STARTOVANIE V ZIME
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a mimochodom ako zistim ze ci su zhavice dobre?? nemoze too byt termostatom?
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.9TD Gran Turismo 1991 @ Turbo 1.5BAR
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
Jinak ještě poradím aby ti auto dobře nastartovalo tak se používají na paliva různě Adetiva přípravky na zlepšení paliva!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mimochodom kamarat mi to pozeral a vravel mi ze mam odpojeny OHREV nafty...je to daka hovadina na palivovom filtri s ami vidi...moze to byt nieco stym??
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
Ak ti mozem poradit este ja tak skus zhavit 2 krat a az potom nastartuj.Malo by ti to chytnut na brnk.
Nestartovalo by to vtedy ked by si mal neako rozstelovane cerpadlo alebo vybehany motor.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Podle mě je nejdůležitějsí u dieselu, aby motor měl velmi dobré tlaky válců, pokud tam nejsou, tak to chytá jen obtížně i když jsou fungl nové žhaviče, filtry a dobrá nafta...předehřev nafty taky není k zahození, ale je postradatelný
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Juro, ty mu radíš hezké věci....eterem startovat osobák....tak se startovali trambusy a tyhle starý diesely, ale už tam bylo v knížce napsáno, že každej takovej start se rovná 5000km pro ten motor proto se tohle dělalo jen v případech opravdu vysokých mrazů, když to nechytilo na první pokud normálně....měly to vymyšlený dobře, byla utěsněná nádoba s jehlou, tam jsi dal tlakovou bombičku s eterem, zašrouboval a bouchnul do jehly....a to byl frčák, ale ten motor pak zpívá velmi divnou písničku, než sežere všechno
Podle mě je nejdůležitějsí u dieselu, aby motor měl velmi dobré tlaky válců, pokud tam nejsou, tak to chytá jen obtížně i když jsou fungl nové žhaviče, filtry a dobrá nafta...předehřev nafty taky není k zahození, ale je postradatelný
Neni to tak davno co jsme zkouseli stilo eterem a jak si chrochtalo. Ono ani moc jinych moznosti clovek nema kdyz hleda proc to sakra nechce chytnout kdyz se vse tvari ze je vporadku. Akorat to clovek musi umet neb kdyz to neumi tak to kolem auta vypada jak na maturitnim vecirku dnesni doby.
U benzinu si pomahame univerzalnim sprejem zvanym cistic brzd(ten jak zjistuji je dobry na vse )
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A ten čistič brzd je univerzální, neb to je jenom technický benzín ve spreji stačí dát správný název a dobře to prodat
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já neříkám, že to nejde, ale je to fakt pro ten motor tvrdej start
A ten čistič brzd je univerzální, neb to je jenom technický benzín ve spreji stačí dát správný název a dobře to prodat
No ono zalezi od koho to kupujes. Lisi se slozenim a to tak ze dost.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol spotreba 5l
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.