štrtovanie
16 roků 10 měsíců zpět #47
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma starty
jo ty myslíš klíč svíčka povolit jde, ale nejde vyndat ven, bo mi zavazí čerpadlo
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #49
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma starty
lucas čerpadlo a svíčky bosch, prostě to nejde vysunout, nechápu to taky
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #51
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma starty
no a co teď , stopro je to ta špatná, čerpadlo se mi teda sundávat nechce
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #52
od Toncek
nahod foto
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Odpověděl Toncek pro téma Re: starty
no a co teď , stopro je to ta špatná, čerpadlo se mi teda sundávat nechce
nahod foto
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #53
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma starty
foto čeho? bohužel nemám foták jen mobil
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #55
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma starty
no dneska na mě došlo , ráno motor točil, žhavení svítilo a ke zhavičkám štáva šla, ale nechytlo to . jinak přívod paliva a nafta je v pořádku. už mi to žere olej takže jsou vydřené kroužky a tím pádem tlaky v háji. jenže výkon se zas tak rapidně nezhoršil a nezdá se mi že by ty tlaky byly tak zlé, že by to nechytlo ani na jeden dva popř. tři válce. ještě zkusím vytáhnout žhavičky a připojit je,ale podle ohmmetru vypadají v pohodě. tak co ted, co se jinak mohlo vytento : nebo víte někdo jak je to s těma tlakama?
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #56
od bjukemen
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Odpověděl bjukemen pro téma Re: štrtovanie
...nowe žhaviče a musí to ísť...až máš tlaky okolo 25,26 tak to nieje až také zlé a musí to lapať...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #57
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma starty
tlaky jsem neměřil, ani nemám možnost, do vánoc to chytalo celkem v pohodě a pak se to zhoršilo a konec, ale když už to chytne tak jede dobře
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #58
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Michale a v chitré knize článek o tlacích motoru není? sám z hlavy už bohužel nevím.jinak odpormetrem bych si hebyl tak jistý,jsem si jistější kdyš je mám venku,stalo semi že byla dobrá(přez odpor)ale stejně už málo žavila(za stejný čas proti ostatním žavkám se konkrétí žavka jen ohřála)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
16 roků 10 měsíců zpět #59
od michalkulistak
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Odpověděl michalkulistak pro téma starty
jo popsané to tam je, ale jen jak se to zkouší- musí se sundat vstřiky nasadit manometr a startovat, manometr nemám, nebo takový který by se dal nějak použít(v práci jich máme mrtě), a vstřiky se mi sundávat taky nechce.a servis za to chce prachy. mě jde jen o to jak velký vliv to má na starty, že nechytne žádný válec. kdyby to bylo jó špatné tak by to ani nejelo, ne?. včera jsem s tím jel a žádná ztráta výkonu
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.560 sekund