Rozvody+naft čerpadlo 1.7D

Více
16 roků 5 měsíců zpět #16 od Palinko46
no neviem čo to klepalo ale hadica pri vyrovnavacej nadobke bola prekrutena a tym padom voda necirkulovala .dal som to do poriadku a neklepe asi som ho prehrial ale motor je o trošku hlučnejši.neviem asi ventily alebo niečo s nimi dufam že nešlo tesnenie,po pridani plynu ide malinko biely dym s čierny a modrym :D ale je to lepšie......

FIAT TIPO 1.9TDs predosly majitel Majster.302 000 km motor super, uz je v novej kasni.Pomaly davany do kopy :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #17 od Kounect
Tak jestli jde malinko bílej tak se připrav...;-)

A jestli jsi ho přehřál a vykalil šály tak taky potěš koště. I když slyšel jsem jednou auto, kterýmu se zacpal kanálek na mazání vačice, chvíli to běželo. Pak to vypnul, propláchnul blok, nasadil hlavu zpět a ten horní rozvod je snad nejtišší na světě co existuje.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #18 od knedlik
zdravim .... někde jsem četl,co všechno se má měnit při výměně rozvodů.. ale už to menůžu najít.mam 1.7D a teče mi gufero na vačce(aspon doufám že je to jenom jedno gufero) ted nevim co přesně vyměnit..je mi jasný že napínák a řemen(to je na 100 procent jasný) a ještě něco? koukal sem,žádný vodicí kladky tam nejsou.... nebo se mýlim a jsem slepej ? diky

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #19 od scherer012
je tam jedna vodiaca a jedna napínacia kladka, treba vymeniť obe a samozrejme remeň

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 3 měsíců zpět #20 od knedlik
hmm vodící kladka? :?: musim se na to znova kouknout.. dik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #21 od tomko88
mm ak možem rád sa pridam k vašej diskusii takže pri výmene rozvodov je najlepšie dať všetko na risku nie ale ako zaistim motor dam rychlost a rucnu alebo??ved ked sa mi zotrvák nastavi na risku tak by malo byt samozrejme že aj ventilové remenice sa zastavia na riskach nie??!!

F/I/A/T TIPO 2.0 i.e. ___r.v. 1992____83KW___

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #22 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: Rozvody+naft čerpadlo 1.7D

mm ak možem rád sa pridam k vašej diskusii takže pri výmene rozvodov je najlepšie dať všetko na risku nie ale ako zaistim motor dam rychlost a rucnu alebo??ved ked sa mi zotrvák nastavi na risku tak by malo byt samozrejme že aj ventilové remenice sa zastavia na riskach nie??!!

samozřejmě ryska na setrváku proti rysce v otvoru na fremě je zákad,jinak ručka či kvalt,nemá smysl řešit....v tomto případě(nicméně každému je jasné,že je nutné zajistit auto proti pohybu),každopádně po kontrole a sundání rozvodů by se nemělo s jednotlivými částmi na motoru hýbat,nebo jinak točit :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #23 od scherer012

mm ak možem rád sa pridam k vašej diskusii takže pri výmene rozvodov je najlepšie dať všetko na risku nie ale ako zaistim motor dam rychlost a rucnu alebo??ved ked sa mi zotrvák nastavi na risku tak by malo byt samozrejme že aj ventilové remenice sa zastavia na riskach nie??!!


pozor!
keď vačková hriadeľ urobí jednu otáčku- kľukovka urobí dve, takže sa ti môže stať, že kľukovku budeš mať na ryske a vačková hriadeľ bude presne oproti ryske :!:

Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy

po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #24 od bjukemen

mm ak možem rád sa pridam k vašej diskusii takže pri výmene rozvodov je najlepšie dať všetko na risku nie ale ako zaistim motor dam rychlost a rucnu alebo??ved ked sa mi zotrvák nastavi na risku tak by malo byt samozrejme že aj ventilové remenice sa zastavia na riskach nie??!!


