Ja si vylepsit naftu sam
Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
a tento poměr ti v zimě dělá co?tuhne,tuhne? nebo v nádrži máš přimontovanou topnou spirálu ,jako to měly mazutové kotelnyNazdar chlapi, nevím jestli je to vylepšení co do výkonu, ale úspory rozhodně. Již několi let jezdím na poměr 5l nafty:15l oleje (rostlinný, řepkový,...) prostě co je hlavně levný +-20 Kč a náádhera. Teď ještě vyzkouším přidat trochu ředidla a uvidíme.
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano souhlas,taky občas se někdy dostanu něco jako LTO,ale červený.,leju to kdyš je teplejina olej taky jezdim kdyz nemam moc nafty,ale az kdyz je venku nad 10 st a nemam zadny problem
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
něco jsem slyšel i o silných magnetech, nevím jestli je to ptákovina, nejsem fyzik, ale myslím že ten šetřič něco do sebe má. jestli nějak upravuje molekulové řetězce paliva a jakoby okysličuje palivo, jsem ochoten tomu věřit. jinak taky zkouším to ředidlo v poměru 1:10 a pozoruju snížení hlučnosti, malinko spotřeby a trochu nárust výkonuwww.setricpaliva.sk/
Viem, ze toto je dost drahe riesenie pre nasich starcekov, ale do novsieho auta, ktore sa chystas pouzivat aspon par rokov, by sa to vyplatilo, pravdaze pri predpoklade, ze je to naozaj tak ako pisu.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Michale absolutně na to zapoměň...je to opět ( jak už bývá zvykem ) pouze lákadlo na prachy z Tvé peněženky. Vůbec to nefunguje. Existuje o tom i článek, kdy se něco podobného jimi popisovaným věcem děje, ale nepíší kde. V tom článku je to excelentně vysvětleno a závěr = ano, něco to udělá, ale ihned po projití "magneto - šetřičem" se z paliva stává opět to samé co bylo před vstupem do něj. Nikdo nedokáže zařídit, aby upravené palivo bylo dopraveno ve zmiňovaném stavu až do válců. Jinak na rovině teorie je to pravda funkční.něco jsem slyšel i o silných magnetech, nevím jestli je to ptákovina, nejsem fyzik, ale myslím že ten šetřič něco do sebe má. jestli nějak upravuje molekulové řetězce paliva a jakoby okysličuje palivo, jsem ochoten tomu věřit. jinak taky zkouším to ředidlo v poměru 1:10 a pozoruju snížení hlučnosti, malinko spotřeby a trochu nárust výkonuwww.setricpaliva.sk/
Viem, ze toto je dost drahe riesenie pre nasich starcekov, ale do novsieho auta, ktore sa chystas pouzivat aspon par rokov, by sa to vyplatilo, pravdaze pri predpoklade, ze je to naozaj tak ako pisu.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
výhody jsou jen menší hlučnost a malinko nárust výkonu :
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
navic taky rozhodne nejezdim na naftu za 30,-
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.