žhavící svíčky
Co vím, tak jediná skouška krom toho že to nejde nastartovat je, že ty žhaviče vyndáš a vyzkoušíš na baterce. Já je zkouším startovacima kabelama.je to tak na 30 min. práce a poznáš to hned.
teda ak je zly tak sa nerozzhavy sprirala?? a nemoze sa stat ze zhavy ale slabo??
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 169
Nikdy sem to nevidel, ale treba to mozny jea nemoze sa stat ze zhavy ale slabo??
Fiat Tipo 1.9TD granturismo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
[b:a9d7807562][size=13:a9d7807562][color=red:a9d7807562]Alfa Romeo 155 2.0TD -na PRODEJ,viz: [/color:a9d7807562][/size:a9d7807562][/b:a9d7807562] http://www.fiattipo.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4040
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A znacka?? chces som BOSCH ale chlapik v obchode mi odporucil nejake talianske ze to je ta ista kvalita ale to 120sk lacnejsie
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nemůže být rychlé opotřebení žhavičů známka nějakého problému s motorem?
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ono hodně záleží, jak moc startů se s nimi udělá, hlavně pak v mrazu docela trpí. Každopádně je pro jejich životnost lepší, vždy při startu počkat, až se žhavení ukončí
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jak to myslis :Nevím, jak je to s počtem kilometrů a výdrží žhavících svíček. Ale zpravidla je trend, že by se měly měnit tak po dvou letech. Já tam měl Boschky tři a půl roku (pak už jeden odešel, tak jsem samozřejmě vyměnil všechny 4) a celkem v pohodě.
Ono hodně záleží, jak moc startů se s nimi udělá, hlavně pak v mrazu docela trpí. Každopádně je pro jejich životnost lepší, vždy při startu počkat, až se žhavení ukončí
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tohle většinou dělám, nebo si počkám na cvaknutí. Jen opravdu výjimečně (obvykle když nenaskočí napoprvé, předpokládám, že už trochu nažhaveno bude) nečekám na zhasnutí.Počkat se startováním do zhasnutí kontrolky na palubce
Říkáš 2 roky a 3 a půl? To byly ty žhaviče asi špatné (tuším AutoLite)? Vydržely asi půl roku. Takže bych měl dát všechny nové? Asi to bude lepší.
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No moment zhasnutia kontrolky zhavenia neznamena koniec zhavenia. Zhavicky zhavia veselo dalej, az kym ich nevypne zhaviace rele.Počkat se startováním do zhasnutí kontrolky na palubce
Zhasnutie kontrolky na pristrojovke upozorni vodica na moznost startovat, to znamena ze zhavicky uz dosiahli pozadovanu teplotu.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Start ihned po odpadnuti rele zhavenia ma vyhodu v tom, ze akumulator je odlahceny o prud zhaviciek, co je aj 40 Amper. O to viac zostane pre starterTohle většinou dělám, nebo si počkám na cvaknutí. Jen opravdu výjimečně (obvykle když nenaskočí napoprvé, předpokládám, že už trochu nažhaveno bude) nečekám na zhasnutí.Počkat se startováním do zhasnutí kontrolky na palubce
Říkáš 2 roky a 3 a půl? To byly ty žhaviče asi špatné (tuším AutoLite)? Vydržely asi půl roku. Takže bych měl dát všechny nové? Asi to bude lepší.
Zivotnost zhaviciek by bolo rozumne udavat v hodinach zhavenia a nie v nejakych rokoch. Niekto startuje za rok 5000 krat, niekto 500 krat,...
Niekto zhavi 5 sekund, niekto 15,...
TDi je na tom este horsie - zhavenie bezi aj po nastartovani a v zime aj niekolko minut
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Start ihned po odpadnuti rele zhavenia ma vyhodu v tom, ze akumulator je odlahceny o prud zhaviciek, co je aj 40 Amper. O to viac zostane pre starterTohle většinou dělám, nebo si počkám na cvaknutí. Jen opravdu výjimečně (obvykle když nenaskočí napoprvé, předpokládám, že už trochu nažhaveno bude) nečekám na zhasnutí.Počkat se startováním do zhasnutí kontrolky na palubce
Říkáš 2 roky a 3 a půl? To byly ty žhaviče asi špatné (tuším AutoLite)? Vydržely asi půl roku. Takže bych měl dát všechny nové? Asi to bude lepší.
Zivotnost zhaviciek by bolo rozumne udavat v hodinach zhavenia a nie v nejakych rokoch. Niekto startuje za rok 5000 krat, niekto 500 krat,...
Niekto zhavi 5 sekund, niekto 15,...
TDi je na tom este horsie - zhavenie bezi aj po nastartovani a v zime aj niekolko minut
Jasně, že výrobce bude životnost udávat v provozních hodinách, ale nepředpokládám, že by si někdo z nás dělal přesnou statistiku časů žhavení, takže jako orientační údaj pro výměnu, jsou asi pro řidiče lepší ty roky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.