zhaveni
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A ako to chces zmerat?Nazdar kluci, tak mne tedkom v tomhle sychravim pocasi napadla myslenka,co takhle zmerit cas zhaveni na dislacich?Docela by mne to zajimalo,jak dlouho vam to zhavi,kdyz startujete napriklad po celonocnim mrazu? Ja to vyzkousim zitra zmerit stopkama .....mohli bychom si to porovnat a zjistit komu to zhavi nejlip a kdo si musi pockat, co vy na to? ja mam 1.7 hladky a zitra napisu kolik mi to trva.... By mne zajimalo jaky budou vase casy.....
Dlzka svitu kontrolky zhavenia a dlzka samotneho zhavenia zhaviciek je rozdielna.
Musel by si pozorovat odpadnutie rele zhavenia.
Ja mam vyvedenu kontrolku od zhaviacej sviecky do kabiny a vidim presne, kedy zhavenie prestane. Ale pri TDI su casy zhavenia ine. TDI dozhavuje.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nazdar. ako to myslis ze dozhavuje?
Po zhasnuti kontrolky zhavenia (850°C) a nastartovani sviecky dalej zhavia asi este 10 sekund podla teploty motora.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, r.v.:1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Po zhasnuti kontrolky zhavenia (850°C) a nastartovani sviecky dalej zhavia asi este 10 sekund podla teploty motora.
Souhlasím s ratem. Vem si to tak. Nažhavíš motor a najednou ti kontrolka zhasne - je tam těch 850 C a ty hned nenastartuješ. Tím ve válci teplote klesne a pak nenastartuješ. Proto žhaviče dožhavují i po zhasnutí kontrolky žhavení. Je nutné u diesela startovat ihned po nažhavení. Když to nenatočíš hned tak žhaviče dožhavují a dožhavují a tím se dost vybíjí baterka. Doufám,že jsem to napsal tak,jak to je. Přes diesely moc nejsem
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A opakujem znova, kontrolka zhavenia na pristrojovke po zhasnuti upozornuje vodica na moznost startovat - cize spalovaci priestor uz ma dostatocnu teplotu. Zhavicky ale zhavia dalej. Skoncia az vtedy, ked odpadne rele zhavenia. Vyvedte si svietiacu diodu z jednej zhavicky do kabiny a budete vediet presne, kedy zhavenie skonci. Ma to aj napriklad dalsi vyznam:
ak zastartujem okamzite po skonceni zhavenia, akumulator je odlahceny o prud zhaviciek cca 40A a starter lepsie toci Vtedy to chytne okamzite
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zhavenie ma vlastnu riadiacu jednotku.no a v pripade ze nedozhavuje by mohol byt problem kde?
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zhavenie ma vlastnu riadiacu jednotku.no a v pripade ze nedozhavuje by mohol byt problem kde?
Relé žhavení, většinou je v krabičce u velké pojistky v mot. prostoru.
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.