Starty v zimě

Více
18 roků 8 měsíců zpět #46 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma ?tartovanie
Mám
Tipo 1,6 karbec r.v. 90. Neviem to pochopi?, ale keď je vonku -10 a? -23, tak
auto mi ?tartuje na prvý krát a motor ide oveža lep?ie ako keď sú teploty okolo
nuly a je vlhko. Neviem ako to súvisí s vlhkos?ou ale keď je suchý vzduch a
nízke teploty tak to ide lep?ie. Ak to vie niekto vysvelti? necha odpovie

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #47 od stiglitz
Odpověděl stiglitz pro téma Re: Starty v zimě
Měl jsem tu
samou "závadu" která zmizela s výměnou kabelů ke svíčkám. Ale při mínus 23 jsem
to je?tě nestartoval. A asi bych to ani nezkusil - takovou zimu u? jsme tady
dlouho neměli.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #48 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Starty v zimě
V?etky
zapalovacie káble mám nové (Champion). Av?ak dnes, keď som umýval motor som si
v?imol, ?e gumové tesnenie pod karburátorm (asi 5 mm hrubé) je v pr............
a pri vibráciách motora tam mô?e ?aha? falo?ný vzduch. Budem musie? toto
tesnenie vymeni?, len neviem či sa vôbec predáva.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #49 od Milan
Odpověděl Milan pro téma Re: Starty v zimě
Zdravím, zkusil
bych se je?tě podívat na rozdělovač, jestli tam není nějaká netěsnost. Já jsem
dřív míval Ibizu a tam jsem měl podobný problém, jak bylo mokro, tak se tomu
nechtělo, já mám teď diesela, ale myslím, ?e to u benzinů mů?e být celkem
normální. Důle?itý je , jestli nastartuje?. :D

Fiat Tipo 1.7 DS,
rv. 88, najeto cca 230 000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #50 od mmarek
Odpověděl mmarek pro téma Re: Starty v zimě

V?etky zapalovacie káble mám nové (Champion). Av?ak
dnes, keď som umýval motor som si v?imol, ?e gumové tesnenie pod karburátorm
(asi 5 mm hrubé) je v pr............ a pri vibráciách motora tam mô?e ?aha?
falo?ný vzduch. Budem musie? toto tesnenie vymeni?, len neviem či sa vôbec
predáva.

těsnění ka?dopádně vyměn, to se bude? divit co to
udělá s výkonem, spotřebou a vůbec s chodem motoru!!!normálně ho koupí? stojí
cca. 200-300 kč. jinak si kup silikonový sprej oddělej víčko rozdělovače a kabel
od zapalovací cívky a hezky v?echno vystříkej (předtím to DŮKLADNĚ vyčísti třeba
hadrem s benzínem). nastříkej i kabely zvenku. dělalo mi to taky za vlhka
nechtělo chytit a pří -15 v pohodě.

Fiat Tipo 1,4 AGT
karburátor, 78HP, rv. 91

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 8 měsíců zpět #51 od Jozef
Odpověděl Jozef pro téma Re: Starty v zimě
Rozdelovač,
káble a v?etky kontakty mám nastriekané sprejom Lexite extra a NC123. To
tesnenie nemô?em zohna?. Priamo vo Fiate ho mô?u objedna? vo Viedni a stojí
1.500 Sk, čo sa mi zdá stra?ne veža. Ak niekto viete, kde sa dá to tesnenie
zohna? napí?te.

Fiat Tipo 1,6 DGT r.v. 1990 karburátor, najazdené 185.000 km
Fiat Marea Weekend 1,8 HLX r.v. 1998, najazdené 155.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.342 sekund
Powered by Kunena fórum