olej mezi hlavou a sáním...

Více
17 roků 11 měsíců zpět #1 od Dave_Pv
Mám problém, na sání, kde se sání spojuje s hlavou mám olejový flek (na prvním válci). Nejprve byl malý, ale teď se opravdu zvětši a začíná se dělat i na druhém válci (počítáno od řemenice). Nevíte, kde by se tam mohl brát? Kudy všudy se tam ten olej může dostat?

Je to 1,9 TD (alfa romeo) a má najeto skutečných 170 000km...

Vedle jsem četl o nějakém odvětrávání klikovky a dát tam přepad. Nemáte někdo fotku na kterou hadici a jak to tam umístit? Díky moc ;-)

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #2 od Dresik
To s tím odvětráváním nebude mít nic společného. Pravdou je, že tahle loužička na tom samém místě se také objevovala..když sem měl TD..ale nijak sem to nestihl vyřešit..motor pak odešel..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #3 od Dave_Pv

To s tím odvětráváním nebude mít nic společného. Pravdou je, že tahle loužička na tom samém místě se také objevovala..když sem měl TD..ale nijak sem to nestihl vyřešit..motor pak odešel..



to jsi mě tedy moc nepotěšil :-/

Hodím sem fotku

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #4 od Dave_Pv

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #5 od Dave_Pv
A ještě jedna věc: V pátek jsem si všíml, že když rostou otáčky, tak od cca 3500 je slyšet jakoby foukání (jak vysavač)...

S otáčkami to zesiluje. Auto se mi zdá že jede normálně tak nevím... :-(

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #6 od Tomas-Oaza
jak tak koukam na ten obrazek tak presne toto mi delallo tipo kdyz sem mu daval pohulit,auto uz nemam dva roky ale ma ho kamos a porad v pohode jezdi dal a neresi to jak ja

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #7 od majster
odhadujem na vyfuknute tesnenie, na sani td je vacsinou olej, a ak to fofrujes ako pises, tak tlak turba odhadujem tak 0,6 bar, a to ti tam uz moze pekne ficat.

zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #8 od Dresik

To s tím odvětráváním nebude mít nic společného. Pravdou je, že tahle loužička na tom samém místě se také objevovala..když sem měl TD..ale nijak sem to nestihl vyřešit..motor pak odešel..



to jsi mě tedy moc nepotěšil :-/

Hodím sem fotku


Jo to se neboj. To bylo tím, že mi turbo žralo olej, až tam žádný nebyl a chytlo se to na klice. Tu loužicku to dělalo od začátku a v pohodě, jen sem to občas vysušil hadrem.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #9 od Tomas-Oaza
jenze ja to mel na 1,7 d tam zadny turbo nebylo,takze tam zas velkej tlak nebyl

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #10 od alain
Bud máš křivou tu přírubu a nebo to těsnění.Dělal jsem to na seatu a byla tam křivá příruba a těsnění to už neutěsnilo.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #11 od Dave_Pv
A jak bz se ta příruba mohla pokřivit?

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #12 od alain
Ani sám majitel auta neví jak se to mohlo pokřivit,ale podle mě špatně dotáhnuté a nebo nekvalitní mat.

Lancia Kappa 2.4 TDS v Kůží

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 11 měsíců zpět #13 od Dave_Pv
Nebylo to rozdělané a předtím to auto bylo v Rakousku ;-)

Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #14 od DannyF
Mám to tam úplně stejně špinavý od oleje. Nic s tím nedělám jen to občas utřu. Bere mi to trochu víc oleje (ale dávám tam 15W40 ADS III za 35Kč) a podle kontrolky mi turbo tlačí víc než by mělo - tím to asi bude. Mám na tom takhle nalítáno 40tis a nic se neděje.

DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 10 měsíců zpět #15 od Jenda
Domnívám se že je to těsnění,je už slabší a tím pádem vzniká mezera a netěsní.Druhá možnost ale když říkáš že to nebylo rozebráno tak to u tebe nehrozí,je ta,že někdo měnil těsnění a přetáhl žrouby.Tak se skroutila příruba a těsnění nedoléhá.Je to jen slitina hliníku a ta se zkroutí lehce.A třetí možnost bych viděl někde z boku jak sou řemeny.Žeby nějaké gufero?
Já mám 1.7d a tam mám na straně řemenů od půlky bloku dolů mokro od oleje,asi nějaké gufero,nebo spoj.Zatím to neřeším,ještě jsem neviděl suchého Fiata :D

1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.059 sekund
Powered by Kunena fórum