Rozvody+naft čerpadlo 1.7D
FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jestli jsi ho přehřál a vykalil šály tak taky potěš koště. I když slyšel jsem jednou auto, kterýmu se zacpal kanálek na mazání vačice, chvíli to běželo. Pak to vypnul, propláchnul blok, nasadil hlavu zpět a ten horní rozvod je snad nejtišší na světě co existuje.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T TIPO 2.0 i.e. ___r.v. 1992____83KW___
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
samozřejmě ryska na setrváku proti rysce v otvoru na fremě je zákad,jinak ručka či kvalt,nemá smysl řešit....v tomto případě(nicméně každému je jasné,že je nutné zajistit auto proti pohybu),každopádně po kontrole a sundání rozvodů by se nemělo s jednotlivými částmi na motoru hýbat,nebo jinak točitmm ak možem rád sa pridam k vašej diskusii takže pri výmene rozvodov je najlepšie dať všetko na risku nie ale ako zaistim motor dam rychlost a rucnu alebo??ved ked sa mi zotrvák nastavi na risku tak by malo byt samozrejme že aj ventilové remenice sa zastavia na riskach nie??!!
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
mm ak možem rád sa pridam k vašej diskusii takže pri výmene rozvodov je najlepšie dať všetko na risku nie ale ako zaistim motor dam rychlost a rucnu alebo??ved ked sa mi zotrvák nastavi na risku tak by malo byt samozrejme že aj ventilové remenice sa zastavia na riskach nie??!!
pozor!
keď vačková hriadeľ urobí jednu otáčku- kľukovka urobí dve, takže sa ti môže stať, že kľukovku budeš mať na ryske a vačková hriadeľ bude presne oproti ryske
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mm ak možem rád sa pridam k vašej diskusii takže pri výmene rozvodov je najlepšie dať všetko na risku nie ale ako zaistim motor dam rychlost a rucnu alebo??ved ked sa mi zotrvák nastavi na risku tak by malo byt samozrejme že aj ventilové remenice sa zastavia na riskach nie??!!
pozor!
keď vačková hriadeľ urobí jednu otáčku- kľukovka urobí dve, takže sa ti môže stať, že kľukovku budeš mať na ryske a vačková hriadeľ bude presne oproti ryske
...to je pravda ale stejne a Ti to nepodarí len tak to by si musel otočiť klukov o štvrť otačky aby boli všetky piesty v rovine iba potom sa dá pretočiť vačka,inak sa Ti oprie ventil o piest...ale to len tak na spestrenie diskusie...
...zaistovať nič netreba,ked si dáš pozor tak nemáš čo pokaziť,ale jesto na to origo pripravky...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jeden znamy mechanik,co som k nemu daaaaavnejsie chodil, mi to ukazoval parkrat... ale musel som mu pri tom pomahat, tak som sa nemohol plne venovat jeho ctenym slovam
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chlapi, cital som cele vlakno... Fakt myslite, ze nestaci auto nechat tak, jak ho zaparkujete a zhasnete? Lebo jako mne sa to nezda... Naco potom s tym este tocit a hladat znacky, rysky... ved ked auto predtym islo a dam remen a vsetko naspat, tak aj pojde, nie?
Jeden znamy mechanik,co som k nemu daaaaavnejsie chodil, mi to ukazoval parkrat... ale musel som mu pri tom pomahat, tak som sa nemohol plne venovat jeho ctenym slovam
jojo,ale benzinák není dyzl,u benzínaku to je brnkačka,ale každopadně bych si udělal aspon svoje rysky,ptže někdy se to pohnout muže,ani nevíš jak
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A v com je teda rozdiel medzi benzinom a dieslom v meneni rozvodov? Mozno som OT, tak ak to zakazete, pochopim
/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)
Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jestli benzin nebo diesel , to je uplne jednmo.postup na rozvody je stejnej
jako jo,ale dělal sem rozvody na obyčejném ohc,tam není co dodrbat,kdežto na dyzlu stačí zub na čerpadle,,nebo vačce,a je to rozhašené,no prostě na dyzlu se mi zdají složitější jak na benzínaku,ale zas třeba na nějakým dohc s nějakýma vyvažovacíma hřidelama to taky nebude žadná sranda,ale to už posoudit nemužu pač to sem nikkdy nedělal,třeba se ktomu taky někdy dostanu
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.