jak zvednou vykon na 1.9 tds 66kw

Více
15 roků 11 měsíců zpět #16 od Charles
Takže se samozřejmě nenech dlouho přemlouvat a přidej fotky svého tipa do galerie zde ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #17 od bombastiq

Jak řiká rs - pokud chcete vyšší výkon, kupte si výkonné auto!



ale prd leda !!!!!!!

jinak se přiznávám začla klouzat spojka !!!! po 100km

ale je to ! punk ! když s tim hrabu na mokru na 3-kvalt :lol:


O.T.- neví někdo jak se dá upravit převodovka (z čeho diferenciál,nebo jakou převodovku) dám na 1,9tds??? už mě to štve furt řadit jak chuj
jinak mě nejde tachomatr ale počítal sem

1 kvalt -1,5 sekundy
2kvalt- 2 sekundy
3kvalt - 3,5sekundy
4kvalt -4,5sekundy
5kvalt - sem zjistil že mě to naprd brzdí


plnící tlak upraven na 1,8 baru -turbo KKK K26
upravenej doraz z membrány + upravenej dávkovací klínek
plně průchozí vejfuck

vstřik.čerpadlo už nestíhá = max otáčky 4200- pak už nic víc
chystám se na zástavbu z themy-2,5TD

intercoller - nestíhá pobrat 1,8baru = už se truchu nafouknul
a počítám že brzo bouchne

naprd brzdy = je v plánu zástavba za větší kotouče (už sou sehnaný jenom čekám na prachy) :D

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 11 měsíců zpět #18 od bjukemen
...potom to daj na brzdu som zvedavy aky to ma vykon...

...ps:turbo začína tlačiť pri akých ot. ...?


...čo viem tak Croma 1.9Tdid asi rok 94 ma trochu dlhšie rýchlosti a z nej by si mohol dať aj zotrvačník a komplet spojku ma ju väčšiu...230 mm vs. 215 mm

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #19 od rs

Jak řiká rs - pokud chcete vyšší výkon, kupte si výkonné auto!



ale prd leda !!!!!!!


Takze panacku dokazal jsi to co nikdo.Se seriovym motorem jsi se vysplhal na 150k.Klobuk dolu.

Jen pro ujasneni a nezavazne.Zjistoval jsem u kluku v italii a polsku (zivi se tim)co by se z toho TD dalo dostat z mirnym nakopnutim tvym vykonem.Nebudu psat odpovedi standartni mluvy jednech i druhych zacinajich shodnym slovem z polska na k a z italie na b i z vyjadrenim ze se kazdopadne tesi na seriovy motor z timto vykonem a sjetinou z brzdy.
Italave kteri jsou preci jen vice na takove prestavby zatizeni se vyjadrili ve smyslu ze seriovym motorem ani nahodou.Doporucili mi zmenit turbo na vetsi ,zmenit vstrikovaci trysky,zvetsit vstrikovaci tlak a samozrejme mnozstvi nafty.
Doporucili pouzit cerpadlo z 2.5l TD z dodavky vcetne turba a prislusenstvi s tim ze se nevyhnes dosti uprav a prizpusobeni.
Nejvice co zatim videli a delali se zasaham do motoru bylo 130k na tempre ale s tim ze na tom motoru snad krom bloku nezustalo nic original.
Co s tyka spojky tak samozrejmosti je keramika.U prevodovky mas moznosti bud v predelani vnitrku v podobe na zakazku udelenych prevodu nebo pouzit prevodovku z 2.016V ktera byla delsi ale nechce se mi hledat jestli ti tam sedne.
Takze jeste jednou ti preji hodne uspechu v tvem snazeni a kazdopadne posli brzdu.Velice se na ni tesi ted uz i v zahranici.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #20 od machy1186
TO:bombastiq zajeď na tu brzdu do zábřehu, máš to kousek.

a nechtěl bys kotouče z themy? mají sice stejný průměr, ale jsou chlazeny a když ukočírujou 180hp, tak by mohly stačit. kotouče a desky mají najeto cca 1000km a dám ti i třmeny. vše za 2000,-

Lancia Delta HPE HF 2,0 16VT 142kW
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #21 od bombastiq

TO:bombastiq zajeď na tu brzdu do zábřehu, máš to kousek.

a nechtěl bys kotouče z themy? mají sice stejný průměr, ale jsou chlazeny a když ukočírujou 180hp, tak by mohly stačit. kotouče a desky mají najeto cca 1000km a dám ti i třmeny. vše za 2000,-


kotouče mám sehnaný , a zamluvený od matysqa tenhle tejden si pro ně jedu :D

ale problém je že potřebuju sehnat 15" kola jinak je tam nedám

to: RS turbo mám kkk k 26 -jestli ti to něco říka :wink:

ANO máš pravdu chce to čerpadlo ze 2,5TD themy
seriovému už sem se dostal na strop
proto píšu že točím MAX 4200,- a víc už ani prd

