kouř s vyfuku
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Nemůže to být tím,že máš již "vylágrované" turbodmychadlo - jeho uložení,nepropouští ti olej. Když více šlápneš na plyn,tak se úměrně z otáčkami se ti zvedá i tlak oleje pro mazání ložisek. Neproniká ti ten olej do vejfucku.
Nevím jestli je to tím. Je to jen má doměnka.
Nebo to mohou být taky vstřiky,špatné spalování a tak.
Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zvuk motoru je stejný? Stalo se to z ničeho nic nebo pozvolna?
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
kdyz to kouri cerne tak je to nafta
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tempra 1.9 Tds-prodáno ted marea weekend 1.6 16v lpg
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
ja mam ted novy vstriky a kouri mi to uplne stejne jak ty puvodni. ty meli malej tlak a nektery uz meli snahu ukapavat.tak sli novy
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Poradi mi nekdo, v cem je problem? Nebo to neni problem, ale je to proste tak?
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Ked ti na volnobeh vibruje motor, mas nizke otacky, trochu ich zvys. Podla vyrobcu je motor na volnobeh hlucnejci nez za jazdy a vsetky dieslove tipa klepu, su celkovo hlucnejsie nez ine auta.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hm, to mi neda se nezeptat na svoje auto. Pri startovani dost kouri, je to bily kour. A posledni dobou i obcas spatne startuje, tedy nastartuje dobre, ale vzapeti chcipne. Na druhy pokus to uz je ok. Zhavici svicky tam jsou nove asi pul roku, ale jsou to nejake lacine no-name. S tim chcipanim by to mozna mohly byt i male otacky, kdyz dam nekde na semaforu neutral, je to auto jak traktor. Kdyz trosku pridam plyn, prestane vibrovat.
Poradi mi nekdo, v cem je problem? Nebo to neni problem, ale je to proste tak?
moj nazor: malo nafty, treba pridat. mne to robilo podobne ze na volnobehu motor klepal ako divy...
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Hm, to mi neda se nezeptat na svoje auto. Pri startovani dost kouri, je to bily kour. A posledni dobou i obcas spatne startuje, tedy nastartuje dobre, ale vzapeti chcipne. Na druhy pokus to uz je ok. Zhavici svicky tam jsou nove asi pul roku, ale jsou to nejake lacine no-name. S tim chcipanim by to mozna mohly byt i male otacky, kdyz dam nekde na semaforu neutral, je to auto jak traktor. Kdyz trosku pridam plyn, prestane vibrovat.
Poradi mi nekdo, v cem je problem? Nebo to neni problem, ale je to proste tak?
Pokud je kouř tmavý, je to zpravidla špatně seřízené či jen špinavé vstřikování.
Je-li zabarvený do modra, bývá tam více oleje, resp. spaluje se v mototru moc oleje.
Do bíla zabarvený kouř obvykle znamená, že se ti do spalovacího systému dostala voda. (Když je vlhké počasí, tak to bývá chviličku normální barva kouře, ale pak se to musí ustálit na klasickou). Většinou to může být tím žě se zkondenzovala voda z oleje v motoru anebo z paliva (benzin, nafta), ale tam by se o to měl starat palivový filtr. Doporučuji jej zkontrolovat - případně odvodnit nebo rovnou vyměnit. Někdy je třeba vyměnit i celou olejovou náplň s filtrem.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.