Žhavíte aj keď je motor zohriaty?

Více
16 roků 9 měsíců zpět #1 od peto12
Chcem sa Vás na to opýtať. Lebo ja ak mám už motor zohriaty(mám digital palubku) hneď na prvej paličke tak už nenechám žhaviť a hneď štartujem. Lebo viem že aj na novších diesloch v lete alebo pri zohriatom motore nežhaví alebo len po štarte je nejaká doba na dožhavenie. Čo Vy nato. :D

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #2 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma žhavení
já startuju hned až při teplotě motoru tak 70st. jinak žhavení funguje i při zahřátém motoru, akorát žhaví kratší dobu

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #3 od Freedom
no já žhavim pořád......jelikož mě to líp chytá potom když nenažhavim tak mi točí dýl startér...

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #4 od temprař
Chlapci neblbněte.... Startujte až po nažhavení. Žhavičky jsou umístěny v pracovním prostou válce a pokud nedožhavíte a nastartujete tak explozí sice motor chytne ale pořád ještě žhaví a tím že motor naskočí vznikne teplo - výbuch ve válci - vznícení nafty a žhavičky žhaví a tím se spálí - přehřejí se. Proto i u autobusů se musí dožhavit. Přítel má Megana 1.9 D. A startuje až pozhasínaj všechny kontrolky což je asi po třech vteřinách po zhasnutí a vypnutí žhaviček. Říkám mu že se má startovat hned - myslím studený motor. Lépe to chytá :wink: :wink: :wink: :wink: :wink:
To je můj názor. Vždy nechat dožhavit a nestartovat při žhavení ale až po něm
:lol:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #5 od Kounect
Ale když začneš startovat, tak kontrolka žhavení automaticky zhasne a už se jenom dožhavuje...takže nevidím jediný problém ve startování hned. Chce to vyzkoušet kdy ten motor nastartuje v pohodě a pak to klidně využívat i nadále.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #6 od Charles
Já jsem šlužební felicii nechal nažhavit i dvakrát, protože pak chytila na dvě otočení motoru, pokud se nažhavilo jen jednou, tak točilo asi 7 vteřin než chytila....ale už je prodaná, začala nějak zlobit, žhavila i v létě ve 30°vedru, kdy měl motor přes teplotu 90 a celkově se začala nějak hasit

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #7 od peto12

Ale když začneš startovat, tak kontrolka žhavení automaticky zhasne a už se jenom dožhavuje...takže nevidím jediný problém ve startování hned. Chce to vyzkoušet kdy ten motor nastartuje v pohodě a pak to klidně využívat i nadále.


Presne tak. Ja si myslím že po zahriatom motore je to zbytočné. Lebo viac trpí baterka a aj žhaviče. Ja mám v aute namontovaný teplomer aj s voltmetrom a pri žhavení mi poklesne napätie aj na 10,5 volta. Je to normálne ale načo zbytočne trápiť baterku keď aj tak to ešte zo 20 sekúnd dožhavuje.

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #8 od michal
no já startuju hned po zhasnutí žhavení i za tepla. zkusil jsem to bez žhavení(motor byl zahřátej) a točilo to dýl :wink:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #9 od Freedom

no já startuju hned po zhasnutí žhavení i za tepla. zkusil jsem to bez žhavení(motor byl zahřátej) a točilo to dýl :wink:

tak to sme na tom stejně... :D

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #10 od Kounect

no já startuju hned po zhasnutí žhavení i za tepla. zkusil jsem to bez žhavení(motor byl zahřátej) a točilo to dýl :wink:

To právě musíš vysledovat...já třeba ( bo mi nejde teploměr ) tak přijedu, půl hodinky to chladne a i přes to to chytne na první cuk startérem bez žhavení. Občas se to taky stane že to chce převalit 2x ale to je max. Když je to horší tak holt tlaky anebo celkové seřízení čerpadla atd.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #11 od Freedom

no já startuju hned po zhasnutí žhavení i za tepla. zkusil jsem to bez žhavení(motor byl zahřátej) a točilo to dýl :wink:

To právě musíš vysledovat...já třeba ( bo mi nejde teploměr ) tak přijedu, půl hodinky to chladne a i přes to to chytne na první cuk startérem. Občas se to taky stane že to chce převalit 2x ale to je max. Když je to horší tak holt tlaky anebo celkové seřízení čerpadla atd.


no jako já i když přijedu a hned jedu a je to zahřátý i na 80 tak stejnak mi startér jde 3x když nežhavim když nažhavim tak chytne na drc

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #12 od Kounect
To jo no...mě to takhle funguje na drc i po chvíli. Po hodince už bych taky raději nažhavil...to jsem ještě nezkoušel.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #13 od temprař
Nevím,ale kamarád v práci mi řek že když nedožhavíte tak se spálí žhavičky tím teplem té "exploze" po startu. U busů je šest relátek cvakajících při zapnutí zapalování. Vždy cvaknou šestkrát - protože busy jsou šestiválce. A když se nedožhaví tak ta relé vždy cvakají i když motor běží - takže motor žhaví i při běhu... Ale bus není auto :lol: :lol: :lol:

Tempra je už bohužel pryč - ale zůstává v mém srdci na věky. Zlatý 2.0 8V.
Nový tel kontakt 774 688 475
mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
I LOVE YOU TEMPRA.
- nyní BMW 525 TDS -

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #14 od michal_tipar
chcete říct že u fiatu není automatická doba žhavení podle teploty motoru??? Na všech střepech co mají žhavení jsem to viděl atomatem řízené, pokud je moto studený hřeje několik vteřin, když je teplý tak kontolka pomalu ani neproblikne...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 9 měsíců zpět #15 od Freedom
no mě blikne i když je to teplý teda řek bych že svítí tak 2s...teda to je teď když mám new žhaviče když sem měl starý tak to svítilo i teplý třeba 6s

Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.497 sekund
Powered by Kunena fórum