intercooler-blbý dotaz
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5624
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
takze vies co to je IC a to ze tecie znamena, ze tecie z neho olej, lebo vzduchom sa odsava aj para oleja z klukovej skrine, ta prejde torbom, a pri ochladeni v chladici ( IC ) sa vyzraza, a ak je chladic netesny, tam sa objavi tecenie oleja.no a právě koumám jak ho schladit, pod dejme tomu tech 20st. zatím pořád nevím jak tenIC vypadá, je to teda jen ta hliníková nádoba. protože jsem se jednou bavil s kámošem co má jeep2,5TDI, a pamatuju si že se zminoval že mu nějak teče intercooler, nevím teda co mu tam teklo a co myslel tím IC, ale s motorama má zkušenosti, tak snad věděl o čem mluví
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já si do své dedry například koupim tento jevětší a tím ten vzduch víc ochladí a možná se o trošku zvedne výkon když místo 0,95b asi 1,3baru
fiattipo.net/modules/gallery2/main.php?g2_itemId=5624
ze by sa zmenou IC za vacsi zvysil aj tlak turba??? to sa mi nezda... mozno je vzduch chladnesi - lepsie hori - o nieco vacsi vykon, ale podla mna to s tlakom nema nic spolocne.. ci sa mylim?
ozaj preco ma ten IC 4 vyvody???sak stacia 2 nie?
Fiat Tipo 1.7D, r.v. 1989, 215 000km, zachvilku po smrti... momentalne Tipo 1.9TD, 233tis a stale stupa
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
¨na netu jsem četl že u dieselů se místo N2O používá propan. jinak o spreji jsem nenašel nic(zajímala by mě cena). kdyžtak použiju šlehačkové bombičkykdyz chces zvysit vykon u nepreplnovaneho dieslu tak si kup stlaceny plyn v spreji-nejlepe dusik/cca 250 ml sprej/ a vyved si z kabiny od toho spreje tenkou buzirku do nasavani,
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
ten olej se tam srážel z odvětrání klikovky které je myslím napojené před cooler,ne?Já když měnil na Prismě motor, tak sem z cooleru vylil flašku oleje. Tak až takhle bylo turbo v řiti. Nehledě na to, že to hulilo, jak svině. Ale už sem tam měl cca 350 t. km.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- michalkulistak
- Autor tématu
- Offline
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Odvětrávání klikovky je napojeno před vzduchový filtr. Tam mi to házelo také olej. Měnil sem filtr dost často,ale pak sem se nasr... to hadici mezi klikovkou a filtrem rozřízl a dal tam jako přepad flašku, do které se ten olej zachytával. Jednou za čas sem to vlil zpět do motoru.
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak je videt na obrazku(viz obr. pod textem), do turba se nasava okolni vzduch pres nejaky vzduchovy filtr( nejcasteji otevreny sportovni konicky filtr , popr. sitko na nudle-v pripade hardcore reseni ). turbo je pohanene vyfukovymi plyny ktere proudi z motoru do vyfuku. dulezite je, ze do sani nejde nic z vyfukovych plynu, ty jen roztaci turbinu, ktera jinde stlaci nasavany vzduch z okoli!!!
stlaceny vzduch putuje pres INTERCOOLER, kde se ochlazuje na teplotu okolí, což je výhodné protože studenější vzduch=větší hustota=menší objem=lepší spalování.
už je to všem jasné?
jj, dobré je použít OCT. do sání jde mnohem mene sranců....tu hadici mezi klikovkou a filtrem rozřízl a dal tam jako přepad flašku, do které se ten olej zachytával. Jednou za čas sem to vlil zpět do motoru.
nejake obrazky k tematice
IC na autě ,
IC na autě 2 ,
intercooler .
ZÁVĚR: IC na motoru bez turba je k hov...ničemu
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.