Boost
Méně
Více
- Příspěvky: 276
17 roků 7 měsíců zpět #16
od tom.podluzak
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Odpověděl tom.podluzak pro téma Re: Boost
nalital jsem s tim 5000km a zatim klid a to tomu nakladam uvidime co to udela turbo mam
rezervni po repasi
Fiat Tipo 1,9td r.v 92
Skoda Octavia combi 1,9tdi 170PS r.v 04
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #19
od skypan
bacha na prdel,at si jí neodřeš až se ti rozsápne ve dví auto
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
:cup:
To mě šel taky ale potom sem tam dal budík z acetylenu, a to už na doraz nepude....páč fouknout 4bary tak se mi nafoukne i haubna. 8Ono me jde budik na doraz tak nevim
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #22
od Houba
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/
- výměna za G III.
Tohle pomůže nejenom turbu...Taky sem jezdil 1.4b 5000km a paráda..po těch 5tis km sem koukal na hřidel turba a byla v pohodě bez vůle, ale teď co to přestalo mazat tak je tam tak cm na každou stranu..
nalital jsem s tim 5000km a zatim klid a to tomu nakladam uvidime co to udela turbo mam
rezervni po repasi
...jazdi dalej bez obáv len to netoč studené a dochladzuj turbo,ale to už asi vieš...
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #23
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
To víš,kluzně uložené ložisko je citlivé na olej,to je jako s šálama na klice taky stačí jen chvíli a je po ptákách
Tohle pomůže nejenom turbu...Taky sem jezdil 1.4b 5000km a paráda..po těch 5tis km sem koukal na hřidel turba a byla v pohodě bez vůle, ale teď co to přestalo mazat tak je tam tak cm na každou stranu..
nalital jsem s tim 5000km a zatim klid a to tomu nakladam uvidime co to udela turbo mam
rezervni po repasi
...jazdi dalej bez obáv len to netoč studené a dochladzuj turbo,ale to už asi vieš...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #25
od skypan
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
jo myslíš Garetta 1649va,jo zeptám se,ale sou to věci které si lidi nechávaj
.co pozeptat se po vrakáčích,nebo čihnout do autanonce na náhr.díly?
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #27
od machy1186
vše original, jen nafta naplno a ten tlak. jen sem tam rupla nějaká hadice
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
tlačil jsem 1,8 - 2 bary
aaaa tady někomu nechybí odvaha
Z čeho si použil chladič ? Neřikej že si měl serii..
vše original, jen nafta naplno a ten tlak. jen sem tam rupla nějaká hadice
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #28
od Houba
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/
- výměna za G III.
mě jen někdy slezla...měl jsi asi Garretta viď nebo taky K16 ?
tlačil jsem 1,8 - 2 bary
aaaa tady někomu nechybí odvaha
Z čeho si použil chladič ? Neřikej že si měl serii..
vše original, jen nafta naplno a ten tlak. jen sem tam rupla nějaká hadice
-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
17 roků 7 měsíců zpět #30
od machy1186
měl jsem k16
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
mě jen někdy slezla...měl jsi asi Garretta viď nebo taky K16 ?
tlačil jsem 1,8 - 2 bary
aaaa tady někomu nechybí odvaha
Z čeho si použil chladič ? Neřikej že si měl serii..
vše original, jen nafta naplno a ten tlak. jen sem tam rupla nějaká hadice
měl jsem k16
Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.093 sekund