STARTOVANIE V ZIME
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nj každej se učí...přiznávám ty naše osobo nežádoucí ale za tim eterem, že to je sráč na starty, za tim si stojim....stejně jako za tim, že pouštět do sání tlakem PB, aby jel diesel lépe je kravina, co oddělává motor.... a jen do mě
Ja te o tom nepresvedcuji. Na to tu je jina osoba tusim zvici nick Bombastiq. A to do tebe nechapu. Na to nejsem take ta spravna osoba.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkrátka a dobře, já si myslím to, že je mnohem lepší vyměnit pístní kroužky nebo zalapovat ventily na hlavě, aby se dosáhlo vyšší komprese válců a tím pádem bezproblémpvých startů, než srát do sání motoru nějaké hovadiny, které se normálně ve vzduchu nenacházejí a tudíž na ně motor není konstruován
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kájo, jako jeden z dalších způsobů startování v zimě za větších mrazů se dají použít i stočené zapálené noviny které strčíš do sání..
tak to zítra ráno zkus na tempře... a pak, pokud to přežiješ, se tu stav a řekni, jak to dopadlo
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nechci se tady chválit, ale cca 2 roky tomu, kdy v zimě chyběly 1°-2° k -30°C a naskočilo hned na první otočení klíčem,.. jooo fiat
A z jake benzinky jsi mel naftu ze nezamrzla?
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Pokud vím, tak má benziňáka. A navíc to má i v podpisu...
No musíš lépe číst...
Robert
Bývalé: FIAT TIPO 1.6ie DGT DOHC 90ps r.v.90 - zůstane mi v srdci hodně dlouho...
Současné: Mazda 323F BA 1.8i DOHC 16V 85kW 115ps r.v.97 - jezdí fakt dost dobře...
www.fiattipo.net/modules.php?name=gallery2&g2_itemId=22522
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Samozřejmě si nebudete pořizovat nového bufíka za cca 30tis když by to převýšilo cenu auta....moje tempřička už ho měla když jsem jí koupil
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 257
A nebo je možnost mít v autě nezávislé topení (bufíka), dneska jsem byl nucený nechat auto přes noc venku na zimě... tak jsem si načasoval bufíka, cca 10 min topil, když jsem přišel k autu, tak jsem startoval s teplým motorem Mám i možnost že si bufík sám zapne ventilátor do kabiny, takže by bylo teplo i v autě...ale nevím jak je na tom baterka a dneska jsem potřeboval na 100% odjet a neřešit nabíjení
Samozřejmě si nebudete pořizovat nového bufíka za cca 30tis když by to převýšilo cenu auta....moje tempřička už ho měla když jsem jí koupil
Jj Bufík je výborná věc děda ho má v Octavii a je tovinikající věc také v zimě vždy něž nastatrujeme zapmene a motor se ohrřeje dokonce i v kabině máme teplo,je to prostě moooc užitečná věc!!!
Fiat Tempra 1.6i.e cat.kombi 1992!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chlapci,chlapci,jste jak malí klucinechci se tady chválit, ale cca 2 roky tomu, kdy v zimě chyběly 1°-2° k -30°C a naskočilo hned na první otočení klíčem,.. jooo fiat
A z jake benzinky jsi mel naftu ze nezamrzla?
taky něco podotknu...1)nafta NEZAMRZÁ!,jenom tuhne a to jenom složka parafínu(samozřejmě vlchkostí počasí se voda vloudí do nafty-nepopírám,např :čím častěji se nádrž otvírá tím se do volného prostoru nádrže dostává více a více vlchkosti)a srazí se tam,samozřejmě do nafty....
eter:používali to nákladáky(V3S)a podobně....zamozřejmě stříknutím do válcú je to darda na písty a tím pádem na ojniční čepy a likovou řídel,její šály daleko rychleji odcházejí,nemluvím o ventylech a jejich zhoršování těsnosti....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Radku, podle čeho soudíš, že jezdí na naftu?
Pokud vím, tak má benziňáka. A navíc to má i v podpisu...
No musíš lépe číst...
No jelikoz je to tema o startu dehta v zime a doporucuje noviny do sani...
Neboj cist jeste trosku umim. Proto jsem si dovolil smajliky.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.