Ja si vylepsit naftu sam
Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tempra 1.9 TD, r.
v. 93. najeto 160.000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
chlapci, chlapci, myslel jsem, že nemusím zdůrazňovat, že se na takto upravenou naftu (spíš teda olej) dá jezdit jen při teplotách vyšších jak 10 st. I když v letošní zimě jsem to tam šoupnul, když bylo 15 v březnu a než jsem to stačil vyjet, tak teplota klesla na 3 stupně. Sice Tempřička moc nejela, ale taky to zkousla.... Tak jsem olejík rozředil a byl klid. Takže hurá do Tesca (olej za 19,90).... tam se pozná správnej nafťák - plnej košík oleje....
...u nas stojí olej 40sk takže sami to neoplatí
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ano u nafty je tuhnoucí složka v mrazech obsah parafínu,vody,a ještěnějakých složek.u oleje je to jasné, ale tady je řeč o přidávání ředidla do nafty a ředidlo ti nezmrzne
a u olejů(stolních-z Tesca a pod)jsou to(nejsem rostlinář a na mojí funksi to nemá vliv )tuším obsah tuků,tuhnoucích v mrazech
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Priemerna rocna spotreba na naftu - 4,7l/100km.
Po pridani 0,45l S6006 na 73l nafty - 4,8l/100km.
Dalsia nadrz iba nafta - 4,7l/100km.
Dalsia nadrz 0,9l S6006 na 73l nafty - 5,0l/100km.
Dalsia nadrz iba nafta - 4,7l/100km.
Dalsia nadrz iba nafta - 4,7l/100km.
Jazdim denne rovnaku trasu.
Mozna pri pridani riedidla tam nejake zvysenie vykonu bolo a mozno to aj vycistilo trysky. Mozno
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
to auto(pokud máš ropáka)tak žádné trysky nemá(tento sistém se používá u řidších paliv-např.benzín),ale má vstřiky(a to je vl. ventil který při urč. tlaku paliva otevře),takže ani tam se nemá co zanést,popř.pokud je někde za vstupním holendrem jemné sítko,tak jedině to
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7D, 42kW/57k, r.v.1991 - už dúfam odpočíva v pokoji
Fiat Grande Punto Racing 1.2i, 48kW/65k, r.v.2009 - môj nový miláčik
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
no pánové z mojí strany je závěr takový: minimální nárust výkonu, utišení zvuku, po používání cca 3měsíce rapidní snížení výkonu, a celkové zhoršení stavu motoru . ted jsem motor vyměnil a už si nedovolím to ředidlo přilívat. nechci tvrdit že to je určitě ředidlem, ale po posledním nalití najednou vyletěly otáčky a od té doby motor kaput
...hm to je zvlaštne mne sa to doterau nestalo a to tam lejem čo sa len da S6006,C6000, benzén atd.
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
/T/I/P/O/ 1.9 DS r.v.1992 najeto přes 275000km
SCANIA R420 tandem
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 469
Apropo pre toho co ma benzinak na odpis tak poradim toto,to uz je cista haluz a ked to vyskusa tak bude prekvapeny ucinnostou a naslednou destrukciou:do benzinu naliat tekuty pripravok na MOLE ako zabijac na ten hmyz,nastartovat auto nachat bezat len na volnobehu a do nadrze striekat ten tekuty pripravok.Kludne sa da pred tymto pokusom namontovat otackomer hadam aj na 13000 ot a ten motor ich vytoci bezpochyby.Hacik je v tom ze motor uz aj ked vypnes tak on si bezi v tych 13000 ot dalej az pokym sa nerosipe alebo nedojde palivo.
TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.