Rozvody+naft čerpadlo 1.7D
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Sis tam udělal značky ne?
Fiat Tipo 1,7D 1988 zakoupeno 1.6.2007. Doinstalovaný interiér z 2.0 16V.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
ale piesty sa samovoľne nepootočili- to vyžaduje aj trošička sily
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
druhý způsob:pokud se mi nechce hledat značky tak jak se motor zastaví tak ho nechám(opět pravidlo,nesmí se mi ani jedno kolečko pří nasazování pohnout)no anež sunrám starý rozv. oznaačím znadelně kolečka o místa za ním,aby to sedělo proti sobě-kolečko(označené)-značka,no a sundám starý a nasadím nový....
pozor při napínání rozvodáku(exentickou kladkou)napínat tak,že na nejdelším místě proti nejdál(proti sobě kolečkám)se měří průhyb řemene,musí bít asi 2-4mm prohnout(pokud si to ještě dobře pamatuji )
no a závěrem mnoho uspěchů a nepospíchat na to
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak se ještě říká, aby člověk nemusel mít v očích pravítko, protože to dělá až praxe ( podej mi 17tku, ne ten, ten... ), tak o tloušťku toho řemene.
Platí samozřejmě pro všechny řemeny objektivně, takže včetně klíňáku ( kterej je mnohem tlustější ). I přes to, že je poměrně tlustej je nastavení na prohyb o jeho tloušťku jedním z nejpřesnějších...v tom okamžiku je jistota, že to ani neprokluzuje, ani neničí ložiska.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo tak to máš (klika-vačka)o jeden zub,kdyby to bylo o dva,tak to protočíš už jen jednou apak by sis udělal rozborku a zborku palice s ohnutejma ventilamamne to nastavovali rozvodovy a je to zle klepu ventily a nema to tah
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dělá se to tak:(po domácku-v garáži)povolíš na přírubě vstřik.čerp.(tuším tři šrouby do trojůhelníku)jen lehce je dotáhneš(stačí jen jeden,na nejlépe přístuúpném místě),aby se to nehlo,při nastartování,uděláš si na viditelném místě značky(příruba čerp,a blok),natočíš to,(motor),povolíš šroub a můžeš natáčet(nejde to lehce,páč to drží i trubyčky,ale pomůžeš si nějakou pákou,vhodně šprajclou)
obecně je dáno:natáčení k motoru(zmenšuješ předstih-tvrdší chod poslechem)a od motoru zvětšuješ předstih-měkší chod)
doufám že si to pamatuji zprávně kdyštak mě opravte
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.