velká spotřeba oleje
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
ale môže byť aj iná cesta, ktorou sa dostáva olej do spaľovacieho priestoru- okolo ventilov, alebo cez poškodené tesnenie pod hlavou........
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.6 i.e. , 1990, černá barva,
prej 130 000km...což už vím, že nejní pravda
Ale šlechtím ,co se dá, přirostl k srdci mrška
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=651
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak oni ty špatná tlaky teď v létě ani nemusí jít poznat...To nakopneš a za chvilku je to ohřáté. Šel bych na ty tlaky. Můj názor je, že to jsou ty kroužky. Kdyby si měl TD, tak také turbo.
Z tohoto prave mam strach ja a prodavam ho,sice majitel rikal ze v -10 pohoda ale ja neverim
jo a jinak me olej nezere vubec a nekouril ani mracek na nejvyssi otacky se starym cerpadlem to az cernej mracek s novym ja bych se toho auta zbavil bude to nakladna oprava kup radsi z aukra nakou 1.7D za 4000 celou co tam byvaji a vymen motor ja bych to nepsravoval
tomakecTD
Fiat Tipo 1,7D 1988, 94 dovoz Italie,socket edition(interiér z 1.4 i.e 92)Felicia 1.3LXi,Forman 1.3LS LPG dovezen z D,spotreba 16/100 plynu a na benzin nejede vubec
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
startuje to právěže výborně, na drc. když by to byly kroužky, neovlivnilo by to i spotřebu paliva?
Ja mam tlaky pod hranicou opotrebenia a oleja mi to zerie 1 l asi na 800 km. Starty vyborne, dokonca startujem so svetlami. V zime to chytalo aj pri minus 20. Spotreba do 7 l po meste, dialnica 6,2.
Nastartuj motor a vyber merku oleja. Ak ti bude dymit z otvoru na merku, su to kruzky a dostavaju sa cez ne vyfukove plyny do bloku motora. Ak to nedymi, mozu to este byt tesniace kruzky okolo ventilov - to by bol ten lepsi pripad.
1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
t
. stírací kroužky jsou pístní kroužky, nebo je tam obojí( jsem s toho jelen) ? kolik by asi stála oprava?
na pieste sú 3 krúžky- tesniaci- drží tlak vo valci
stierací- stiera prebytočný olej späť do vane
mazací- maže steny valca
krúžky musia byť pootočené tak, aby zámky (spoje krúžkov) neboli pod sebou
pri výmene krúžkov je potrebné meniť aj tesnenie pod hlavou (len ho ničím nenatieraj, ako ja, potom, po 250km, som musel tesnenie meniť znova
)
čo by to stálo netuším............
ale najprv pozri to, čo vravel rat21
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo kouří to z měrky oleje.co všechno se musí na motoru rozebrat, abych jsem se k pístům dostal?. jednou jsem měnil kroužky na fichtlu, ale tam je to jednoduché. jo a nemel by být pak výbrus nebo něco takového? vím akorát že se to má zajíždět opatrně
Nejjednodušší je vytáhnout motor ven. Musíš vlastně vytáhnout celou klikovku, tzn. rozebrat celý motor. Ale můžu Ti říct, že vyměnit jen kroužky na 99% stačit nebude. Tu bude chtít i výbrus válců a nové písty. Nové písty pořídíš kolem 10000,- Kč, připočti 1200,- za sadu těsnění na celý motor + něco tam ještě objevíš a jsi hned na 15000,- za generálku motoru.
Tak si musíš rozhodnout, jestli zbytek auta stojí za takovou investicí. Prostě jsi koupil vergl s motorem po smrti, ale nezoufej, taky jsem si tím prošel
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.