Ja si vylepsit naftu sam

Více
16 roků 6 měsíců zpět #61 od Ladann
Odpověděl Ladann pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam
Nazdar chlapi, nevím jestli je to vylepšení co do výkonu, ale úspory rozhodně. Již několi let jezdím na poměr 5l nafty:15l oleje (rostlinný, řepkový,...) prostě co je hlavně levný +-20 Kč a náádhera. Teď ještě vyzkouším přidat trochu ředidla a uvidíme.

Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #62 od skypan
Odpověděl skypan pro téma jak si vylepšit naftu sám

Nazdar chlapi, nevím jestli je to vylepšení co do výkonu, ale úspory rozhodně. Již několi let jezdím na poměr 5l nafty:15l oleje (rostlinný, řepkový,...) prostě co je hlavně levný +-20 Kč a náádhera. Teď ještě vyzkouším přidat trochu ředidla a uvidíme.

a tento poměr ti v zimě dělá co?tuhne,tuhne? nebo v nádrži máš přimontovanou topnou spirálu :twisted: ,jako to měly mazutové kotelny :P

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #63 od Wolf1888
Odpověděl Wolf1888 pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam
Nezanasa to motor alebo tak nieco podobne? Neskodi mu to? Lebo pri dnesnych cenach nafty a benzina treba nieco riesit. Zufala doba vyzaduje zufale riesenia, ale nerad by som aby som znicil motor.

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #64 od Tomas-Oaza
na olej taky jezdim kdyz nemam moc nafty,ale az kdyz je venku nad 10 st :wink: a nemam zadny problem

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #65 od skypan
Odpověděl skypan pro téma jak si vylepšit naftu sám

na olej taky jezdim kdyz nemam moc nafty,ale az kdyz je venku nad 10 st :wink: a nemam zadny problem

ano souhlas,taky občas se někdy dostanu něco jako LTO,ale červený.,leju to kdyš je tepleji :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #66 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma šetřič paliva

www.setricpaliva.sk/

Viem, ze toto je dost drahe riesenie pre nasich starcekov, ale do novsieho auta, ktore sa chystas pouzivat aspon par rokov, by sa to vyplatilo, pravdaze pri predpoklade, ze je to naozaj tak ako pisu.

něco jsem slyšel i o silných magnetech, nevím jestli je to ptákovina, nejsem fyzik, ale myslím že ten šetřič něco do sebe má. jestli nějak upravuje molekulové řetězce paliva a jakoby okysličuje palivo, jsem ochoten tomu věřit. jinak taky zkouším to ředidlo v poměru 1:10 a pozoruju snížení hlučnosti, malinko spotřeby a trochu nárust výkonu

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #67 od Tomas-Oaza
ja uz mam vypozorovany snizeni spotreby,akorat ten merak na strance mi to nenapise hned, tam se pocita celkove prumer,ale spotreba mi sla skoro o litr dolu,coz sam nechapu

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #68 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma nafta
já jsem to zatím nepočítal, ale usuzuju podle doby s jakou ubývají dílky na měřáku, doba se prodloužila a to i když tomu na dálnici i ve městě dávám co proto 8) :lol:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #69 od Tomas-Oaza
ja pocitam kazdy tankovani,ale zase je fakt ze u me je to ruzny,obcas taham hengr s autem a to se dycky zvedne

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #70 od Kounect
Odpověděl Kounect pro téma Re: šetřič paliva

www.setricpaliva.sk/

Viem, ze toto je dost drahe riesenie pre nasich starcekov, ale do novsieho auta, ktore sa chystas pouzivat aspon par rokov, by sa to vyplatilo, pravdaze pri predpoklade, ze je to naozaj tak ako pisu.

něco jsem slyšel i o silných magnetech, nevím jestli je to ptákovina, nejsem fyzik, ale myslím že ten šetřič něco do sebe má. jestli nějak upravuje molekulové řetězce paliva a jakoby okysličuje palivo, jsem ochoten tomu věřit. jinak taky zkouším to ředidlo v poměru 1:10 a pozoruju snížení hlučnosti, malinko spotřeby a trochu nárust výkonu

Michale absolutně na to zapoměň...je to opět ( jak už bývá zvykem ) pouze lákadlo na prachy z Tvé peněženky. Vůbec to nefunguje. Existuje o tom i článek, kdy se něco podobného jimi popisovaným věcem děje, ale nepíší kde. V tom článku je to excelentně vysvětleno a závěr = ano, něco to udělá, ale ihned po projití "magneto - šetřičem" se z paliva stává opět to samé co bylo před vstupem do něj. Nikdo nedokáže zařídit, aby upravené palivo bylo dopraveno ve zmiňovaném stavu až do válců. Jinak na rovině teorie je to pravda funkční.

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #71 od Tomas-Oaza
jako magnety mam silny doma asi 4 kusy z autoskolni kostky, jak budu zase rozdelavat viko nadrze tak je tam muzu zkusit soupnout,ja jsem pro pokusy,ale taky tomu neverim :wink:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #72 od Kounect
Odpověděl Kounect pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam
Ještě doplním, jediná věc, která takhle na magnetickém principu funguje a je to ověřené, je zalévání kytek takto upravenou vodou. Tam to má trochu větší vliv a než by se ta voda stala zase neupravenou tak už je zalito...klidně o tom pohledejte něco o netu, strejda google dá určitě spoustu odpovědí ;-)

Fiat Tipo 1.7D
Lomítko /--/ :-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #73 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma nafta
nechci najednou vypadat jako skeptik, ale ted jsem přemýšlel co vlastně tím ředidlem ušetřím a došel jsem k závěru že při poměru 1:10 přicházím o 8 litrů nafty- nádrž40l - což jsou 4l ředidla á240kč = 8l nafty á30kč/l 8O
výhody jsou jen menší hlučnost a malinko nárust výkonu :?:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #74 od Tomas-Oaza
no ma to byt 1:100, ja davam na nadrz 70 ltr jednu pikslu co stoji 45,- je to jen 0,5 ltr

navic taky rozhodne nejezdim na naftu za 30,- :lol: :cry: :cry:

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #75 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma nafta
1:100??? tak nevím teda co mě to v tom motoru dělá, protože v poměru 1:10 to skoro není poznat. no zkusím ted natankovat plnou a dolít litrem ředidla a budu počítat a pozorovat :lol:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.501 sekund
Powered by Kunena fórum