Boost

Více
17 roků 7 měsíců zpět #31 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Boost

tlačil jsem 1,8 - 2 bary :oops:

:roll: aaaa tady někomu nechybí odvaha 8) Z čeho si použil chladič ? Neřikej že si měl serii..


vše original, jen nafta naplno a ten tlak. jen sem tam rupla nějaká hadice :lol:

mě jen někdy slezla...měl jsi asi Garretta viď nebo taky K16 ?


měl jsem k16

Jak to lítalo při dvou barech ? A co na to spojka ?? Jaká byla teplota nas. vzdchu asi nevíš viď ? Řek bych že dost vysoká... :wink:

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #32 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Boost

V

právě :o , shanim turbo GT1649VA je třeba myslim že v 96kw Passatu..tak kdyby si věděl tak dej vědět.. :wink:
Dik


...pozor :!: :idea: až myslíš z pasata 96KW tak tam je GT1749V a povedal by som že 1649 ani nieto

Taky sme se o tom dohadovyli na Dpoweru, ale je to takhle :
GT1749V = 66kw - 81kw
GT1749VA = 96kw
GT1749VB = 110kw
Aspoň si to tak myslim.. :wink:

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #33 od machy1186
Odpověděl machy1186 pro téma Re: Boost
z 66 na 85kw ( 85 měřeno na brzdě při 1,5 baru, 2 bary už nebyl tak rapidní rozdíl kvůli té teplotě nasávaného vzduchu a na brzdě tomu nechtěli věřit, že se dá s origo věcma dát 20kw navíc )

0 - 100 za 9,6s pružnost 80 - 120 na 4q za 6,5s
passat a mondeo 130hp mi neujely
www.myubo.sk/movie_detail.php?id=8564
www.myubo.sk/movie_detail.php?id=8565

no starou spojku jsem oddělal jen přidáním nafty a nová při tom výkonu vydržela asi 1000km a pak taky začala sem tam prokluzovat

a teplota byla asi hodně vysoká, kdybych ho měl dyl, tak bych tam dal určo větší IC

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #34 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Boost

V

právě :o , shanim turbo GT1649VA je třeba myslim že v 96kw Passatu..tak kdyby si věděl tak dej vědět.. :wink:
Dik


...pozor :!: :idea: až myslíš z pasata 96KW tak tam je GT1749V a povedal by som že 1649 ani nieto

Taky sme se o tom dohadovyli na Dpoweru, ale je to takhle :
GT1749V = 66kw - 81kw
GT1749VA = 96kw
GT1749VB = 110kw
Aspoň si to tak myslim.. :wink:


...no prave som to tam pozeral a máš pravdu,takže nám treba to GT1749VA už Ti ho niekto ponukol?

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #35 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Boost

V

právě :o , shanim turbo GT1649VA je třeba myslim že v 96kw Passatu..tak kdyby si věděl tak dej vědět.. :wink:
Dik


...pozor :!: :idea: až myslíš z pasata 96KW tak tam je GT1749V a povedal by som že 1649 ani nieto

Taky sme se o tom dohadovyli na Dpoweru, ale je to takhle :
GT1749V = 66kw - 81kw
GT1749VA = 96kw
GT1749VB = 110kw
Aspoň si to tak myslim.. :wink:


...no prave som to tam pozeral a máš pravdu,takže nám treba to GT1749VA už Ti ho niekto ponukol?

Tak jestli slovo ponukol zanená jestli mi ho někdo už nabíd :oops: tak už joo, ale je jetý, shánim ho ! Už bych se rád zase svez..Tý máš tu turbínu ?

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #36 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Boost

z 66 na 85kw ( 85 měřeno na brzdě při 1,5 baru, 2 bary už nebyl tak rapidní rozdíl kvůli té teplotě nasávaného vzduchu a na brzdě tomu nechtěli věřit, že se dá s origo věcma dát 20kw navíc )

0 - 100 za 9,6s pružnost 80 - 120 na 4q za 6,5s
passat a mondeo 130hp mi neujely
www.myubo.sk/movie_detail.php?id=8564
www.myubo.sk/movie_detail.php?id=8565

no starou spojku jsem oddělal jen přidáním nafty a nová při tom výkonu vydržela asi 1000km a pak taky začala sem tam prokluzovat

a teplota byla asi hodně vysoká, kdybych ho měl dyl, tak bych tam dal určo větší IC

Tak lítala dobře mršinka :lol: škoda, sem myslel že by si mi poradil z čeho nabastlit IC..s většim IC při dvou barech, by to byl cvrkot ale ta životnost a nejen motoru :? Spíš to přenyst na silnici :roll:

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #37 od machy1186
Odpověděl machy1186 pro téma Re: Boost
kdybych to měl dělat tak bych jako první vyměnil to turbo zaGT1749VA, protože to k16 nabíhalo až ve 2500 a plně tlačilo až ve 3000 a to je pozdě.

www.ukazto.com/?img=2507701,grafdedra.jpg

a pak bych tam strčil cooler co mají na www.saabtuning.cz

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #38 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: Boost
chtel sem se zeptat to si upravoval Dedru 1.9 TD 66KW zaklad?jestli jo tak stacilo vymenit turbo nebo si delal i neco jinyho?kdyztak dik za odpoved

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #39 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Boost
a nebo tam strč 1.9 MJT 16V
Stim Garrettem máš pravdu je to dobrá volba..

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #40 od machy1186
Odpověděl machy1186 pro téma Re: Boost
byl to origo motor jen přitaženej bypass na turbu, aby se zvednul ten tlak, pak přidaná nafta zkoro na max. a upravená tyčinka v čerpadle. toď vše.

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #41 od TDGT
Odpověděl TDGT pro téma Re: Boost
a co na to spotreba?

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #42 od machy1186
Odpověděl machy1186 pro téma Re: Boost
no já jsem to moc nešetřil a jezdil jsem kolem 9 litrů. ale kdyby se to netočilo, tak by se dalo jet i za 6

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #43 od bjukemen
Odpověděl bjukemen pro téma Re: Boost

Tak jestli slovo ponukol zanená jestli mi ho někdo už nabíd :oops: tak už joo, ale je jetý, shánim ho ! Už bych se rád zase svez..Tý máš tu turbínu ?



...na ja zatial tiež nemam ale zhanam cez dieselforum[/quote]

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #44 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Boost

byl to origo motor jen přitaženej bypass na turbu, aby se zvednul ten tlak, pak přidaná nafta zkoro na max. a upravená tyčinka v čerpadle. toď vše.

Přesně tak, akorát já ji vyndal úplně, obtok sem měl odpojenej a vejfuk měl zhruba 10cm..Ale spojce se to moc nelíbilo...

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
17 roků 7 měsíců zpět #45 od Houba
Odpověděl Houba pro téma Re: Boost

Tak jestli slovo ponukol zanená jestli mi ho někdo už nabíd :oops: tak už joo, ale je jetý, shánim ho ! Už bych se rád zase svez..Tý máš tu turbínu ?



...na ja zatial tiež nemam ale zhanam cez dieselforum

[/quote]
Tak sme na tom stejně... :wink:

-> Tipo TDs /1.4b/ = nějaký dili na prodej
-> Tipo 2.0 8V /no pressure/ :P - výměna za G III.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.083 sekund
Powered by Kunena fórum