pozor!
keď vačková hriadeľ urobí jednu otáčku- kľukovka urobí dve, takže sa ti môže stať, že kľukovku budeš mať na ryske a vačková hriadeľ bude presne oproti ryske :!:



...to je pravda ale stejne a Ti to nepodarí len tak to by si musel otočiť klukov o štvrť otačky aby boli všetky piesty v rovine iba potom sa dá pretočiť vačka,inak sa Ti oprie ventil o piest...ale to len tak na spestrenie diskusie... :wink:

...zaistovať nič netreba,ked si dáš pozor tak nemáš čo pokaziť,ale jesto na to origo pripravky...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #25 od gabisto
Chlapi, cital som cele vlakno... Fakt myslite, ze nestaci auto nechat tak, jak ho zaparkujete a zhasnete? :idea: :roll: Lebo jako mne sa to nezda... Naco potom s tym este tocit a hladat znacky, rysky... ved ked auto predtym islo a dam remen a vsetko naspat, tak aj pojde, nie?

Jeden znamy mechanik,co som k nemu daaaaavnejsie chodil, mi to ukazoval parkrat... ale musel som mu pri tom pomahat, tak som sa nemohol plne venovat jeho ctenym slovam :roll: :? :)

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #26 od Toncek
Odpověděl Toncek pro téma Re: Rozvody+naft čerpadlo 1.7D

Chlapi, cital som cele vlakno... Fakt myslite, ze nestaci auto nechat tak, jak ho zaparkujete a zhasnete? :idea: :roll: Lebo jako mne sa to nezda... Naco potom s tym este tocit a hladat znacky, rysky... ved ked auto predtym islo a dam remen a vsetko naspat, tak aj pojde, nie?

Jeden znamy mechanik,co som k nemu daaaaavnejsie chodil, mi to ukazoval parkrat... ale musel som mu pri tom pomahat, tak som sa nemohol plne venovat jeho ctenym slovam :roll: :? :)


jojo,ale benzinák není dyzl,u benzínaku to je brnkačka,ale každopadně bych si udělal aspon svoje rysky,ptže někdy se to pohnout muže,ani nevíš jak :wink:

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #27 od gabisto
Jojooo, Toncek, myslel som to celkovo :wink: ... Vlastne znacky - to je uz ina debata :lol: :lol: :lol: ...
A v com je teda rozdiel medzi benzinom a dieslom v meneni rozvodov? Mozno som OT, tak ak to zakazete, pochopim :wink:

/F/I/A/T/ Tipo ´90 1,4 8V 52kW (skvela minulost)

Opel Astra G Caravan ´99 1,6 16V 74kW www.astra-g.cz
/F/I/A/T/ Palio Weekend ´99 1,7 TD 51kW www.club-fiat.com
Ford Escort Combi CL ´96 1,4 8V 55kW www.fordclub.sk

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #28 od Tomas-Oaza
jestli benzin nebo diesel , to je uplne jednmo.postup na rozvody je stejnej

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #29 od Toncek
Odpověděl Toncek pro téma Re: Rozvody+naft čerpadlo 1.7D

jestli benzin nebo diesel , to je uplne jednmo.postup na rozvody je stejnej


jako jo,ale dělal sem rozvody na obyčejném ohc,tam není co dodrbat,kdežto na dyzlu stačí zub na čerpadle,,nebo vačce,a je to rozhašené,no prostě na dyzlu se mi zdají složitější jak na benzínaku,ale zas třeba na nějakým dohc s nějakýma vyvažovacíma hřidelama to taky nebude žadná sranda,ale to už posoudit nemužu pač to sem nikkdy nedělal,třeba se ktomu taky někdy dostanu

seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #30 od Tomas-Oaza
staci marea 1,6 16V s tim motorem po faceliftu a jak neni priprave na vacku a posunes to tak mas pech

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.519 sekund
Powered by Kunena fórum