velká spotřeba oleje
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já mněnil kroužky horem a myslim že lepší než spodem a nemusel jsem vyndavat motor ani klikovku.Jinak těch 99% že to nebude fachat je blbost.
Napsal jsem blbost, ta klikovka ven opravdu nemusí. Akorát ze spodu musíš uvolnit ojnici a píst si pak vytáhneš náhoru.
Ale za tím, že vyměnit jen kroužky bez výbrusu v drtivé většině nestačí, si stojím, vlastní zkušenost a zkušenost mnoha kamarádů a známých.
Pokud máš k dispozici druhý motor v lepší kondici, tak to je úplně nejjednodušší řešení. Sice máš spotřebu 6 litrů nafty, ale každých 400 km dolít litr oleje, to se dost prodraží
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dle čeho soudíš? Může to být zpuchřelá hadička do budíku
aha,ale co ten olej,může to jít přes to turbo?nebo myslíš že ty kroužky?
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Mě ten olej jednou přímo z toho ICéčka přímo tekl, jak ho tam bylo hodně..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Udelej si jednoduchy test, stary krouzek dej do valce, a zmer mezeru v zamku, vsadim boty, ze u noveho krouzku o stejne prumerove toleranci bude mensi...
Muzes to risknout, a dat o nejakou setinu vetsi prumer krouzku, delaji se odstupnovane po 0.05 mm.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak válce sou u těchto motorů vrtané (takže masiv)tak bych taky viděl jen překroužkovat(kroužky se opotřebují rycleji než válec!!!!)
a pokud chytá na převalení mot. tak URČO!!!! tlaky v motoru sou dobré,jinak by se nezapálila směs kdy má(potřebuje vysokou teplotu a ta se docílí vysokým tlakem vzduchu který se tím ohřeje na vznícení ropy)
a asi bych nezapoměl i na přebroušení ventilů(kdyš je hlava dole)ventyly delájí taky hodně(netěsní,tím utíká hodně vzduchu z válce),vl.zkušenost,po výměně ohnutejch ventilů(zpadla kladka rozvodáku a potkalo se to)tak sem dal použité ventily a zabrousil a opravdu mohu říci ten motor chital o poznání lépe(o velké poznání!!!!!)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.