ANO potřebuju větší spojku , ANO potřebuju delší převodovku

co se týče zástavby z 2,0 16v
z téhle převodovky mám strach
jelikož nevim kolik točí na kvalt ten 2,0 určitě nemá strop 4200ot/m
bojím se toho když dám převodovku aby neměla opačnej
efekt abych neřadil častějc

celkem by bodlo kdybi mi někdo napsal kolik letí s 2,0 16v
na 5 Q při 4000,. ot

doma mám převodovku 2,0 8v zkusim ju kuchnout a porovnat s tou
1,9td

co se týká brzdy v pasu u leoše sourala na dílně tak za ni chce 500,-
ale 1. potřebuju brzdy (1500,-)
2, potřebuju čerpadlo z 2,5 td themy (800,-)
3, potřebuju good kola (mám je oskákaný a nemám náladu vyskošit z válců)
a hlavně u toho chci kameru protože když sem dám graf tak tu budete
tvrdit že sem si ho udělal sám :wink:


nebojte dočkátese

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #22 od bombastiq
jo RS-si

jinak si projdi ten můj příspjevek co je více na vrchu
tam popisuju co všechno potřebuju :)
jinak znám lidi jako ty
velká huba ohání se italma,polákama,spolupracuješ s pánembohem a buhví co ještě ....
a když příjde na lámání chleba tak se bojíš v autě pomalu zkontrolovat olej !!!
škoda že mě nejdou semka vkládat fotky.......


to : bjukmen dik na ty spojky se mrku

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #23 od psmecar
panove tak co jsem se dozvedel tak nejlepsi je na dislovy motor z tipa dat cerpadlo z ducato vstriky a vneposledni rade taky turbo a po uprave by mel mit motor nejakych 130 ps a 280Nm a to uz jde ne :lol:

732519106

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #24 od zula
fakt moc pěkný auto-hod nějaký fotky do galerie

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #25 od bombastiq

panove tak co jsem se dozvedel tak nejlepsi je na dislovy motor z tipa dat cerpadlo z ducato vstriky a vneposledni rade taky turbo a po uprave by mel mit motor nejakych 130 ps a 280Nm a to uz jde ne :lol:


eště musíš poladit
vejfuck, dávkovací klínek (dorazy), regulaci turba, předvstřik, sání.......

jinak čerpadlo z ducata- je stejný jak na 2,5td
stejný je to u turba a vstřiku

co se týče vstřikovaču - tak serie 1,9 má kurevskou rezervu
čerpadlo je slabý , turbo má taky malou rezervu

pro začátek ti bude stačit odpojit bypas na regulaci a na turbu zacpat dirku
a vytáhnout doraz na dávkovacím klínku
a zlehka přidat na naftě

prozatim ti to postačí :wink:

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #26 od rs

jo RS-si

jinak si projdi ten můj příspjevek co je více na vrchu
tam popisuju co všechno potřebuju :)
jinak znám lidi jako ty
velká huba ohání se italma,polákama,spolupracuješ s pánembohem a buhví co ještě ....
a když příjde na lámání chleba tak se bojíš v autě pomalu zkontrolovat olej !!!
škoda že mě nejdou semka vkládat fotky.......


to : bjukmen dik na ty spojky se mrku


Co ti na todle odpovedet abych neklesl na uroven tve inteligence.
Zkusim to tak abych se nedotkl tve dusicky.
Ano velkou hubu mam co stim nadelam.
Ano Italama a Polakama se ohanet muzu.V obou pripadech mam dost znamych za hranicemi.
Panaboha bohuzel neznam snad mi to odpustis.
Chleba nelamu u nas se prodava mekky.
Ano olej nemenim.Nevidim duvod proc si stim spinit ruce kdyz nemusim a kolegove v servisech maji olej levnejsi.
Fotky nejdou vkladat.Hmm tak to jsi asi jedinej.Se divim ze pri tve inteligenci jsi jeste na to neprisel.

Co se tyka toho zbytku preji ti hodne uspechu v tvem pocinu a zivotnost motoru delsi nez u Tooma.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #27 od bombastiq
vim proč mi nejdou vkládat fotky :wink:

a co se týče tveho kázání alá výkon motoru
tak to sedí od člověka kterej ani neví kde má motor výpušták :lol:

co máš vůbec za auto???? (jestli teda nějaký máš????

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #28 od rs
Najdi si to jestli jsi uz postoupil tak daleko aby ses naucil cist.
Vypustak tim myslis to male nehezke na pneumatice?

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #29 od bombastiq

Najdi si to jestli jsi uz postoupil tak daleko aby ses naucil cist.
Vypustak tim myslis to male nehezke na pneumatice?


a pozor pán je nemylnej :lol: :lol:

s tebou opravdu nemá cenu diskutovat !!!
jinak hoď sem e-mail něco ti pošlu !!!!
:D

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #30 od rs
Opet to same jestli umis cist tak si ho najdes.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.512 sekund
Powered by Kunena fórum