problem s turbem

Více
17 roků 2 měsíců zpět #1 od martas
problem s turbem vytvořil uživatel martas
prosim o pomoc turbo me zacina plnit az na 3000 a motor strasne ale strasne huli nedokaze mi nekdo poradit v cem je problem??,jestli odesla turbina nebo co??? :cry: pjosim pojadte

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #2 od kombajn
Odpověděl kombajn pro téma Re: problem s turbem
Zkontroluj hadice jestli nemáš někde prasklou nebo spadlou sponu.

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #3 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: problem s turbem
Já bych to tipoval na trysku(y). Tenhle prblém se mi objevil rok po koupi auta, tak sem vyměnil dvě "potencionálně" špatné a od té doby v pohodě.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 2 měsíců zpět #4 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: problem s turbem
myslis vstrikovaci???tam problem nebude jsou delany chvily pred spis fakt to turbo odeslo protoze na budiku vubec neukazuje a ani nejni slyset a nechce to vubec jet

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #5 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: problem s turbem
dochlazoval jsi ho před tím,než si scípnul motor ?

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #6 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: problem s turbem

dochlazoval jsi ho před tím,než si scípnul motor ?

se vrr ze ne :oops: vim ze by se to melo ale asi malokdo to dela a zvlast u osobaku jsem jeste nikoho nevidel

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #7 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: problem s turbem
no. strejdovi se na laguně zadřelo turbo - vyměnili mu to v rámci záruky ještě v bazáči. stálo ho 23000 korun. A v tom servise mu řekli že by se to mělo dochlazovat přinejmenším minutu. Vem si to tak,že dojedeš domů a náhle scípneš motor. Turbína se otáčí ale bez oleje - a zadře se. Když ji neochladíš tak se na té hřídelce toho turba usazuje jemnej film přepálenýho oleje. A dochází k obtížnějšímu mazání a to je zkáza turba. pak se nediv že ho máš v pytli :twisted: :twisted:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #8 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: problem s turbem
Daj dole hadice z turba a skus volu osky, mala by byt ziadna alebo minimalna. A pozri sa na lopatky, ci su neporusene. Ak ma turbo velku volu dotknu sa lopatky obalu a ulamu sa, pozohybaju a vselico ine. Potom je to na vymenu, inak je to nieco ine a nie turbo.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #9 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: problem s turbem
tak jsem se dnes snazil to turbo dostat ven aniz bych musel sundavat hlavu a teda reknu vam ze litali i dost ostra slova samozrejmne ze se mi to nepodarilo mam dolamany ruce a dorezany a jsem hodne nasr...ale ten haj..tam drzi a nechce se mu ven to je fakt jedina moznost sundat ho s hlavou??myslel jsem ze sundam parohy a pujde to samo ale nemuzu se dostat na ty spodni srouby na tom sbernym potrubi.nemate na to nekdo figl???

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #10 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: problem s turbem

Daj dole hadice z turba a skus volu osky, mala by byt ziadna alebo minimalna. A pozri sa na lopatky, ci su neporusene. Ak ma turbo velku volu dotknu sa lopatky obalu a ulamu sa, pozohybaju a vselico ine. Potom je to na vymenu, inak je to nieco ine a nie turbo.

na lopatky jsem nevidel jeste ale co jsem nahmatal tak se toci a vule tam snad nejni ale nevim jak ma chodit ta tycka co ovlada klapku na turbu jestli volne nebo vubec ne kdyz jsem foukal do ty banky na ovladani tak se ani nehla

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #11 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: problem s turbem
viděl bych to na turbo, je známo, že motory bez turba jedou cca 60 a sotva vyjedou kopec, protože turbo motory mají malou kompresi (cca 8:1). Jenom podotknu, že turbo se musí dochlazovat (ne kvůli usazování oleje na hřídeli, ale kvůli tepelnému pnutí - nejvíc odcházejí ložiska - japonci mívají keramické a dnes se turba chladí taky okruhem z vody). Kámoš jel na ukrajinu nonstop a pak zdechl motor (Peugeot 1,9 SRDT) a zpátky už jen dolíval vodu (prasklá hlava) a turbo taky moc netlačilo...

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #12 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: problem s turbem
jeste me napada zacala me praskat pojistka self control coz se pred tim nez jsme sundali hlavu nastavalo myslel jsem ze se na to podivam az bude auto ok ale ted tak premyslim jestli to nema nejakou spojitost

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #13 od rat21
Odpověděl rat21 pro téma Re: problem s turbem

viděl bych to na turbo, je známo, že motory bez turba jedou cca 60 a sotva vyjedou kopec, protože turbo motory mají malou kompresi (cca 8:1). Jenom podotknu, že turbo se musí dochlazovat (ne kvůli usazování oleje na hřídeli, ale kvůli tepelnému pnutí - nejvíc odcházejí ložiska - japonci mívají keramické a dnes se turba chladí taky okruhem z vody). Kámoš jel na ukrajinu nonstop a pak zdechl motor (Peugeot 1,9 SRDT) a zpátky už jen dolíval vodu (prasklá hlava) a turbo taky moc netlačilo...


Tak s tou kompresiou by som sa hadal. Tipo ma kompresiu 19,2:1.

Ked som jazdil bez turba, tak do kopca sa mu moc nechcelo, ale po rovine islo aj 150.

1.9 TDsX - r.v. 1991 - 270.000 km - po smrti :-(

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #14 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: problem s turbem

viděl bych to na turbo, je známo, že motory bez turba jedou cca 60 a sotva vyjedou kopec, protože turbo motory mají malou kompresi (cca 8:1). Jenom podotknu, že turbo se musí dochlazovat (ne kvůli usazování oleje na hřídeli, ale kvůli tepelnému pnutí - nejvíc odcházejí ložiska - japonci mívají keramické a dnes se turba chladí taky okruhem z vody). Kámoš jel na ukrajinu nonstop a pak zdechl motor (Peugeot 1,9 SRDT) a zpátky už jen dolíval vodu (prasklá hlava) a turbo taky moc netlačilo...


Tak s tou kompresiou by som sa hadal. Tipo ma kompresiu 19,2:1.

Ked som jazdil bez turba, tak do kopca sa mu moc nechcelo, ale po rovine islo aj 150.

Neuvědomil jsem si, že diesely mají kompresi kolem 20:1 (ten Peugeot má víc). 8:1 se týká turbo benzínů :oops:

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #15 od kombajn
Odpověděl kombajn pro téma Re: problem s turbem
Já mám turbo po kompletní GO a vůbec ti nezávidím tu demontáž parohů, fígl na povolení šroubů žádnej nemám jen musíš použít tu správnou golu s akurátnim kloubkem. Turbo může bejt v háji i když tam žádná vůle není.

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.486 sekund
Powered by Kunena fórum