Tipo mi zdechlo uprostřed jízdy

Více
18 roků 3 týdnů zpět #1 od Jenda
1.9 TDs digitál r.v.88,Jedu ke garáži,teplota normál a najednou to přestalo mít víkon.Podřazoval jsem až na 2 a pak to chcíplo úplně.Po cca 5 minutách jsem to opět natočil a pokračoval až do garáže.
Může mi to dělat prasklé těsnění? Předchozí majitel říkal že se tohle děje,a že je nejspíš těsnění pod hlavou v háji.
Moje myšlenka je,že se to nestačilo z nejasných okolností chladit až se roztáhli písty a zadírá se to.
Co vy nato? Kde může být problém? Má na to vliv Turbo?(chodí cca na 60%)
PS studený to chytá hned a kouří to asi jako každej diesel.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #2 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Tipo mi zdechlo uprostred jizdy
měls tam roru? :lol: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #3 od Jenda
Jo měl,mě už se to stalo při cestě domu když jsem to auto koupil.
A šedá pára z vejfuku nejde(normálně diesel jak má).

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #4 od skypan
na těsění bych to neviděl(voda v oleji nebo obráceně,žadný tlak ve válcich-nenatočil bys atp),kontakt na el.ventilu na vstřik.čerpadle(ted mě rychle napadá) na spínací skřínce kontakty?nebo ucpanej naftovej filtr.

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #5 od Jenda
Naftovej filtr je novej a kdyby to byla spínačka,tak by to zdechlo rychle.
Tohle bylo jako kdybych pomalu pouštěl nohu s plynu,přitom jsem zkoušel i pošlapovat na plyn a nic až se auto zastavilo a zdechlo.hned nastartovat nešlo,až za těch 5 minut.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #6 od skypan
asi bych jako prví šel po nafovým filtru(vzšroubovat-vylejt jestli nějaké nečistoty),apak dále po pal. soustavě

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #7 od Jenda
Zitra zkusím vindat měrku jestli náhodou nedejchá.Emulze v oleji není.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #8 od skypan

Naftovej filtr je novej a kdyby to byla spínačka,tak by to zdechlo rychle.
Tohle bylo jako kdybych pomalu pouštěl nohu s plynu,přitom jsem zkoušel i pošlapovat na plyn a nic až se auto zastavilo a zdechlo.hned nastartovat nešlo,až za těch 5 minut.

ta k přesne ten problem sem měl v minulosti na Prismě:projdi si celou soustavu palivovou,já měl spunt bordelu v řechodu z plastové trubyčky do hadičky byl asi 2cm louhej u nádrže a vzfoukl sen ho normálně ústy.
čučel sem jak vejr abylo po problému :roll: :roll: :roll:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #9 od Jenda
OK,zitra vezmu kompresor a zkusím tu soustavu profouknout.Jestli to tak je tak předpokládám,že problém bude na přívodu.Mám ještě jeden naftovej filtr zánovní,zkusím ho a zítra jsem napíšu jestli něco najdu.Ale jede to nějakech 20 km když se na to šlape a pak se to stane. Na palivovou soustavu se mi to nezdá. :idea: :?:
A zase kdyby bylo těsnění v háji tak byse to vařilo,nebo né :?:

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #10 od skypan
jak říkáš,mě to zdechalo po5km jak kdy,porom ke koncci třeba na 500m třikrát

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #11 od skypan

měls tam roru? :lol: :lol:

opravuji se myslel sem ropu :lol: :lol:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #12 od Jenda
Ropa tam taky byla,půl nádrže.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #13 od Wolf1888
Hej, hej aj ja to vidim na ten palivovy filter, aj mne spravilo nieco podobne, vymenil som filter a frcalo to dalej bez problemov...

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #14 od majster
mozes mat zaneseny saci kos v nadrzi, staci vybrat a vycistit.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 týdnů zpět #15 od Tomas-Oaza
jasny,videl bych to na ucpany privod nafty. rozdelej to v nadrzi a uvidis :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.064 sekund
Powered by Kunena fórum