zhaveni
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Aky mas motor?no ja viem kde je , ono aj zhavi ale nedozhavuje, som to uz aj meral voltmetrom priamo na zhavicoch. zrejme nema splnenu nejaku podmienku alebo nema signal od nejakeho cidla
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
klasicky diesel zhavi este aspon 5 sekund, aby pocas tocenia startera neochladli zhavice
diesle s priamym vstrekom zhavia, aby co najrychlejsie po starte prestal klepot alebo kvoli ekologi. to uz neviem presne.
na predaj: Tempra Liberty S.W. 1.6 MPI made in Turkey
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...povedal by som že máš chybnú riadiacu jednotku žhavenia...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Relé žhavení je jestli se nepletu čistě mechanická záležitost bez řídící jednotky ( 1.7D apod. ).
Spíše zkoušel jste někdo někdy ten jiný typ svíček? Jeden je co máme většina - teplota nějak do 1000°C a dlouze, druhý typ tzv. "rychlé" letí hned na začátku na cca 1300°C, po 2-3 sekundách spadnou někam k 700ti stupňům. Sice na ně není stavěné to relé které počítá čas pro pomalé svíce, ale mělo by jít startovat hned po těch 3 vteřinách. Pozor - není to žádní specialita TDI apod. motorů, lze to skutečně dávat i do starých dieselů.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zhavenie ma elektroniku. a fiaty pouzivaju elektroniku bez pridavneho merania teploty motora, tu zistuju podla teploty zhavicov.
cas zhavenia skutocne zalezi od teploty, ale to meranie dokaze merat len ak su kontakty spolahlivo vodive.
mne sa stalo, ze silovy kontakt mal studeny spoj, a vemi tazko startovalo, po oprave to ide na tuk.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
___________________________________
nejako som zabudol napísať preto až teraz
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak to by mě zajímalo kde se vezme údaj o teplotě žhavičů? Takové měření nelze uskutečnit, sorry ale hlava mi to nebere.na rovinu:
zhavenie ma elektroniku. a fiaty pouzivaju elektroniku bez pridavneho merania teploty motora, tu zistuju podla teploty zhavicov.
cas zhavenia skutocne zalezi od teploty, ale to meranie dokaze merat len ak su kontakty spolahlivo vodive.
mne sa stalo, ze silovy kontakt mal studeny spoj, a vemi tazko startovalo, po oprave to ide na tuk.
Jediné jak by šlo měnit délku žhavení popř. vůbec nežhavit je upravit relé tak, aby sledovalo ještě teplotu vody. Teplota ve válci po nažhavení by mi v případě, že by to šlo změřit, byla stejně na nic, bo během několika desetisekund vychladne a můžeš začít žhavit znovu ( pokud nenastartuješ ).
Jestli byl na těch silových kontaktech špatnej přechod, tak to "pouze" nežhavilo a proto to blbě startovalo. Btw stačí bohatě jedna žhavičky v kytkách a už to dělá problémy se startem jako blázen.
Jinak dnes -2°C a opět 8 sekund.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.