Rozvody+naft čerpadlo 1.7D
16 roků 1 měsíc zpět #31
od tomko88
F/I/A/T TIPO 2.0 i.e. ___r.v. 1992____83KW___
Odpověděl tomko88 pro téma Re: Rozvody+naft čerpadlo 1.7D
je tu vlastne niekto taký čo to robil tú vymenu sam a ešte to nikdy nerobil pretopže ja som nikdy rozvody nemenil ale myslim že by som to zvládol ,jednine čo som menil remen na olejove čerpadlo a vodnu pumpu ,,
..a pri demontovaní starého remeňa neni potrebne rozobrat cely bok aby si tam mal prístup?? či dokonca motor von
najjednoduchšie zatiaľ premna ostava všade si dať značky svoje a tak ako to demontujem tak to zložím
..a pri demontovaní starého remeňa neni potrebne rozobrat cely bok aby si tam mal prístup?? či dokonca motor von
najjednoduchšie zatiaľ premna ostava všade si dať značky svoje a tak ako to demontujem tak to zložím
F/I/A/T TIPO 2.0 i.e. ___r.v. 1992____83KW___
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 1 měsíc zpět #32
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Odpověděl skypan pro téma Re: Rozvody+naft čerpadlo 1.7D
To>Oasa:na dvouvačce je to opr.pech,před sundáním řemenice je dobré si je sám navíc označit
já sem si je dělal několikrát a tady na starších vláknech je ode mě (a nejen ode mě)několik přízpevků týkající se přesného postupu nastavení dieselových rozvodů....
jinak samo:na pravé straně vyheverovat,sundat kolo,plast.podběh,řemeny na motoru čerpadlo alt,a čepadlo servopumpa(kdyš už budou dole tak je zkontrolovat a nejlépe je koupit nové,zas tak často je nesundáváš,a stojej pár kaček proti samotnému rozvodáku),no a ptom kryt rozvodů,no aseš skoro připraven na rozvody,jo a sundat řemenici,za ní je pak ozubené kolorozvod řemenu.
já sem si je dělal několikrát a tady na starších vláknech je ode mě (a nejen ode mě)několik přízpevků týkající se přesného postupu nastavení dieselových rozvodů....
jinak samo:na pravé straně vyheverovat,sundat kolo,plast.podběh,řemeny na motoru čerpadlo alt,a čepadlo servopumpa(kdyš už budou dole tak je zkontrolovat a nejlépe je koupit nové,zas tak často je nesundáváš,a stojej pár kaček proti samotnému rozvodáku),no a ptom kryt rozvodů,no aseš skoro připraven na rozvody,jo a sundat řemenici,za ní je pak ozubené kolorozvod řemenu.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.263 sekund