Starty v zimě
zamrzla chladici kapalina, bud rad, ze si nevyvaril nebo zadrel motor
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No jo, holt ti zamrzla chladici kapalina, bud rad,
ze si nevyvaril nebo zadrel motor
Jne tam něco tak
divně ?umělo, ale to u? jsem měl na teploměru 110 a zastavil jsem. Hned jsem tam
dolil dal?i čistounemrznoucí kapalinu. No snad to bude O.K.
Tipo 1.6 HF Turbo (831B7.046), r.v. 1991 digital, spotřeba kolem 8 l na 100 km:-) Tel: 732 514 955
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Brně -24st.C(naměřeno teploměrem přímo v autě),kolem poledne(cca.-10) jdu
nastartovat auto. Stálo 10 dní-nejdřív na něj nasně?ilo, pak to trochu roztálo a
pak 4 dny ty mrazy. na okně 5 cm vrstva ledu. Podle toho, kolik lidí co jelo den
předtím, nenastartovalo, si říkám co asi budu dělat... : Sednu do auta,
vytáhnu sytič, 5x na?lapu(mám karbec), otočím klíčekm, motor se asi 5x otočí a
..... chytí! Z výfuku jde jen minimální bilý kouř (to jsem nepochopil), asi půl
hodiny mi trvá ne? z okna dostanu ledovou vrstvu. Při jízdě domů po dálnici
zji??uju, ?e v tom mraze to po zahřátí jede jak ďas, při 130 km/h to na pětku
při obsazení 4 lidmi+bágly je?tě solidně zrychluje... A? mi zase někdo bude
tvrdit, ?e Fiat je na ....., nikdy bych si ho nekoupil, atd... tak mu přijedu
pomoct a? nebude moct nastartovat Podotýkám, ?e mám italskou baterii
44 Ah, nikdy jsem jí nedobíjel, jenom na podzim jsem změřil stav a hustotu
elektrolytu...100%...nemám co dodat. snad jenom ?e moje pří?tí auto bude
FIAT.
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
přidám..tipo v mrazech startuje bez problému (jako normálně v létě- prostě mě
dýl točí, proto?e mám ?patnej regulátor tlaku paliva a ne? to tam nastříká
benzín..tak asi točím 3s, je?tě mam podezření na slab?í kompresi - netěsní
ventily, ale to budu ře?it a? v létě..) oproti tomu coupe nastartuje na
?krtnutí. s topením taky nemám potí?e, po 1-2km jízdy u? fouká vla?nej vzduch,
po 5km to je ohřátý na max, co? je při zaplým topení nějakejch 75°C , při del?ím
stání to trochu stoupne..termostat mam ok, v coupe mam stejný
teploty...
je?tě dodám ?e kdy? s tím otec nedávno jezdil, náramě se
hodili startovací kabely..hodně lidí přivítalo pomoc při startování... bohu?el
!!původní baterka (rv 1992)!! se odporoučela je?tě před zimou
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
startovací kabely. U? nejmín 3x pomohly ostatním autům a jednou i mně
Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
?ádný potí?e se starty... ani mráz nás nezastaví....
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Docela mě napadla blbost - ?e si zejtra v práci dám
dohromady halogen dám tam 300W patronu s mini stojánkem to polo?ím pod vanu,a do
zásuvky co mám hned vedle auta a na noc to pustím. Ty halogeny fakt docela topí
:kemp: a ty peníze za tu el.klidně dám pkud to trochu pomů?e No nevím
:joint:
Hmm, tak to je zajimavy napad, ale trochu
nebezpečný. Mů?e ti to roztavit v?echnu umělou hmotu v okolí. Já mám
dvacetiletou Lancii Prismu a mám na tom vychytaný předehřívání motoru pomocí
spirály z Avie. A taky dávám do nafty nemrznoucí aditivum.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
znám, teď ji v práci montuji velice často. Myslím ,?e by se nic nestalo s tím
halogenem, kdy? je motor v létě zahřátej tak je tam podstatně vět?í teplota ně?
od ?árovky
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
spirálu sem měl i na unu, tak?e pohodová věcička...
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v akom
pomere mam riedit naftu s petrolejom?
A bude to aj lepsie
startovat?
Juro.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
jak chces,starty ti to usnadni,ja petrolej liju do separu a nebo do ridkych
oleju na ktery jezdim a startuje to dobre.
