jak zvednou vykon na 1.9 tds 66kw
...osobné problémy cez SZ
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Celkem mne zarazi fakt ze tu jeste ani jednou nezasahla ruka moderatora ohledne sprostych slov.Tak k cemupak mate vy vyvoleni ty prava.Nekteri jini tu za podobne vystupy dostavali hezke oznaceni jako logo.Jine servete pisemne a odkazete na funkce hledat.A nekterym jinym se mazali prizpevky.
A osobni problemy(ja nemam zadne osobni problemy ktere by se meli tykat fora a nedejboze bych je mel resit z mistrem bombastiq-ek) pres SZ? Dobra budu si pamatovat.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
...no uvidí sa aky to bude mať vykon ja osobne predpokladam okolo 115PS a 240 nm tak ako mal Machy...ale nad tou spojkou pouvažuj...
No Smoke no Fan
Fiat tempra 1.9 TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Sám jsem tu už psal, co a jak vypadá se zvyšováním výkonů u motorů TD a TDI, jelikož to švagr dělá. U motoru TD, kde není řízení elektronikou, tak uděláš pár mechanických úprav, jak píše bombastiq (čerpadlo, klínek, turbo, nafta) a tim to asi zhasne. U TDI motorů se dá ještě správným nastavením jednotky (tzv. chiptuning) změnit doba a délka předvstřiku, jsou tam turbíny s proměnnou geometrií atd. (sám to vše nevim, nemám turbo-kamna). Takže podle mě to nepůjde víš jak těch 115HP
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já nevidím důvod to nějak krotit, RS je člověk opravdu hodně znalý, osobně jsem ho už párkrát viděl a pěkně jsme si popovídali A dlouhé diskuse na icq jsou samozřejmostí
Sám jsem tu už psal, co a jak vypadá se zvyšováním výkonů u motorů TD a TDI, jelikož to švagr dělá. U motoru TD, kde není řízení elektronikou, tak uděláš pár mechanických úprav, jak píše bombastiq (čerpadlo, klínek, turbo, nafta) a tim to asi zhasne. U TDI motorů se dá ještě správným nastavením jednotky (tzv. chiptuning) změnit doba a délka předvstřiku, jsou tam turbíny s proměnnou geometrií atd. (sám to vše nevim, nemám turbo-kamna). Takže podle mě to nepůjde víš jak těch 115HP
eště vejfuck,sání,intercoler,chlazení vody, chlazení oleje
chlazení nafty ,nový ložiska alternátoru,duralový řemenice
tvrdší silembloky motoru.........a samo motor pjekně seřídit podle ucha
a to nepočítám když zainvestuju do mTDI (mechanicky ovádané tdi)
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
nedosáhneš takovej tlak jako s westgateovim turbem
jelikož to VGT běží na plnej kotel od spoda ale na vrchu už tlačí h*vn*
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pak se neni o cem hadat a verim tomu /kdyz to dolozis / ze i RS uzna ze ses frajer a ze umis... ale takhle si vazne vsichni mysli to co RS a to co sem napsal o kus hore...
jo a kdyz vymenis v motore vsechno tohle, tak ta to bude stat zhruba to co stalo mna cele tipo se vsemi upravami co som donho za cely cas dal...
takze uvazuj o tom co pises..
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na druhou stranu se neni cemu divit, tohle je celkem ozehave tema a bez toho grafu to budes (a nejen ty) mit vzdy tezke..
AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
v této šnůře sem si nevšiml žádních sprostých slov a nadávek(samozřejmě v rámci slušnosti)ovšem vularismy až jazykolamy jsou slušně napsanéAle a proc pak?Verejne mne napadl tak mu odpovidam.Nebo se to snad nesmi?
Celkem mne zarazi fakt ze tu jeste ani jednou nezasahla ruka moderatora ohledne sprostych slov.Tak k cemupak mate vy vyvoleni ty prava.Nekteri jini tu za podobne vystupy dostavali hezke oznaceni jako logo.Jine servete pisemne a odkazete na funkce hledat.A nekterym jinym se mazali prizpevky.
A osobni problemy(ja nemam zadne osobni problemy ktere by se meli tykat fora a nedejboze bych je mel resit z mistrem bombastiq-ek) pres SZ? Dobra budu si pamatovat.
takže podtrženo pokud si nebudete sprostě nadávat a budete se držet jakštakš tématu,tak vše v poho...
oboum držím palce:Bombastikovi,aby se nás povedlo přesvědčit důkazy,ktré doufám doloží
a RS,aby byl přesvedčen a navzájem se potom smířili a o tom třeba pokecali a i s námi ostatnímy se podělili o nabyté znalosti
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Necinim si narok byt mravokarce jen si myslim ze todle je dost zhazujici jinak dobrou uroven tohoto servru.
Ale jak je mym dobrym zvykem zase jsem OT.
Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jo abych nezapoměl tak VGT (variabilní naklápění lopatek)
nedosáhneš takovej tlak jako s westgateovim turbem
jelikož to VGT běží na plnej kotel od spoda ale na vrchu už tlačí h*vn*
s timto s tebou musim souhlasit,turba s natacenim lopatek musi mit u vrchu ubrano na tlaku jinak jdou doleca rychle do kytek kvuli pretaceni,turba s bypasem toto nemaji,jinak to ze mas strop otacek 4200 to uz tak byva,jen se tak hloupe zeptam jestli jsi aji posunul mechanickej omezovac otacek(doraz na cerpadle)ale predpokladam ze jo,ano,vetsi pistek do cerpadla pomuze,origo je 9mm,treba ve slavne okte TDi je seriove 10mm a treba v crome co jsem mel tak ta ma origo 11mm,vymenou by ses mel trosku posunout.
P.S jakej tlak mas ve 2000 otackach
a ve 3000ot?
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
teoreticky tam ta hlava narvat pude
jinak tlak mám v
1000-ot 0,0baru
2000-ot 0,1 baru
2500 ot 0,5 baru
3000 ot 0,7 baru
pak to chytne šlahu ten motor
a zničeho nic začne táhnout jako prase (mám velký turbo KKK K26)
3500 ot 1,2 baru
a těsně před stropem čerpadla
cca 4000- 4200 ot 1,7- 1,8
pak už to jenom řve a netáhne
jinak co se týče čerpadla
tak už je otevřený co to dá
"opravdu už je to jeho strop"
mám však výhledově v plánu Hybridní turbo KKK K16/K26 :Snowscooter:
pokud se mi tohle zdaří tak "ahoj" 0,7baru při 2000 ot (ovšem brzda jsou finance)
teď je v plánu to čerpadlo !!!!
jinak sem dneska pořídil ty větší brzdy
/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bombastiq: Někdo rozumí elektrice, někdo Dieselu, někdo benzínu, někdo podvozku, někdo brzdám, někdo třeba protikorozní ochraně. Někdo je expert na lak, někdo na tuning, někdo... Ale neponižujeme se tady. Tečka.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.