Tipo mi zdechlo uprostřed jízdy

Více
17 roků 7 měsíců zpět #31 od Jenda

Hody
PříspěvekZaslal: pá 28. březen, 2008 11:25 Předmět: Problém..pomooc
Dnes ráno cestou do práce mi pri zaradenej rýchlosti 5 a pri rýchlosti cca 100 km/h zdochol motor. Vyhodil som rýchlosť a stiahol som to na krajnicu. Po zastavení som otočil kľúčikom, nechal som žhaviť ako zvyčajne a štartoval som. Pritom to iba urobilo cvaknutie, ale štarterom neotočilo. Otvoril som kapotu a hneď som sa podíval na štarter, baterku a odmontoval som krit rozvodového remeňa no nič nezvičajné som nezbadal. Potešil som sa aspoň tomu že to nie je rozvoďák. Volal som kolegovi aby ma dotiahol do servisu a auto som nechal tam. Zatiaľ neviem čo to mohlo spôsobiť a auto vážne potrebujem pretože mám v rodine vážne chorého človeka na smrtelnej posteli. Prosím poraďte čo to môže byť!


Tady bych to viděl na přívod paliva,jak tam máš dlouho filtr? Jak to zdechlo?Zničeho nic? Nebo to začalo cukat až to chcíplo?

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #32 od Hody
No pravdu povediac palivový filter som ešte nikdy nemenil ani nečistil a je tam najmenej 2 roky možno aj viac. Čo sa týka toho procesu zastavenia-áno ako keby tak trochu šklbalo motorom a zdusilo ho načisto. V tom prípade si ale neviem vysvetrliť prečo pri pokuse o naštartovanie iba robilo cvak-ale štartér sa neotočil-nemalo to snahu ani otočiť štartrom-iba cvak. Volali mi medzičasom zo servisu že vraj podľa nich je zadretý motor lebo je tam málo oleja. To mi zase nedá už len preto lebo kontrolka oleja bola vždy v poriadku pri otočení kľúčom sa vždy rozsvietila a keď som zvykol naštartovať vždy zhasla. No a pri tomto mojom nešťastí ani pred kontrolka nesvietila pri bežiacom motore ba čo cviac ani teplota motora tomu nenaznačovala. V pondelok si mám ísť odtiahnuť Tipo zo servisu domov a som zúfalý a celá rodina tiež. Ak je naozaj zadretý motor tak som skončil. tipo bolo súčasťou mojej rodiny. Pomóooc!!!!

Slovakia, Fiat Tipo 1.7D, modrá metalíza tmavá, r.v. 1988

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #33 od Jenda
klid,zadřený to nebude,to by to přestalo tahat až by se motor zastavil.A poznáš to asi tak,že když zařadíš 5ku a strčíš do auta,tak motor se ani nehne.Jinač až tam pro to pujdeš,tak se mrkni na olej.Pokud je ho tam málo,tak se to mohlo zadřít,ale taky nemuselo.To že se netočí startér může způsobovat pouze špatnej kontakt u startéru.Pokud to trochu škubalo,než to zdechlo a nevydávalo to žádné klepající zvuky,tak střeva motoru by měli bejt ok.Já už sem jeden motor zadřel,z vlástní zkušenosti můžu říct,že to probíhalo tak že sem jel a najednou šel motor s těžka až se zastavil.Pokud si neměnil filtr dva roky a jedná se o diesla,tak tam je asi příčina zastavení motoru.No uvidíš v pondělí.

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #34 od tom.podluzak
mel jsem to same delala mi to hadice zpuchrela co vede od palivaku k cerpadlu na prvni pohled byla sucha ale jak jsem na ni sahnul zacala rosit je to jedna z variant

Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #35 od Alinko

mozes mat zaneseny saci kos v nadrzi, staci vybrat a vycistit.


Priklanam sa k tomuto nazoru, ja som mal tiez ten problem a takto som ho riesil

FIAT TEMPRA 1.9Tds 66Kw 1993

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.044 sekund
Powered by Kunena fórum