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky něco přidám..tipo v mrazech startuje bez
problému (jako normálně v létě- prostě mě dýl točí, proto?e mám ?patnej
regulátor tlaku paliva a ne? to tam nastříká benzín..tak asi točím 3s, je?tě mam
podezření na slab?í kompresi - netěsní ventily, ale to budu ře?it a? v létě..)
oproti tomu coupe nastartuje na ?krtnutí. s topením taky nemám potí?e, po 1-2km
jízdy u? fouká vla?nej vzduch, po 5km to je ohřátý na max, co? je při zaplým
topení nějakejch 75°C , při del?ím stání to trochu stoupne..termostat mam ok, v
coupe mam stejný teploty...
je?tě dodám ?e kdy? s tím otec nedávno
jezdil, náramě se hodili startovací kabely..hodně lidí přivítalo pomoc při
startování... bohu?el !!původní baterka (rv 1992)!! se odporoučela je?tě před
zimou
no tak ted kdy? bylo těch - 20C tak se mi to
ohřálo a? po 10km na 50C přikládám to tomu ?e mám odkrytý skoro celý chladič
Fiat Tipo
2.0.Ie Po GO Motoru r.1990 zel.metal
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky něco přidám..tipo v
mrazech startuje bez problému (jako normálně v létě- prostě mě dýl točí, proto?e
mám ?patnej regulátor tlaku paliva a ne? to tam nastříká benzín..tak asi točím
3s, je?tě mam podezření na slab?í kompresi - netěsní ventily, ale to budu ře?it
a? v létě..) oproti tomu coupe nastartuje na ?krtnutí. s topením taky nemám
potí?e, po 1-2km jízdy u? fouká vla?nej vzduch, po 5km to je ohřátý na max, co?
je při zaplým topení nějakejch 75°C , při del?ím stání to trochu
stoupne..termostat mam ok, v coupe mam stejný teploty...
je?tě dodám ?e
kdy? s tím otec nedávno jezdil, náramě se hodili startovací kabely..hodně lidí
přivítalo pomoc při startování... bohu?el !!původní baterka (rv 1992)!! se
odporoučela je?tě před zimou
no tak ted kdy? bylo těch
- 20C tak se mi to ohřálo a? po 10km na 50C přikládám to tomu ?e mám odkrytý
skoro celý chladič
Vcera som zistil, ze po
nastartovani studeneho motoru po cca 2 minutach behu na volnobeh sa trochu
ohrieva hadica od termostatu do chladica. Takze termostat trochu prepusta.
Ze vraj to radikalne spomali ohrev motora na prevadzkovu teplotu. Uz mam
pripraveny druhy termostat.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taky něco přidám..tipo v
mrazech startuje bez problému (jako normálně v létě- prostě mě dýl točí, proto?e
mám ?patnej regulátor tlaku paliva a ne? to tam nastříká benzín..tak asi točím
3s, je?tě mam podezření na slab?í kompresi - netěsní ventily, ale to budu ře?it
a? v létě..) oproti tomu coupe nastartuje na ?krtnutí. s topením taky nemám
potí?e, po 1-2km jízdy u? fouká vla?nej vzduch, po 5km to je ohřátý na max, co?
je při zaplým topení nějakejch 75°C , při del?ím stání to trochu
stoupne..termostat mam ok, v coupe mam stejný teploty...
je?tě dodám ?e
kdy? s tím otec nedávno jezdil, náramě se hodili startovací kabely..hodně lidí
přivítalo pomoc při startování... bohu?el !!původní baterka (rv 1992)!! se
odporoučela je?tě před zimou
no tak ted kdy? bylo těch
- 20C tak se mi to ohřálo a? po 10km na 50C přikládám to tomu ?e mám odkrytý
skoro celý chladič
no ja nezakrejvam.. jestli
teda myslis karton , nebo clonku pred chladicem..
coupe 2l 16V ... no cement
tipo 2l 8V RIP-> 2l 16V alive
stilo 1.8 16v
156 2.5 V6
bravo HGT 175 alive
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
psal, kdy? bylo těch mínus 21, tak sem to nepokou?el, ale pak kvůli stěhování
jsem musel při mínus ?estnácti a ono to naskočilo. A to jsem měl v průběhu těch
klender baterku v autě, lajdák. Jinak mi chlapi ve fabrice říkali ?e Lubo? po
noční jezdil s Alfou po parkovi?ti firemním s kabelama a startoval dost
renomovaných značek. No, jo Italská sračka.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.