velká spotřeba oleje

Více
16 roků 8 měsíců zpět #31 od radluk
Odpověděl radluk pro téma Re: velká spotřeba oleje
Nekdy staci, aby byly krouzky "zapecene" karbonem, nemaji dostatecny pohyb v drazce na pistu a netesni. Vybrus je vybrus, ale i krouzky nekdy pomuzou. Fakt zalezi, jak je na tom vlozka valce, jestli neni nad miru vybehana. Vybrus se tam provadi predevsim k vuli tomu, ze ve valci opotrebenim nevznika pravidelny kruhovy tvar opotrebeni, ale podobny ovalu.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #32 od skypan
Odpověděl skypan pro téma velká spotřeba oleje
ano přesně tak,musí se změřit ovalita válce,to jsem zapoměl zmínit,ale oponuji pokud se kroužky zapečou,velice rychle se to pozná(kroužky se už dále nerozpínají!!!a to tím ža 1)motor kdyš se ohřeje přestane táhnout(většinou je to opr. znát)2)projeví se znatelně vyžší zpotřeba oleje.3)zníží se tlak ve válcích,hlavně při teplém motoru velice špatně chitá....
ještě poznámka:na žavičkách poznáš znatelně vyžší obsah karbonu.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #33 od michalkulistak

ano přesně tak,musí se změřit ovalita válce,to jsem zapoměl zmínit,ale oponuji pokud se kroužky zapečou,velice rychle se to pozná(kroužky se už dále nerozpínají!!!a to tím ža 1)motor kdyš se ohřeje přestane táhnout(většinou je to opr. znát)2)projeví se znatelně vyžší zpotřeba oleje.3)zníží se tlak ve válcích,hlavně při teplém motoru velice špatně chitá....
ještě poznámka:na žavičkách poznáš znatelně vyžší obsah karbonu.

no jo mě to kouří z měrky a žere olej, ale při zahřátí táhne, teplý a ted po výměně žhavek chytá na dvě otočení a staré žhavky byly relativně čisté :?:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #34 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: velká spotřeba oleje

ano přesně tak,musí se změřit ovalita válce,to jsem zapoměl zmínit,ale oponuji pokud se kroužky zapečou,velice rychle se to pozná(kroužky se už dále nerozpínají!!!a to tím ža 1)motor kdyš se ohřeje přestane táhnout(většinou je to opr. znát)2)projeví se znatelně vyžší zpotřeba oleje.3)zníží se tlak ve válcích,hlavně při teplém motoru velice špatně chitá....
ještě poznámka:na žavičkách poznáš znatelně vyžší obsah karbonu.

no jo mě to kouří z měrky a žere olej, ale při zahřátí táhne, teplý a ted po výměně žhavek chytá na dvě otočení a staré žhavky byly relativně čisté :?:

To Michale:to jsem jenom popsal některé poznatky podle kterých se dá poznat zapečené kroužky,jinak sem to nikam necílil :)

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #35 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma motor
jo jo, jen mě zajímá co s tím mojím motorem je, jestli jsou jen zapečené nebo vymleté

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 8 měsíců zpět #36 od skypan
Odpověděl skypan pro téma velká zpotřeba oleje
já bych to viděl jen na kroužky(sjeté)+zabrousit a přetěsnit ventily.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.383 sekund
Powered by Kunena fórum