70 stupnu s novym termostatem?

Více
16 roků 2 měsíců zpět #16 od Dresik
A proto plati, ze pokud si nekdo chce koupit naftaka a denne jezdi do prace jen " za roh" tak se takove auto nevyplati

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #17 od bjukemen

A proto plati, ze pokud si nekdo chce koupit naftaka a denne jezdi do prace jen " za roh" tak se takove auto nevyplati



...nemyslím,benzín je len do zapalovača...Je to vec pohladu...

...ešte podotknem že Skypan ma pravdu,aj mne to iste povedal pred tým ako som išiel meniť termostat že na 90C sa aj tak nedostanem...

...ako som pisal dostanem sa na tých 60 max. 70 stupnov...

...čidlo teploty mam nove a aj termostat...

...je to tak priliš vela vody a malo tepla ktore motor vyvíja...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #18 od Dresik
To bjukmen: Spatne jsi me pochopil:) Netvrdim, ze nafta je spatna. Ale pokud nekdo jezdi jen par kilometru a jeste treba po meste, tak motor trpi prave kvuli tomu, ze se nestihne poradne ohrat a uz ho vypinas.

Takze ten se oplati, pokud najezdis vice km. Na kratsi trasy je lepsi benzin.

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #19 od neohoney
Tak chlapi obalil jsem karton alobalem a hreje to ted jako svina,85-90 behem 5min. netusil jsem,ze to bude mit takovy vliv...dik za prispevky termostat bude asi v poradku,sahal jsem na hadice a teplota vypada vcajku...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #20 od Charles
Chlapi a když tam teda máte ten karton a říkáte, že to pomáhá, jak jste ho tam dali, aby držel? zvrchu to nejde kvůli brejlím a že by se mi chtělo sundávat nárazník :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #21 od Předseda
Dal jsem ho tam zvrchu zezadu. A nebyl to karton, ale koberec. Zeshora za chladičem jsem odchlípl ten plast a koberec tam normálně spustil. U benzíňáka jsem to tak dělal každou zimu, ten se nebyl schopný ohřát a topit, ropák je v pohodě.

Tempra SW 1.9TDs , skoro plná nálož, 224 tisíc km .
Ritmo 5dvířko, Ritmo cabrio.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #22 od Charles
no ale selskym mym rozumem je jasný, že aby to bylo pořádně k něčemu, tak musí být před chladičem a ne až za nim :oops: no nevim, vyzkoušet se má všechno.
U 07ky jsem tam taky dával karton, ona sice topila super pěkně, ale s tim kartonem ještě líp. Hlavně proti tipu to topilo hned. No auto ze sibiře :lol:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #23 od TDGT

no ale selskym mym rozumem je jasný, že aby to bylo pořádně k něčemu, tak musí být před chladičem a ne až za nim :oops: no nevim, vyzkoušet se má všechno.
U 07ky jsem tam taky dával karton, ona sice topila super pěkně, ale s tim kartonem ještě líp. Hlavně proti tipu to topilo hned. No auto ze sibiře :lol:


uplne nejjednodusi a nejefektivnejsi je urezat karton presne na rozmer chladice,zdelat masku a pak ho v pohode vsunoust mezi naraznik a chladic,nahore pekne dva pasky izolepy a je po starostech nic vic nic min,a jestli ma nekdo strach ze se obycejna izolepa odlepi tak ani omylem,delam to kazdej rok bracjhovi a vydrzi to clou zimu bez problemu

/F/I/A/T/ Tipo 1.6 DOHC (krásnej začátek)
/F/I/A/T/ Tipo 1.9 TD GranTurismo . . . my first big love . . .
Alfa Romeo 145 1.9 JTD Limited Edition 500 (461 kus této pouze 500 kusové série) chip 100kw a 306 NM :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #24 od oBzB
Já sem u tempry vloni vecpal karton do nasávacích otvorů v nárazníků, ale to u tipa asi nepujde (pokud saje i maskou, tempra má masku zasleponou, za ní je ještě plast, a saje jen odspoda).
Jinak já zapínám topení až se ohřeje motor na 90, což dá jen tak 4km, a pak mužu topit naplno, a i motor je plně zahřátej. Když ho nechám hned otevřený, tak se to ohřívá taky strašně dlouho

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #25 od Charles
No ale přece jen bych tam nějakou díru nechal, aby se to mohlo chladit, protože to aby člověk při jízdě pořád sledoval teploměr a když bych to nechla někde stát, nevim jestli by se to uchladilo, nechodí mi spínač větráku, spínám ho ručně...pozůstatek po předchozim majiteli, chystám se to předělat, jak to má být, ale pořád jsem se k tomu nedostal :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #26 od oBzB
On i ten předsedův způsob má svou logiku. Když termostat funguje (a skutečně těsní), tak je stejně chladič uzavřenej, takže když se dá zábrana až za chladič, tak se zamezí tomu, aby to luftovalo na motor, a zároveň skoro nehrozí přehřátí, protože na chladič vzduch jde.

dříve Tempra 1.6ie.cat 55kW (159A3.048) r.v. 1992
nyní Marea Weekend 1.6 76kW r.v. 1998

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #27 od Dresik
No ja si taky myslim, ze pokud je termostat v cajku, tak nejaky karton je zbytecne, kdyz do ohrati motoru voda koluje pouze v prvnim okruhu :)

Ja to tam teda nemam, ale trochu o tom premyslim, ze to tam dam. Protoze kdyz jedu v mraze a zapinam topeni na max. Tak mi uplne na budiku viditelne ubira teplo z motoru..

AR 156 1.9 JTDm
Lancia Lybra SW 1.9 JTD
Lancia Delta HPE HF Turbo
Piaggio NRG Salit Sport
www.lanciaklub.cz
eSHOP-vybavení dílen, nářadí,nástroje.Pište co potřebujete:)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #28 od bjukemen

No ja si taky myslim, ze pokud je termostat v cajku, tak nejaky karton je zbytecne, kdyz do ohrati motoru voda koluje pouze v prvnim okruhu :)

Ja to tam teda nemam, ale trochu o tom premyslim, ze to tam dam. Protoze kdyz jedu v mraze a zapinam topeni na max. Tak mi uplne na budiku viditelne ubira teplo z motoru..


...to ubera aj mne po zapetí kurenia hned mi klesne tepl. o jeden dielik...ten karton som skúšal ale nejako mi to vobec nepomohlo...

No Smoke no Fan

Fiat tempra 1.9 TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #29 od Charles
Já to asi udělám, porozhlédnu se po nějaké pěkné krabičce a udělám si zábranu na chladič :lol: ale nacpu to asi dopředu před něj :) třeba to začne taky konečně trochu topit a ne jenom bídně zavlažovat :?

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
16 roků 2 měsíců zpět #30 od neohoney
dejte to tam granace +10 stupnu....verte mi.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.079 sekund
Powered by Kunena fórum