STARTOVANIE V ZIME

Více
15 roků 1 měsíc zpět #1 od expo44
STARTOVANIE V ZIME vytvořil uživatel expo44
Borci pomozte :P CO vsetko treba spravit aby mi tempricka-1.9td startovala aj v -15 ???? Komplet kazdu jednu vec potrebujem pretoze uz pri -4 minuly rok som to ledva nakopol. A zavice mam menene.. Jendoducho potrebujem vediet co vsetko mam snou spravit a vymenit pred zimou?

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #2 od Pumpa
Odpověděl Pumpa pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
samozrejme ako prve fridex , dobra bateerka a zhavice to je zaklad . vzdy pred zimou urobim taku prehliadku kontrolujem zhavice kostry baterku celu palivovu sustavu prejdem ci to netlaci niekde vzduch pripadne furt menim naftovy filter a v zime nemam problem .. ci -5 ci -10 ... a motor chyta na 1 otacku .

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #3 od expo44
Odpověděl expo44 pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
ako to myslis kostry?? baterka je dobra, fridex to je samozrejmost, zhavice tiez....co ine by to este mohlo byt?? Palivovy filter osm menil pred 2 dnami tak isto olej , olejovy filter a este vzduchovy... nejake ine napady?
a mimochodom ako zistim ze ci su zhavice dobre?? nemoze too byt termostatom?

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #4 od Pumpa
Odpověděl Pumpa pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
komplet vsetky ukostrenia aby ziadna elektricka vada nebola .... hlavnu na statery potom druha pod baterkou tretia za pravym svetlometom tie stacia a zhavice skontrolujes tak ze vodiacu listu od zhavicov das dole ... potom zoberes niaky solidnejsi kabel das ho na + svorku na baterke a prechadzaj hlavickou kazdeho zhavica tam kde davas maticku na upevnenie tej vodiacej listy ked zaiskry zhavic je dobry ak nie tak vymenit .

Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #5 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
když tu žhavičku vyndáš a připojíš mínul na kostru a plus na baterku a musí to hned rosvítil do červena čím díl to bude trvat to rozsícení tím je špatnější když se nerozvítí vůbec je k.o.
Jinak ještě poradím aby ti auto dobře nastartovalo tak se používají na paliva různě Adetiva přípravky na zlepšení paliva!!!:)

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #6 od expo44
Odpověděl expo44 pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
no dobre takze zajtra poriadne pozriem zhavice a tuu kostru a uvidime co to buude roobit a potom napisem co dalej.

Mimochodom kamarat mi to pozeral a vravel mi ze mam odpojeny OHREV nafty...je to daka hovadina na palivovom filtri s ami vidi...moze to byt nieco stym??

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #7 od Tonny Tempra SW
Odpověděl Tonny Tempra SW pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
Tato vecicka je veru dost dolezita pri startovani v zime alebo v nizsich teplotach.Pri startovani dopomaha predhrievat naftu a tym padom ti pri startovani pusta do motora uz trosicku ohriatu naftu aby motor lahsie chytil.

Ak ti mozem poradit este ja tak skus zhavit 2 krat a az potom nastartuj.Malo by ti to chytnut na brnk.

Nestartovalo by to vtedy ked by si mal neako rozstelovane cerpadlo alebo vybehany motor.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #8 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
dobrá nafta to je asi základ.. a pokud to nechytí na první šup, tak trochu éteru, nebo něčeho ne sprayi, ale s tím už pak raději opatrněji :?

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #9 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
v prve rade nevybehany motor a tlaky v poradku :)

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #10 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
Juro, ty mu radíš hezké věci....eterem startovat osobák....tak se startovali trambusy a tyhle starý diesely, ale už tam bylo v knížce napsáno, že každej takovej start se rovná 5000km pro ten motor :lol: proto se tohle dělalo jen v případech opravdu vysokých mrazů, když to nechytilo na první pokud normálně....měly to vymyšlený dobře, byla utěsněná nádoba s jehlou, tam jsi dal tlakovou bombičku s eterem, zašrouboval a bouchnul do jehly....a to byl frčák, ale ten motor pak zpívá velmi divnou písničku, než sežere všechno :)

Podle mě je nejdůležitějsí u dieselu, aby motor měl velmi dobré tlaky válců, pokud tam nejsou, tak to chytá jen obtížně i když jsou fungl nové žhaviče, filtry a dobrá nafta...předehřev nafty taky není k zahození, ale je postradatelný ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #11 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME

Juro, ty mu radíš hezké věci....eterem startovat osobák....tak se startovali trambusy a tyhle starý diesely, ale už tam bylo v knížce napsáno, že každej takovej start se rovná 5000km pro ten motor :lol: proto se tohle dělalo jen v případech opravdu vysokých mrazů, když to nechytilo na první pokud normálně....měly to vymyšlený dobře, byla utěsněná nádoba s jehlou, tam jsi dal tlakovou bombičku s eterem, zašrouboval a bouchnul do jehly....a to byl frčák, ale ten motor pak zpívá velmi divnou písničku, než sežere všechno :)

Podle mě je nejdůležitějsí u dieselu, aby motor měl velmi dobré tlaky válců, pokud tam nejsou, tak to chytá jen obtížně i když jsou fungl nové žhaviče, filtry a dobrá nafta...předehřev nafty taky není k zahození, ale je postradatelný ;)


Neni to tak davno co jsme zkouseli stilo eterem a jak si chrochtalo. Ono ani moc jinych moznosti clovek nema kdyz hleda proc to sakra nechce chytnout kdyz se vse tvari ze je vporadku. Akorat to clovek musi umet neb kdyz to neumi tak to kolem auta vypada jak na maturitnim vecirku dnesni doby.
U benzinu si pomahame univerzalnim sprejem zvanym cistic brzd(ten jak zjistuji je dobry na vse :lol: )

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #12 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
Já neříkám, že to nejde, ale je to fakt pro ten motor tvrdej start :?
A ten čistič brzd je univerzální, neb to je jenom technický benzín ve spreji :) stačí dát správný název a dobře to prodat :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #13 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME

Já neříkám, že to nejde, ale je to fakt pro ten motor tvrdej start :?
A ten čistič brzd je univerzální, neb to je jenom technický benzín ve spreji :) stačí dát správný název a dobře to prodat :lol:


No ono zalezi od koho to kupujes. Lisi se slozenim a to tak ze dost.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #14 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
jo jeden tam přidá trošku toho a ten onoho, ale v podstatě jde pořád o to samé :) Já používám ten čistič od Würtha....

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #15 od expo44
Odpověděl expo44 pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
tlaky vaalcu?? co si tym myslel?? ako to skontrolujem ci je to v poriadku?

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.469 sekund
Powered by Kunena fórum