Nádrž
Fiat Tipo 1,7D (rv88)
Fiat Tipo 1,9TDs (rv89)
Alfa Romeo 156 2,4JTD (rv99)-spotrpacket 3
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT TEMPRA 1,9TD SW r.v.94
ALFA ROMEO 146 2,0TD r.v.97
FIAT MAREA WEEKEND 2,4JTD r.v.99
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
OFF TOPIC
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no tak to delam, jenze nechci s tim jezdit aby mi to nekde chciplo, to se pak musi prej odvzdusnit cerpadlo a to se mi moc nechce...no zkusim se s tim pohrat......už sa to tu riešilo mnohokrát...pohraj sa s plavakom,prestriekaj konoxom kontakty ale aj tak to nepôjde poriadne...natankuj na tolko máš a odmeraj si kolko prejdeš do chcípnutia a budeš wediet...na ukazomer sa vykašli...
Fiat Tipo 1,7D (rv88)
Fiat Tipo 1,9TDs (rv89)
Alfa Romeo 156 2,4JTD (rv99)-spotrpacket 3
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...wždy jazdím do chcípnutia ...
8O A proč?
Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
mě to na Tempře,na spodku taky plbne(kdyš už mám prázdnou nádrž),ale taky na to prdímchalani a kde wam dojde nafta tak sa to nemusi owzdusnit????lebo toho som sa bal aj ja,ze to bude treba....
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
přesně tak mám stejnou zkušenost, nejdřív mi to honilo vzduchovou bublinu a když to chcípla tak taky trvalo pěkně dlouho něž to zase chytlo, vyřešil jsem to výměnou filtru, který jsem pro změnu pořádně nezalil naftou a už jsem to nenatočil, baterka to neustála.až po nabití a taky to trvalo než čerpadlo zase nasálo naftuto je blbost, kdyz byste vyjeli i obsah cerpadla ( je tam cca. 0.5 l nafty ), tak se vam to bez vymlaceni akumulatoru nepodari spolehlive nahodit
, vim o cem mluvim, kdyz jsem mel cerpadlo na oprave, tak to tak tak slo rozchodit startovacima kabelama, ale ja nemel cim cerpadlo zaplavit, kdyby tam byla rucni pumpa na filtru, tak je to o necem jinem....
, pri chodu motoru ma dopravni cerpadlo vykon cca. do 65 l/h !!!! Takze pri tech 300 min-1 pri startovani by zaplaveni palivove soustavy trvalo peknou chvilku ( kdyz by byla do mrte zavzdusnena ), to spis vyhoukate baterku...
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.