štrtovanie
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jj přesně tak,ale kvalitní budík je potřeba,né nějaká socka..tak šlo by to asi i upraveným pneuměřičem, ale musí to pořádně těsnit. no zkusím něco vymyslet
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Měl sem stejnej problém, respektivě mám..Koupil sem Tipouša někdy v říjnu, to startoval krásně...jo ale přišla zima a šlo to hůř a hůř, pak sem to zaparkoval večer, nechal 2 dny stát a už sem to nenahodil ani za hovno..Myslel sem, že to budou teda tlaky, ale pak by¨lo 2 dny hezky asi 10 stupňů a nechytlo mě to ani tak, tak sem vyměnil preventivně šecky žhavky a vůbec nic se nezměnilo zkusil sem i startovací sprej a vůbec to nemělo ani snahu chytnout, pak sem se ale už nasr** a odtáhl to do servisu a teď čekám až mi to překroužkujou...sice se docela prohnu, ale co už, chcu jezdit
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
tak šlo by to asi i upraveným pneuměřičem, ale musí to pořádně těsnit. no zkusím něco vymyslet
...no newiem newiem pneumerač je do 4atm a dobry motor má mať okolo 30atm tak newiem ako to sním chcete odmerať...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Měnil si všechny 4 nebo jen ty dvě?já jsem tenkrát neměl pořádně čas nad tím koumat, dneska jsem si pohrál a zase jezdím
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Dopořučené pro Tipo sou BRISK 21R136E
ale sedí tam také BRISK 21R352 .. jsou pouze kratší na výšku od závitu ke šroubku na napětí. Já sám sem je tam hodil, možná i tobě se tam budou lépe dávat. Cena za jednu v kamenném obchodě byla 160Kč
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.