vacky TD?vic druhu?
dal jsem druhou hlavu i s vackou co na ni byla a chova se to uplne jinak.
vubec se tomu nechce pres 3000ot.
obe meli serizene ventilove vule dle prirucky.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
další možnost je, jestli jste správně nastavily rozvody a není to třeba o zub nebo dva jinak, to taky dělá hodně
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No a jak na tom ta vačka byla? je docela dost možné, že je omletá a tak se málo otevíraj ventily....u mě to dělala výfuková, málo se otevíraly ventily a výkon i tah šel docela dolů
další možnost je, jestli jste správně nastavily rozvody a není to třeba o zub nebo dva jinak, to taky dělá hodně
zatím jsem je nemeril,obe vypadaji uplne stejne dobre,vymlete se nezdaji,skusim je premerit jestli nemaji jiny zdvih.
podle me pokud by to bylo o zub nebo dva,se to mozna potka,nebo by to nejelo vubec.jeste me neco napada-kolecko na vacce jsem pouzil z moji vacky.maji vsechny stejne rysku vuci klinu na vacce?
jeste abych to upresnil-na 1. 2. 3. na rovine to docela jde vytocit i ke 4tis,ale proste to netahá do sedáku jako predtím.jezdim porad stejnou trasu a vim ze v urcitem useku jsem jezdil na 4 plny plyn a pred horizontem jsem dosahoval 4tis ot.ted neco pres 3tis. ot.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A pokud jsou rozvody o zub jinak, tak by to jelo skoro normálně, ale blbě by to táhlo atd. Mě než se TD potkalo, tak bylo poznat jak se hádaly písty s ventilama, tlakovalo to do výfuku, hulilo jako studená karosa při mínus 15° a skákalo to jako koza
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Kolečko na vačce je stejný, ale bacha na to, lze ho snadno otočit a pak je ryska jinde....stalo se mi to u mého TD, natočit to šlo a jelo to, nepotkalo se to, ale bylo to šílený, klepalo se to a akcelerace nikde....ale že to byla sranda hledat příčinu.
A pokud jsou rozvody o zub jinak, tak by to jelo skoro normálně, ale blbě by to táhlo atd. Mě než se TD potkalo, tak bylo poznat jak se hádaly písty s ventilama, tlakovalo to do výfuku, hulilo jako studená karosa při mínus 15° a skákalo to jako koza
jak to myslis otocit?to prece nejde,kdybys ho dal naopak,nebyla by remenice v ose z cerpadlem a kladkou ne?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak to myslis otocit?to prece nejde,kdybys ho dal naopak,nebyla by remenice v ose z cerpadlem a kladkou ne?
normálně to rozvodový kolo na vačce jde otočit úplně bez problémů a sedí stejně, jen je rozdíl v poloze rysky...já mám teď na tomhle motoru dokonce dvě a jdou otočit taky, ale pak se nepovede nastavit rozvody

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak to myslis otocit?to prece nejde,kdybys ho dal naopak,nebyla by remenice v ose z cerpadlem a kladkou ne?
normálně to rozvodový kolo na vačce jde otočit úplně bez problémů a sedí stejně, jen je rozdíl v poloze rysky...já mám teď na tomhle motoru dokonce dvě a jdou otočit taky, ale pak se nepovede nastavit rozvody
porad ti nerozumim.prece je tam otvor pro klinek,ledaze by jsi myslel otocit jakoby vhzuru nohama to kolecko.ale to bys potom nevidel rysku,ta je jen z jedne strany,ze strany deklu na rozvody.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
seat ibiza 1,9tdi,power plus 764
Lancia kappa 2,4jtd,pjetihrnek:-),už je pryč
fiat brava 1,9td,prodáno
tempra 1,9td,jede jak z praku,olej už nebere,ve stadiu oprav a úprav
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.



Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Chlapi, věřte mi, že to jde otočit...ryska na vačkovym kole je z obou stran
a u dvouvaček jsou kola A a B a každý má rysku o malinko jinde
klínek tam sice je, ale ten ti nezabrání abys kolo otočil obráceně...samozřejmě myslim otočení ne na klínku v ose otáčení kola, ale otočit samotný kolo podle svislý osy
pujdu to kolecko shodit abych se ujitil ze na TD je ryska jedna

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Chlapi, věřte mi, že to jde otočit...ryska na vačkovym kole je z obou stran
a u dvouvaček jsou kola A a B a každý má rysku o malinko jinde
klínek tam sice je, ale ten ti nezabrání abys kolo otočil obráceně...samozřejmě myslim otočení ne na klínku v ose otáčení kola, ale otočit samotný kolo podle svislý osy
jenze charlesy on ma TD a to je prece jednovacka, tim padem je tam klinek a nasadi to jen na nej. ale kdyz sme u te zameny tak vim jak to je u myho motoru 2,4 td. kdybych dal jiny vackovy kolo tak musim zkoumat abych to dostal do strihu,bo kazdej motor to ma jinak


Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Naposledy když jsme dělali rozvody na mojí DOHC, tak jsem se nepodíval jak byly kola a jedno jsem taky otočil a nemohli jsme se s Jendou dopachtit ke správnému nastavení. Ještě že tam byl motor na ND a tam jsme se podívali jak mají být kola, kterou ryskou na plech a kde je kolo A a kde B (každé má jinde rysku vzhledem ke klínku)...pak to bylo hnedka
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 -


ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 706
Lancia Kappa 2,4 TDS
Škoda Favorit čundrbudka
www.lanciaklub.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.