Ja si vylepsit naftu sam

Více
16 roků 6 měsíců zpět #76 od Wolf1888
Odpověděl Wolf1888 pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam
No ja musim tiez cosi spravit s tou spotrebou uz ma to s... zere to auto jak blazen :x

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #77 od Ladann
Odpověděl Ladann pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam
chlapci, chlapci, myslel jsem, že nemusím zdůrazňovat, že se na takto upravenou naftu (spíš teda olej) dá jezdit jen při teplotách vyšších jak 10 st. I když v letošní zimě jsem to tam šoupnul, když bylo 15 v březnu a než jsem to stačil vyjet, tak teplota klesla na 3 stupně. Sice Tempřička moc nejela, ale taky to zkousla.... :D Tak jsem olejík rozředil a byl klid. Takže hurá do Tesca (olej za 19,90).... tam se pozná správnej nafťák - plnej košík oleje.... 8)

Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #78 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam

chlapci, chlapci, myslel jsem, že nemusím zdůrazňovat, že se na takto upravenou naftu (spíš teda olej) dá jezdit jen při teplotách vyšších jak 10 st. I když v letošní zimě jsem to tam šoupnul, když bylo 15 v březnu a než jsem to stačil vyjet, tak teplota klesla na 3 stupně. Sice Tempřička moc nejela, ale taky to zkousla.... :D Tak jsem olejík rozředil a byl klid. Takže hurá do Tesca (olej za 19,90).... tam se pozná správnej nafťák - plnej košík oleje.... 8)



...u nas stojí olej 40sk takže sami to neoplatí :cry:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #79 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma nafta
u oleje je to jasné, ale tady je řeč o přidávání ředidla do nafty a ředidlo ti nezmrzne :wink:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 6 měsíců zpět #80 od skypan
Odpověděl skypan pro téma Re: nafta

u oleje je to jasné, ale tady je řeč o přidávání ředidla do nafty a ředidlo ti nezmrzne :wink:

ano u nafty je tuhnoucí složka v mrazech obsah parafínu,vody,a ještěnějakých složek.
a u olejů(stolních-z Tesca a pod)jsou to(nejsem rostlinář a na mojí funksi to nemá vliv :lol: )tuším obsah tuků,tuhnoucích v mrazech :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #81 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam
Moje doterajsie skusenosti s riedidlom S6006:
Priemerna rocna spotreba na naftu - 4,7l/100km.
Po pridani 0,45l S6006 na 73l nafty - 4,8l/100km.
Dalsia nadrz iba nafta - 4,7l/100km.
Dalsia nadrz 0,9l S6006 na 73l nafty - 5,0l/100km.
Dalsia nadrz iba nafta - 4,7l/100km.
Dalsia nadrz iba nafta - 4,7l/100km.

Jazdim denne rovnaku trasu.
Mozna pri pridani riedidla tam nejake zvysenie vykonu bolo a mozno to aj vycistilo trysky. Mozno :lol:

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #82 od skypan
Odpověděl skypan pro téma jak si vylepšit naftu sám
Scala naplsal:Mozna pri pridani riedidla tam nejake zvysenie vykonu bolo a mozno to aj vycistilo trysky. Mozno
to auto(pokud máš ropáka)tak žádné trysky nemá(tento sistém se používá u řidších paliv-např.benzín),ale má vstřiky(a to je vl. ventil který při urč. tlaku paliva otevře),takže ani tam se nemá co zanést,popř.pokud je někde za vstupním holendrem jemné sítko,tak jedině to :idea:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 5 měsíců zpět #83 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma ředidlo
já jsem akorát zpozoroval tišší chod motoru a malinko menší spotřebu, ale zanedbatelně. a u těch vstřikovačů se zasírá kuželka a sedlo, a hlavně vyůstění vstřiku do motoru vlivem tepla a karbonu

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #84 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam
...hmm no mám takú zvlaštnu skúsenosť po pridávaní riedidla mi nejako začína štrajkovať čerpadlo...skúšal som aj pomer 5L nafty a 0.5L riedidla a bolo to celkom zaujímavé... :mrgreen:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #85 od Wolf1888
Odpověděl Wolf1888 pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam
No ja som spozoroval trošku zvýšenie výkonu, auto je živšie a ide lepšie :wink:

:arrow: Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
:arrow: Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #86 od michalkulistak
Odpověděl michalkulistak pro téma ředidlo
no pánové z mojí strany je závěr takový: minimální nárust výkonu, utišení zvuku, po používání cca 3měsíce rapidní snížení výkonu, a celkové zhoršení stavu motoru :evil: . ted jsem motor vyměnil a už si nedovolím to ředidlo přilívat. nechci tvrdit že to je určitě ředidlem, ale po posledním nalití najednou vyletěly otáčky a od té doby motor kaput

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #87 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: ředidlo

no pánové z mojí strany je závěr takový: minimální nárust výkonu, utišení zvuku, po používání cca 3měsíce rapidní snížení výkonu, a celkové zhoršení stavu motoru :evil: . ted jsem motor vyměnil a už si nedovolím to ředidlo přilívat. nechci tvrdit že to je určitě ředidlem, ale po posledním nalití najednou vyletěly otáčky a od té doby motor kaput



...hm to je zvlaštne mne sa to doterau nestalo a to tam lejem čo sa len da S6006,C6000, benzén atd.

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #88 od Tomas-Oaza
ja to davam do kazde nadrze pri tankovani a porad v pohode, uz mam na to najety cca 10 - 15 tis

Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka

www.lanciaklub.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #89 od michal
Odpověděl michal pro téma Re: Ja si vylepsit naftu sam
no já k těmto vylepšovacím metodám nemám důvěru, tak jsem to radši ani nezkoušel ale zkoušim vervu od benziny, sice je o korunu dražší než klasická nafta, ale podle toho co sem počítal tak mi to žere o litr/100km míň a auto je živější a celkově chod motoru je lepší a tiší no uvydíme v zimě :wink:

/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 4 měsíců zpět #90 od Tonny Tempra SW
veru tak,vsak na benzinkach uz pridavaju adytyva do nafty co ti zlepsuju vlastnosti motora a trosicku zvysia vykon a vycistia motor a pod.Ja na tom nesetrim.Tankujem len cistu naftu sem tam pridam adytyvum na precistenie palivovej casti,dam do motora plnosintetycky olej a auto ma spotrebu 5l tychy a hladky chod.

Apropo pre toho co ma benzinak na odpis tak poradim toto,to uz je cista haluz a ked to vyskusa tak bude prekvapeny ucinnostou a naslednou destrukciou:do benzinu naliat tekuty pripravok na MOLE ako zabijac na ten hmyz,nastartovat auto nachat bezat len na volnobehu a do nadrze striekat ten tekuty pripravok.Kludne sa da pred tymto pokusom namontovat otackomer hadam aj na 13000 ot a ten motor ich vytoci bezpochyby.Hacik je v tom ze motor uz aj ked vypnes tak on si bezi v tych 13000 ot dalej az pokym sa nerosipe alebo nedojde palivo.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.540 sekund
Powered by Kunena fórum