STARTOVANIE V ZIME

Více
15 roků 1 měsíc zpět #16 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
no tlaky válců-KOMPRESE!!!...na to potřebuješ přístror na změření kompreseTed mi vipadlo jak se to originálně nazývá),tedy najdeš si kolik má tvůj motor mít správě kompresi a změříš to když to bude sedět ej to v pohodě když to bude malinko mín tak se to dá ale když to bude výrazný problém tak je to špatné a tím ti to bude hůř chytat!!!

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #17 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
Přesně tak, tlaky válců neboli komprese. Ten přístroj se normálně česky nazývá kompresiometr ;) U dieselu se to měří taky přes svíčky (žhavičky), místo ní se tam namontuje nějaká hadička s budíkem a pak normálně jdeš točit startérem, aby se hýbaly písty. Motor nechytí, protože nemá bez žhaviček tlaky a na tom jednom to ukáže, kolik natlakuje při horní úvrati pístu.
No pokud to bude o něco méně, tak se to dá, ale samozřejmě časem a opotřebením to bude horší a horší. Většíproblém je, když jeden válec má výrazně menší tlak.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #18 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME

Přesně tak, tlaky válců neboli komprese. Ten přístroj se normálně česky nazývá kompresiometr ;) U dieselu se to měří taky přes svíčky (žhavičky), místo ní se tam namontuje nějaká hadička s budíkem a pak normálně jdeš točit startérem, aby se hýbaly písty. Motor nechytí, protože nemá bez žhaviček tlaky a na tom jednom to ukáže, kolik natlakuje při horní úvrati pístu.
No pokud to bude o něco méně, tak se to dá, ale samozřejmě časem a opotřebením to bude horší a horší. Většíproblém je, když jeden válec má výrazně menší tlak.


Jen bych si dovolil podotknout ze treba koupit budicek na dehta ten na benzina by to nemusel rozdychat.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #19 od swoop01
Odpověděl swoop01 pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
Souhlasim s rady ostatnich - jen s tema zhavicema bych doporucil je vytahnout vsechny a vyzkouset zda se nahzavi zaraz. Maji do 5s zhnout vsechny a stejne intenzivne. Zkouseni zda zajiskri ci ne - to je dobre tak na odhaleni zda zhavic funguje nebo je uplne KO, ale neodhali to, zda je dobrej nebo ne. Jinac bych jeste prozkousel starter - ono pokud jsou tam v haji uhliky a nebo je troska pridrenej na lozisku tak to dokaze vyrumplovat baterku a stejne nenastartujes. Mam 1.7D, baterku 74 Ah, startuji v pohode a do 1.9 bych dal silnejsi.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #20 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
já nevim jakou silnější bys tam chtěl už dát. Jako samozřejmě, jde tam dát skoro cokoliv, ale důležité je, kam ji dáš? 74Ah je největší baterka, co se dává do osobáků a odpovídá tomu i její rozměr. Já ji mám v autě taky a je úplně přesně do držáku, 85-100Ah bych tam už nedal, ta je už hodně dlouhá.

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #21 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
Ja taky myslim, ze je to maximum. Vetsi ani v doporuceni.
POkud to neni nejaka ludra stara x let, tak bohate vydrzi.. Ja ted mam v 1.9 66

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #22 od Michael!!!
Odpověděl Michael!!! pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
já tedy v 1.6 mám také 66 Ah a super nemůžu jsi stěžovat...jinak jí mám na centimetr větší by se tam nevěšla!!!:)

Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #23 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
tak 74 bezudrzbovku sem vcera koupil do alfy a kdyz sem ji tam daval tak ve me hrklo,nemohl sem ji tam dostat,musel sem sundat sani, a je tam fakt fousove, ale na baterce ja nikdy nesetrim a na velikosti uz vubec ne :D

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #24 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
Startér jsem čistil zhruba před měsícem. Opravdu se to vyplatilo, protože vedení uhlíků na rotor bylo zašlé prachem z uhlíků tak silně, že pružinky nedokázaly zatlačit uhlíky na rotor. Celkově jsou ve startéru 4 uhlíky. Do rukou se mi doposavaď dostaly startéry značek Magneti Marelli a Bosch. Bosch mi přijde konstrukčně lepší. Po vyčistění startéru se opět vrtí jak nový!

