jak zvednou vykon na 1.9 tds 66kw

Více
15 roků 10 měsíců zpět #31 od bjukemen
...chlapci trošku sa krotiť...ste mimo temu...

...osobné problémy cez SZ :!: :wink:

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #32 od rs
Ale a proc pak?Verejne mne napadl tak mu odpovidam.Nebo se to snad nesmi?
Celkem mne zarazi fakt ze tu jeste ani jednou nezasahla ruka moderatora ohledne sprostych slov.Tak k cemupak mate vy vyvoleni ty prava.Nekteri jini tu za podobne vystupy dostavali hezke oznaceni jako logo.Jine servete pisemne a odkazete na funkce hledat.A nekterym jinym se mazali prizpevky.
A osobni problemy(ja nemam zadne osobni problemy ktere by se meli tykat fora a nedejboze bych je mel resit z mistrem bombastiq-ek) pres SZ? Dobra budu si pamatovat.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #33 od bjukemen
...označenie ako logo môže dať iba Max...

...no uvidí sa aky to bude mať vykon ja osobne predpokladam okolo 115PS a 240 nm tak ako mal Machy...ale nad tou spojkou pouvažuj...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #34 od Charles
Já nevidím důvod to nějak krotit, RS je člověk opravdu hodně znalý, osobně jsem ho už párkrát viděl a pěkně jsme si popovídali ;) A dlouhé diskuse na icq jsou samozřejmostí :P

Sám jsem tu už psal, co a jak vypadá se zvyšováním výkonů u motorů TD a TDI, jelikož to švagr dělá. U motoru TD, kde není řízení elektronikou, tak uděláš pár mechanických úprav, jak píše bombastiq (čerpadlo, klínek, turbo, nafta) a tim to asi zhasne. U TDI motorů se dá ještě správným nastavením jednotky (tzv. chiptuning) změnit doba a délka předvstřiku, jsou tam turbíny s proměnnou geometrií atd. (sám to vše nevim, nemám turbo-kamna). Takže podle mě to nepůjde víš jak těch 115HP :)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #35 od bombastiq

Já nevidím důvod to nějak krotit, RS je člověk opravdu hodně znalý, osobně jsem ho už párkrát viděl a pěkně jsme si popovídali ;) A dlouhé diskuse na icq jsou samozřejmostí :P

Sám jsem tu už psal, co a jak vypadá se zvyšováním výkonů u motorů TD a TDI, jelikož to švagr dělá. U motoru TD, kde není řízení elektronikou, tak uděláš pár mechanických úprav, jak píše bombastiq (čerpadlo, klínek, turbo, nafta) a tim to asi zhasne. U TDI motorů se dá ještě správným nastavením jednotky (tzv. chiptuning) změnit doba a délka předvstřiku, jsou tam turbíny s proměnnou geometrií atd. (sám to vše nevim, nemám turbo-kamna). Takže podle mě to nepůjde víš jak těch 115HP :)


eště vejfuck,sání,intercoler,chlazení vody, chlazení oleje
chlazení nafty ,nový ložiska alternátoru,duralový řemenice
tvrdší silembloky motoru.........a samo motor pjekně seřídit podle ucha :wink:

a to nepočítám když zainvestuju do mTDI (mechanicky ovádané tdi)

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #36 od bombastiq
jo abych nezapoměl tak VGT (variabilní naklápění lopatek)
nedosáhneš takovej tlak jako s westgateovim turbem

jelikož to VGT běží na plnej kotel od spoda ale na vrchu už tlačí h*vn* :lol:

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #37 od mt-tuning
tolik sracek pokope som este necital. 8O 8O 8O 8O

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #38 od mt-tuning
dukazy dukazy dukazy

pak se neni o cem hadat a verim tomu /kdyz to dolozis / ze i RS uzna ze ses frajer a ze umis... ale takhle si vazne vsichni mysli to co RS a to co sem napsal o kus hore... 8)

jo a kdyz vymenis v motore vsechno tohle, tak ta to bude stat zhruba to co stalo mna cele tipo se vsemi upravami co som donho za cely cas dal...

takze uvazuj o tom co pises..

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #39 od Dresik
Tady se to rozohnilo..Drzel bych se tematu..Myslim, ze co do zkusenosti ma rs urcite navrh a neodsuzoval bych cloveka, ktereho neznam.
Na druhou stranu se neni cemu divit, tohle je celkem ozehave tema a bez toho grafu to budes (a nejen ty) mit vzdy tezke..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #40 od skypan

Ale a proc pak?Verejne mne napadl tak mu odpovidam.Nebo se to snad nesmi?
Celkem mne zarazi fakt ze tu jeste ani jednou nezasahla ruka moderatora ohledne sprostych slov.Tak k cemupak mate vy vyvoleni ty prava.Nekteri jini tu za podobne vystupy dostavali hezke oznaceni jako logo.Jine servete pisemne a odkazete na funkce hledat.A nekterym jinym se mazali prizpevky.
A osobni problemy(ja nemam zadne osobni problemy ktere by se meli tykat fora a nedejboze bych je mel resit z mistrem bombastiq-ek) pres SZ? Dobra budu si pamatovat.

