typ vstřikování+čidlo nasávaného vzduchu
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no kdyby to bylo 200 korun,tak to vem čert,ale koukám na autokelly a tam stojí 2600,- a to je celkem rozdíl,když univerzál stojí okolo 1100,- si myslim
heh na jejich katalog nemá cenu koukat, to jsou šílený židi, všechno předražený. Stejný věci koupíš jinde za polovinu, stačí se jen pozeptat. Co si pamatuju tak origi ti seženu kolem 1400Kč, někomu už sem ji tu na foru posílal zejtra se podívám kolik přesně
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
ale doměříš je tam interval kolem jedné vteřiny, to už zvládne i digitál, ručičkový to změří daleko líp, ale to každý doma nemá...na lambdě se měří napětí, ale stejně ji moc neproměříš bez osciloskopu, měřáky nemaj takovou reakční dobu, aby ti ukázaly aktuální hodnotu. jinak kup originál sondu, proč nějakej univerzál? originál je možná o 200Kč dražší, ale je určená přímo pro daný motor s tím vstřikováním
ten digitál ale nesmí být za 150 vočí z Tesco
samo že osciloskop je daleko lepší a jsou tam vidět i změny podle podmínek např. teploty
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak s tím šlápnutím na plyn na volnoběh a špatnou odezvou, teoreticky by to mohlo být i tou špatnou lambdou. Vím, že tady na fóru to dříve bývala univerzální příčina, ale v tvém případě by na tom něco být mohlo. Ale takto od stolu je to opravdu střílení.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chci se tedy zeptat,jestli jste někdo schopnej mi sehnat:palec,víčko rozdělovače,kabely,svíčky,vzduch.filtr a lambdu za rozumnou cenu.Díky
samozřejmě na svém jsem měnil to samé...lambda má životnost tak 80tkm
Jinak k tomu smradu a kouři..to je zapříčiněno katalyzátorem, fáčko žádnej nemá, stejně tak to bylo i u mojí 07ky nebo 120ky...tipo kouří teď v zimě dost znatelně, ale jen když je studený výfuk. pokud ti to v zimě žere 9-10litrů, je to celkem normální, delší ohřívání motoru, déle sytič atd. atd. ale každopádně výměna věcí co jsi psal pomůže lepšímu chodu motoru, startům a trošku nižší spotřebě
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Pavel Jandák
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 95
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pro Charlese:a jsi schopnej ty veci sehnat za nějakou rozumnou cenu?Ješte jsem narazil na to,že když třeba jedu z kopce bez plynu,tak auto občas začne cukat.To samý se mi občas stane při jízdě se studenym motorem.Auto trošku zacuká a pak jede normálně.
máš SZ
jinak to kuckání při jízdě bez plynu mi občas dělá taky, to jak ukápne benzín ze vstřiku, ale jestli to cuká když šlapeš na pedál, vypadá to na vadnej potenciometr klapky
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- vilímek petr
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Víčko, palec, kabely a svíčky není tak nákladná investice a pokud je tam někde chyba, může to pomoci.
Jinak já kupoval silikonové kabely od Tesly a celá sada mě vyšla na 350 Kč, což je suprová cena jsou opravdu dobré, jen se musí kupovat přes internet, ale to není problém.
www.tesla-blatna.cz/cs/vyrobky-sady-zapalovacich-kabelu.php
Jen poslední věc, vyndej svíčky jednotlivé a podívej se, jak jsou na tom, jakou mají barvu, podle toho se dá poznat dost. Bohatost směsi, případně i že je kabel špatnější, když jsou všechny svíce OK a jedna je jinak zbarvená. Je to taková rychlá kontrola, co nic nestojí, jen chvíli času. Kdyžtak nafoť a hoď sem.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.