 sekund
Powered by Kunena fórum