problem s turbem

Více
17 roků 1 měsíc zpět #16 od QRBN
Odpověděl QRBN pro téma Re: problem s turbem
Jen pro jistotu, zkontroloval jsi hadicku od naftovyho cerpadla k tomu "bazmeku (asi nejake cidlo)" co je upevnenej na drzaku baterie? Kdyz mi tahle vypadla, tak turbo nezapinalo.

QRBN

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #17 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: problem s turbem
Ty máš asi DGT, co? To co popisuješ je převodník podtlaku do el. podoby do palubky...turbo běželo normálně, jen neukazoval budík.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #18 od bobik43
Odpověděl bobik43 pro téma re
Zapinat turbo. Co si pod tim prestavujes? Ten "bazmek" jak pises je prevodnik kvuli budiku jak je tady psany, ale pokud mas upadlou tu hadicku kterou je to spojeny s cerpadlem, tak tudy utika tlak a na cerpadle se pak nepridava mnozstvi nafty podle tlaku turba jak by melo a nejede to jak ma!!! Ale zas by to nekourilo. Teda pokud to kouri cerne?

Prodej použitých dílů Fiat Tipo 1.9TDS. Malý bazárek na www.bazarekfiat.wz.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #19 od Dave_Pv
Odpověděl Dave_Pv pro téma Re: problem s turbem
Jen dotaz, při kolika otáčkách vám sepne turbo? Mě se zdá, že mi Alfonz nějak blbě jede :-(

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #20 od Dresik
Odpověděl Dresik pro téma Re: problem s turbem
Mělo by to být v cca 2400 ot/min

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #21 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: problem s turbem

Mělo by to být v cca 2400 ot/min

myslel jsem ze pri nizsich tak 1500???stran ty hadicky z cerpadla k tomu (bazmeku) :D na drzaku baterie zadny tam nemam a tudis ani hadicka mam analog je to tak spravne??jinak jsem to uz vzdal protoze uz skutecne nevim cim to je a v utery jde do servisu mazlik doufam ze me nezrujnuje :cry: jeste me napada jestli to nemuze byt el. problem misto mechanickeho najednou mi totiz zacla vypadavat pojistka na self control a neudrzi se ani 20 a mela by tam byt jen 10. co myslite???

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #22 od majster
Odpověděl majster pro téma Re: problem s turbem
prosim vas pisete o zapinani tuba je to omyl, turbo sa nezapina, je to turbina a pracuje ak ma dostatok termodinamickej energie spalin, zalezi na tom ako je nastelovany motor, a ako dupeme do pedalu, a ako je auto zatazene.
martas- tvoj problem sa nevyriesi ak sa budeme hrabat len v jednotlivych castiach, musi sa to riesit komplexne, a na to bude asi najlepsie specializovany servis, aby posudili vsetky suvislosti.
vela stastia.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #23 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: problem s turbem

prosim vas pisete o zapinani tuba je to omyl, turbo sa nezapina, je to turbina a pracuje ak ma dostatok termodinamickej energie spalin, zalezi na tom ako je nastelovany motor, a ako dupeme do pedalu, a ako je auto zatazene.
martas- tvoj problem sa nevyriesi ak sa budeme hrabat len v jednotlivych castiach, musi sa to riesit komplexne, a na to bude asi najlepsie specializovany servis, aby posudili vsetky suvislosti.
vela stastia.

jj diky kamarad ma diagnosticky program tak na to snad prijde :wink:

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #24 od kombajn
Odpověděl kombajn pro téma Re: problem s turbem
To by mně zajímalo jak uplatní diagnostický program, když na autě nemáš diagnostickou zásuvku. :?

FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #25 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: problem s turbem
No to bohužel nemá.
Jinak majster píše přesně, že turbo se nezapíná, ale pracuje vlivem tlaku. Takže pokud máš motor pod otáčkama a dupeš tomu na krk, tak začíná tlačit i při velmi nízkých otáčkách.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #26 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: problem s turbem

To by mně zajímalo jak uplatní diagnostický program, když na autě nemáš diagnostickou zásuvku. :?

aha ziju trapne v domeni ze tam nekde uprostred te zmeti kabelu je :oops:

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 1 měsíc zpět #27 od temprař
Odpověděl temprař pro téma Re: problem s turbem
Diesely u Tip/Temper mají turba z pevnou geometrií - zabírají tak kolem těch 2200 - 2500 otáček. A pravda. nezapíná se - roztáčí se na tom,jakou sílou proudí spaliny okolo kompresoru. Proudový motor v letadle je v postatě též turbodmychadlo... :)

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #28 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: problem s turbem

prosim o pomoc turbo me zacina plnit az na 3000 a motor strasne ale strasne huli nedokaze mi nekdo poradit v cem je problem??,jestli odesla turbina nebo co??? :cry: pjosim pojadte



...tak ako uz Ti to fachá,alebo stale rovnako...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #29 od tom.podluzak
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: problem s turbem
no me jse zveda rucicka i pri 1500ot spis 1700 ale motor musi byt zatizenej v tahu kdyz jsem linej radit

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 11 měsíců zpět #30 od martas
Odpověděl martas pro téma Re: problem s turbem
stale to nejede a uz me to stalo 10000 ale mam uz jistotu ze cerpadlo je v poradku a trysky taky:lol: ty jsme totiz nechavali kontrolovat v specializovanem servisu vcera jsem si ho privezl domu protoze uz druhy mechanik nevi co s tim tak jdu na to sam a zkusim vymenit to proklate turbo nevite nahodou nekdo jak se da vyjmout aniz by jsem musel sundavat hlavu??vim ze by to melo jit dolem ale je tam jeden sroub tak blbe ze se na nej nemuzu za boha dostat.takze si myslim jestli to nebude lepsi sundat i s hlavou.jo a jeste by me zajimalo jestli se da zamenit za turbo jine znacky byt ze stejneho motoru???

Čagos,Marťas TTipo 1.9 TD už nejni, teď Bravo 1.9 JTD ale TTipo je v mem srdci,
Zkratka FIAT je FIAT

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.546 sekund
Powered by Kunena fórum