Žhavící svíčky bude lepší vytáhnout a přezkoušet. Zkoušet zašroubované v motoře znamená hádat po slepu. Může se taky stát, že svíčky takhle spálíte. Jinak zvolit při zkoušení silnější kabel, aby se někomu nestalo, že fungovat nebude ani jedna :lol: Jinak diskuze o žhavících svíčkách na fóru je včetně doporučených typů.

Baterka na diesel 74Ah jako dělaná. Určitě by motor startoval i se slabší, ale záleží na každém. Dávat pozor na stav elektrolytu. V mrazech má baterka menší proudovou výkonnost. No a samozřejmě dobře ukostřit.

Zpalivového filtru vypustit vodu s nečistoty. Lépe však vyměnit za nový. Dále pročistit vzduchový filtr a dát pozor, jestli není od oleje, či vody.

Nafta hlavně kvalitní a za málo peněz :wink: Prostě nemá cenu kupovat *-V Slabber Diesel "Minus", pokud si o to auto neříká :lol: Mně ještě nafta nezamrzla, ale je pravda, že mám venkovní garáž.

Kapaliny jako jsou nemzrnoucí směsy určitě přidat a to nejen do chladící soustavy, ale i do ostřikovačů.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #25 od expo44
Odpověděl expo44 pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
mozes mie st eporadit ako vycistim ten starter?? kde vobec je? nechcem nic posrat

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #26 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
to Karel,
myslím že když zajde na pumpu nebo někam do mototechny, a zeptá se na startovací spray poradí mu :D

to Dresik,
tlaky na jeho motoru už asi nebudou 2x OK ale mohou být ještě docela velmi slušné, dělat GO nebo koupit spray? to je otázka kterou bych si na jeho místě kladl..

ps: ty žhavičky bych měnil, hrom ví jak dlouho tam jsou..

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #27 od Charles
Odpověděl Charles pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME

to Karel,
myslím že když zajde na pumpu nebo někam do mototechny, a zeptá se na startovací spray poradí mu :D


To je nějaká novinka? Že se mi zatím nepodařilo to nikde ani koutkem očka zahlédnout nebo o tom zaslechnout. Já si teda myslim, že přijít s tímto názvem do mototechny nebo prodejny autopotřeb, tak na mě budou koukat, jako na právě přistálé UFO :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #28 od expo44
Odpověděl expo44 pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME
mimochodom motor mam po generalke :P takze tlaky budu dobre

TEMPRA 2.0 TDI, motor FIAT CROMA, nove turbo, ide ako diabol :P spotreba 5l

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #29 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME

To je nějaká novinka? Že se mi zatím nepodařilo to nikde ani koutkem očka zahlédnout nebo o tom zaslechnout. Já si teda myslim, že přijít s tímto názvem do mototechny nebo prodejny autopotřeb, tak na mě budou koukat, jako na právě přistálé UFO :lol:


Startovací sprej docela normální věc. Bratr to používají v práci ke startování traktorů a např. agregátů čerpadel. Kamoš s tím startovával i UNO 1.3d :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 1 měsíc zpět #30 od rs
Odpověděl rs pro téma Re: STARTOVANIE V ZIME

to Karel,
myslím že když zajde na pumpu nebo někam do mototechny, a zeptá se na startovací spray poradí mu :D


To je nějaká novinka? Že se mi zatím nepodařilo to nikde ani koutkem očka zahlédnout nebo o tom zaslechnout. Já si teda myslim, že přijít s tímto názvem do mototechny nebo prodejny autopotřeb, tak na mě budou koukat, jako na právě přistálé UFO :lol:


Karle, Karle ty,ty,ty nejak ti to nevychazi posledni dobou.
www.autodoplnkyfro.cz/startovac%C4%82%C2...ej-400ml-p-9082.html
Ze jsi o tom neslysel neznamena ze to neexistuje.
Jen je vtom tebou nedoporucovany ether a hnacim plynem byva propan-butan. Myslim si ze jsou to ale zbytecne vyhozene penize.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.559 sekund
Powered by Kunena fórum