štrtovanie
ale jo docela to de...žhaví to rychlejc než předtim a chytá mi to na druhý otočení...takže pohodaTak jak to dopadlo?tak sem dneska dal ty žhavičky a sedí.....tak vám ještě povim jakej bude zejtra start s nima
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo tak nějak to je myslim si že bude obojí stejný...ale já to nevim jistě...;)jak to mám předělávaný tak nevim jestli je to skutečná doba...jelikož když je to teplý tak to žhaví podobně dlouhotakže v podstatě je jedno jak ryche žaví svíčky(N nebo R),hlavě že všechny žaví
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo tak nějak to je myslim si že bude obojí stejný...ale já to nevim jistě...;)jak to mám předělávaný tak nevim jestli je to skutečná doba...jelikož když je to teplý tak to žhaví podobně dlouhotakže v podstatě je jedno jak ryche žaví svíčky(N nebo R),hlavě že všechny žaví
...no a to sa chcem opytat že ako to žhawí wám ostatným bo mne či je zima alebo teplo,alebo či je motor studený alebo teply stále mi to žhawí rownako...
...čo wy na to,ked je motor zohriaty tak by už nemalo zhawit wôbec :
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no hele povim ti to tak....já když nenažhavim i když je to teplý tak to točí třeba 5x...ale když to nažhavim tak to chytne na drc.....a žhaví mito asi tak o 3 sekundy míň než když je to studenýjo tak nějak to je myslim si že bude obojí stejný...ale já to nevim jistě...;)jak to mám předělávaný tak nevim jestli je to skutečná doba...jelikož když je to teplý tak to žhaví podobně dlouhotakže v podstatě je jedno jak ryche žaví svíčky(N nebo R),hlavě že všechny žaví
...no a to sa chcem opytat že ako to žhawí wám ostatným bo mne či je zima alebo teplo,alebo či je motor studený alebo teply stále mi to žhawí rownako...
...čo wy na to,ked je motor zohriaty tak by už nemalo zhawit wôbec :
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
i kdyz je motor na provozni teplote, tak jednotka uvadi zhaveni v cinnost, kdybys nezhavil vubec, tak komurkac se sebelepsimi tlaky velmi tezko nastartujes. U primeho vstrikovani to tak byva, ze kdyz je teply, nezhavi vubec. Neco jak zetor, ten taky nema zhaveni a chyta na drc, bo je to primy vstrik.
Tam se lisi doba zhaveni, pri teplem motoru se zhavi treba jen 4 vteriny, oproti zime pri 0°C kdy zhavi treba 15...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Brisk zhavi cez 1000°Cjoo to nevim jestli to sou konečné ale to N mělo jedno takovou dobu.....je to značení brisku.....byli tam pouze časy na 850C takže si myslim že je to přibližně i max
http://www.brisk.cz/index.php?page=zhavici_exclusive.html
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a jště kteplému motoru,pokud já mám motor alespom nad 50"C tak nežavím(i kdyš se mi rozsvítí žavení)ale startuju hned,motor se převalí a běží.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.