olej mezi hlavou a sáním...
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jinak co chcete od prům.16 let starejch aut,aby se samy leštili?
to je přece normální u každé značky že v tomto stáří občas prosákne někde něco..(pokud z toho nedojí olej proudem,tak to je v poho né),
jimak v léte sem motor opral vabkou a taky ho mám ještě čístej(relativně)
mám se taky nechat vyfotit a zrámovat (jako : )
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Těsnění je staré, sání bylo dole, přetáhnout šrouby jsem taky mohl, a olej mi teče kam se jen podívám.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiata Tipo jsem koupil ke konci léta 2007.Za tu dobu jsme spolu lecos prožili A Fiat 127 jsem koupil ted před Vánoci,Takevej malej dárek,pro mě.Ale jinač pár aut už jsem měl,a nebylo auto v kterým by neodcházeli součástky.Mám slabost pro vozítka staršího tipu,prostě mě přitahujou svou krásou a vymoženostmi tehdejší doby.U novejch aut ani nepoznám co je to za model.
Ale abych nemluvil jen za sebe,tak tady jsme takoví mechanici všichni. a co můžem a víme,tak poradíme a rádi.
1.6 DOHC r.v.89,naj.220 000Km,spotř.8.2L/100
Šlape jako hodinky,ale nemá STK,spinká v depozitu.
Opel AstraF 1.7TDs,momentálně plně využito.
Fiat 127, spotř.5.2L/100 ,spinká v garáži.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 424
.Mám slabost pro vozítka staršího tipu,prostě mě přitahujou svou krásou a vymoženostmi tehdejší doby.U novejch aut ani nepoznám co je to za model.
plne s tebou súhlasím :beer:
viezol som sa aj v nových autách, ale ma tak neočarili, ako autá staršie
som nesvoj v aute, ktoré by som musel pri každej maličkosti dávať do servisu
Fiat Tipo 1.7D
pomaly dávaný dokopy
po tráve sa nechodí- po tráve sa smeje
práca ma fascinuje- dokážem sa na ňu dívať celé hodiny
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Njn, nová doba.
DAN
//// Tempra 1,9Tds, 66kW, digi, klima, alu, 125tis.km, 1991, 6,9l/100km (čeká na prodej nebo šrot)
Nebožka: Lancia Prisma 1,9Tds, 58kW, 250tis.km, 1986, 5l/100km (do konce pojízdná, nyní ve šrotu)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Rapidně se to zhoršuje. Předtím byl jen flek u prvního válce, teď u se dělá pomalu u třetího (u druhýho už je ), ale co dál, tak začal kapat i z hadice co vede vzduch od IC do sání. Na sání, v tom spoji plechového kolena a hadice je to potečený. Celkem dost.
Čím to může být? Co s tím? Nijak nepociťuji, že by ztrácel olej. Dolil jsem tak 0,5 l na cca 7 000 km. Je to OK?
Poraďte mi cokoliv. S tím autem jezdím pořád, celkem dlouhý štreky a vozím lidi. Byl by průser,. kdyby mě to někde v noci nechalo.
Další průser co mám, tak mi nesvítí kontrolka na palubce od mazání, takže kdyby tam byl průser, tak jsem v prdeli... (ale s tím mi neporadíte )
Jsem z toho už fakt bezradný, auto je starý 10 let, z toho jezdí pouze 6 a má najeto 175 000km, což je málo. Nechápu co by to mohlo dělat.
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
oil ciddlo vyšroubuj(asi tam bide kulička s pružinkou zkus to vyčistit a drátkem zmáčkmout)pozor nezapomen uzavřít el.okruh to znamená závitem přílož třeba k bloku nasad konektor a zmáčkni drátkem ve vnitř to kuličku a druhej ti řekne jetli svítí nebo nepotom zkus jiné čidlo takhle venku a uvidíš(předpokládám že zárovku si kontroloval,v palubce)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkus to sací potrubí přetěsnit..
oil ciddlo vyšroubuj(asi tam bide kulička s pružinkou zkus to vyčistit a drátkem zmáčkmout)pozor nezapomen uzavřít el.okruh to znamená závitem přílož třeba k bloku nasad konektor a zmáčkni drátkem ve vnitř to kuličku a druhej ti řekne jetli svítí nebo nepotom zkus jiné čidlo takhle venku a uvidíš(předpokládám že zárovku si kontroloval,v palubce)
Čidlem to není, je to žárovkou. Ale nedokážu ji vyměnit, jelikož je tam naletovaná na tišťák a na to si já netroufnu.
A ještě, někde jsem se dočetl, že může být olej nahromaděn i v IC. Co ho sundat a zkusit "vylít"?
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
taddy je taky zmínka o oleji v IC
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Peugeot 206 GTI
Alfa romeo 146 1,9TD
Audi coupé quattro 2,3 20v
Fiat uno 45 fire
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.