zhaveni

Více
18 roků 3 dní zpět #16 od torx
Odpověděl torx pro téma Re: zhaveni
no ja viem kde je , ono aj zhavi ale nedozhavuje, som to uz aj meral voltmetrom priamo na zhavicoch. zrejme nema splnenu nejaku podmienku alebo nema signal od nejakeho cidla

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 dní zpět #17 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: zhaveni

no ja viem kde je , ono aj zhavi ale nedozhavuje, som to uz aj meral voltmetrom priamo na zhavicoch. zrejme nema splnenu nejaku podmienku alebo nema signal od nejakeho cidla

Aky mas motor?

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #18 od juraj l
Odpověděl juraj l pro téma Re: zhaveni
zhavenie po zhasnuti kontrolky - su 2 druhy.
klasicky diesel zhavi este aspon 5 sekund, aby pocas tocenia startera neochladli zhavice
diesle s priamym vstrekom zhavia, aby co najrychlejsie po starte prestal klepot alebo kvoli ekologi. to uz neviem presne.

na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #19 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: zhaveni
9,8 při -2 stupních celsia, Tipo 1.9TD Granturismo 3 dver, 94´ :wink: :lol:

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #20 od michal
Odpověděl michal pro téma Re: zhaveni
8.5 sek, ale bylo odpoledne a na auto celej den svítilo slunce :wink: ráno to bude podstatně dýl, ale pro mě je důležitý že to nastartuju ať třeba žhaví 20sekund hlavně když odjedu :wink: :lol: :D :P :lol:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #21 od Tomas-Oaza
Odpověděl Tomas-Oaza pro téma Re: zhaveni
co vim tak auto zhavi tak 30 - 40 secund ale kontrolka zhasina po cca 10 sec. zbytek se dozhavuje nez to vypne rele

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #22 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: zhaveni
...presne mne kontrolka zhasne asi po 8 sec. a žhavenie pokračuje ešte 30s.
...povedal by som že máš chybnú riadiacu jednotku žhavenia...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #23 od skypan
Odpověděl skypan pro téma žavení
pánové co se pokusit sestavit tabulku :idea: mě u 1.9tds to taky žaví pokaždý jinak...akorát stále zapomímám to sepisovat.....čas žavení/teplota venkovního vzduchu...

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #24 od Kounect
Odpověděl Kounect pro téma Re: zhaveni
Tak mě to žhaví velmi rychle, jsou tam nové žhavicí svíčky Champion a i ráno když jsou namrzlý skla tak se do 10ti sekund vejdu ( kontrolkou ). Potom to dožhavuje obvykle kvůli tomu, aby nevychladly válce a nezdechlo to ještě i po nastartování ( v tuhých mrazech ) a hlavně aby to co možná nejdříve běželo rovnoměrně.

Relé žhavení je jestli se nepletu čistě mechanická záležitost bez řídící jednotky ( 1.7D apod. ).

Spíše zkoušel jste někdo někdy ten jiný typ svíček? Jeden je co máme většina - teplota nějak do 1000°C a dlouze, druhý typ tzv. "rychlé" letí hned na začátku na cca 1300°C, po 2-3 sekundách spadnou někam k 700ti stupňům. Sice na ně není stavěné to relé které počítá čas pro pomalé svíce, ale mělo by jít startovat hned po těch 3 vteřinách. Pozor - není to žádní specialita TDI apod. motorů, lze to skutečně dávat i do starých dieselů.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #25 od scherer012
Odpověděl scherer012 pro téma Re: zhaveni
nestopoval som to, ale bez alternátora mi žhavilo asi 10s a kontrolka dobíjania sa silnejšie rozsvietila asi po 20s, takže dožhavuje asi 10s :roll:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #26 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: zhaveni
na rovinu:
zhavenie ma elektroniku. a fiaty pouzivaju elektroniku bez pridavneho merania teploty motora, tu zistuju podla teploty zhavicov.
cas zhavenia skutocne zalezi od teploty, ale to meranie dokaze merat len ak su kontakty spolahlivo vodive.
mne sa stalo, ze silovy kontakt mal studeny spoj, a vemi tazko startovalo, po oprave to ide na tuk.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #27 od michal
Odpověděl michal pro téma Re: zhaveni
tak ráno bylo -5 stupňů a kontrolka zhasla za 12.5 sek. :wink:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #28 od Kounect
Odpověděl Kounect pro téma Re: zhaveni
Dneska ráno 1,2°C nad nulou a 8 sekund.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #29 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: zhaveni
...sobota 16.2 -10 žhavilo 10 sec.
___________________________________

nejako som zabudol napísať preto až teraz

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #30 od Kounect
Odpověděl Kounect pro téma Re: zhaveni

na rovinu:
zhavenie ma elektroniku. a fiaty pouzivaju elektroniku bez pridavneho merania teploty motora, tu zistuju podla teploty zhavicov.
cas zhavenia skutocne zalezi od teploty, ale to meranie dokaze merat len ak su kontakty spolahlivo vodive.
mne sa stalo, ze silovy kontakt mal studeny spoj, a vemi tazko startovalo, po oprave to ide na tuk.

Tak to by mě zajímalo kde se vezme údaj o teplotě žhavičů? Takové měření nelze uskutečnit, sorry ale hlava mi to nebere.
Jediné jak by šlo měnit délku žhavení popř. vůbec nežhavit je upravit relé tak, aby sledovalo ještě teplotu vody. Teplota ve válci po nažhavení by mi v případě, že by to šlo změřit, byla stejně na nic, bo během několika desetisekund vychladne a můžeš začít žhavit znovu ( pokud nenastartuješ ).
Jestli byl na těch silových kontaktech špatnej přechod, tak to "pouze" nežhavilo a proto to blbě startovalo. Btw stačí bohatě jedna žhavičky v kytkách a už to dělá problémy se startem jako blázen.

Jinak dnes -2°C a opět 8 sekund.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.582 sekund
Powered by Kunena fórum