Ja si vylepsit naftu sam
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
zkoušel půl litru S6001 na 10l nafty a zatím nic moc, možná je to malinko živější
...musíš dať S6006
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No ale Toluenu je v S6001 viac ako 50%dyt tam psal že, bud S6006 bezaromatik nebo S6001 na vyčištění vstřiků a rozdíl mezi těma ředidlama moc není- 6001 má myslím navíc toluen
http://www.bal.cz/lists/security/S6001.doc
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dyt tam psal že, bud S6006 bezaromatik nebo S6001 na vyčištění vstřiků a rozdíl mezi těma ředidlama moc není- 6001 má myslím navíc toluen
...pozor jesto aj 6006 a aj 6006 Bezaromatik
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ - výměna za G III.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D 88 v karoserii 2.0 z roku 92
Nyní Lancia Delta HPE 1.6 76kW
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak som to tam nalial Cele 350g balenie S6006 na plnu nadrz nafty cize cca 0,45 l riedidla na cca 73 l nafty. Po 60km zatial nic nepozorujem. Ale dnes sa to ani testovat nedalo, bola poladovica
...to si tam dal málo,ja davan 1dl na 10 litrov nafty musíš zvyšiť davkovanie.Dolej tam ešte aspon jedno také balenieaby to malo nejaky efekt
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no a stím olejem M2T,Michale,asi bych ho tam nedával(můj názor!)myslím si,že to zase snižuje kvalitu směsi(letecké nafty)
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
michalkulistak napsal: tak bylo tam posané že se to má míchat s tím olejem, tak jsem ho tam dal, ale o polovinu mín jak ředidla . jinak to míchání: pokud mi to nesežere hadice a vnitřek čerpadla, tak bych se možná nebál ředění 0,5ř:10l nafty. ale to se zase prodraží páč plechovka 0,5l stojí 55kč potřebuju jich 5 což jsou bezmála tři stovky což je 10 litrů nafty, tak nevím [/quote
já vím,to ředidlo je docela drahý......
ale stejně ste letci! (odvaha se cení!!!!) :god:
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.