v této šnůře sem si nevšiml žádních sprostých slov a nadávek(samozřejmě v rámci slušnosti)ovšem vularismy až jazykolamy :lol: jsou slušně napsané :D
takže podtrženo pokud si nebudete sprostě nadávat a budete se držet jakštakš tématu,tak vše v poho... :wink:
oboum držím palce:Bombastikovi,aby se nás povedlo přesvědčit důkazy,ktré doufám doloží 8)
a RS,aby byl přesvedčen a navzájem se potom smířili a o tom třeba pokecali a i s námi ostatnímy se podělili o nabyté znalosti :wink:

Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #41 od rs
Cituji "kurevskou rezervu ".Nevim jak u Vas v prihranici ale todle u nas nepatri mezi slusnou mluvu.A neni to poprve co todle napsal.Bohuzel patrim mezi asi starsi rocniky,kteri se snazi temto vyrazum vyhybat.Osobne si myslim ze v mluvenem slove uz je vulgarismu dost a nevidim duvod proc by mely byt pouzivane i v psanem slove.Vzdy se da prece napsat pokud uz neni zbyti prvni pismeno a pak tecky nebo obligatni pip.
Necinim si narok byt mravokarce jen si myslim ze todle je dost zhazujici jinak dobrou uroven tohoto servru.
Ale jak je mym dobrym zvykem zase jsem OT.

Quod licet Jovi,non licet bovi.
Persona non grata.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #42 od mt-tuning
RS nic si s toho nedelej.... /po praci vycistim cele tema co se slusnosti tyka

mt-tuning
fiat tipo 2.0 16v
vw passat 1.8t 20v sport
skoda 110r

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #43 od wr8

jo abych nezapoměl tak VGT (variabilní naklápění lopatek)
nedosáhneš takovej tlak jako s westgateovim turbem

jelikož to VGT běží na plnej kotel od spoda ale na vrchu už tlačí h*vn* :lol:



s timto s tebou musim souhlasit,turba s natacenim lopatek musi mit u vrchu ubrano na tlaku jinak jdou doleca rychle do kytek kvuli pretaceni,turba s bypasem toto nemaji,jinak to ze mas strop otacek 4200 to uz tak byva,jen se tak hloupe zeptam jestli jsi aji posunul mechanickej omezovac otacek(doraz na cerpadle)ale predpokladam ze jo,ano,vetsi pistek do cerpadla pomuze,origo je 9mm,treba ve slavne okte TDi je seriove 10mm a treba v crome co jsem mel tak ta ma origo 11mm,vymenou by ses mel trosku posunout.
P.S jakej tlak mas ve 2000 otackach
a ve 3000ot?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #44 od bombastiq
dneska sem byl u známího co má doma čerpadlo z 2,5 td themy
teoreticky tam ta hlava narvat pude :)

jinak tlak mám v
1000-ot 0,0baru
2000-ot 0,1 baru
2500 ot 0,5 baru
3000 ot 0,7 baru
pak to chytne šlahu ten motor
a zničeho nic začne táhnout jako prase (mám velký turbo KKK K26)

3500 ot 1,2 baru
a těsně před stropem čerpadla

cca 4000- 4200 ot 1,7- 1,8
pak už to jenom řve a netáhne

jinak co se týče čerpadla
tak už je otevřený co to dá
"opravdu už je to jeho strop"

mám však výhledově v plánu Hybridní turbo KKK K16/K26 :Snowscooter:

pokud se mi tohle zdaří tak "ahoj" 0,7baru při 2000 ot (ovšem brzda jsou finance)

teď je v plánu to čerpadlo !!!!

jinak sem dneska pořídil ty větší brzdy

:)

/F/I/A/T/ tipo 1,9 tds -opět jede
jako z praku Díky WR8 :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 10 měsíců zpět #45 od stiglitz
rs - nad všechno se povznes. Nějak mi to tu uniklo, jestli něco cítíš jako invektivy, pak věz, že do mě se navezli na Fotoaparátu.cz, zkrátka jsem položil dost speciální dotaz na dost speciálním fóru, zatím tam nejdu, ale budu muset. Není to úplně Tvůj případ, ale mám potřebu se Tě zastat. Dal jsi nám tu hodně cenných rad, nikdy se tu nikdo do nikoho nenavážel, bylo to v rámci slušnosti, kterou ovšem nezměříš počtem vulgarismů. Slušnost a vzájemný respekt, spočívá jinde, to je to co tady přes nějaké věci , které alespoň v mém případě byly ne neúmyslné, ale psal jsem je pod dojmem okamžitých pocitů, je mi to líto. Beru zpět, pokud to jde.
Bombastiq: Někdo rozumí elektrice, někdo Dieselu, někdo benzínu, někdo podvozku, někdo brzdám, někdo třeba protikorozní ochraně. Někdo je expert na lak, někdo na tuning, někdo... Ale neponižujeme se tady. Tečka.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.612 sekund
Powered by Kunena fórum