Hledání ztraceného výkonu ...

Více
15 roků 7 měsíců zpět #16 od BlackJack

co ty stahovacky,pomohlo to nebo porad stejny? :roll:

Situace se nijak nezměnila. Přístupné stahovačky jsem vyměnil a pečlivě stáhnul. Ostatní stahovačky drží dobře a nide nefoukaj. Nejpíš už motor nemá rekordní tlaky, co už nadělám ... :roll:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #17 od Tonny Tempra SW
presne ako pises,tie nase motory sa pomalicky deru a samozrejme kazdym km sa opotrebuvavaju :wink: ,s tym nic nenarobime,davame im dokladnu udrzbu aka sa moze dat.Keby sme chceli porobyt motor na 100% tak by sme si museli objednat nove u fiatu ale to je nemyslitelne.uz nam neostava nic ine len opravit to co sa da a cakat ked nam jedneho pekneho dna nase auto dosluzi a pojde na vymenu za ine novsie :wink:

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #18 od Octava
podle me to tlakama nebude,to by ti spatne startovalo atd,bude,jestli to neni turbo nebo cerpadlo :?:

Tipo 1,9TD 66KW-1,2Baru
No Smoke No Fun :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #19 od Tonny Tempra SW
ked tak ja by som siel po prepustacom ventyle na turbe,tam by mohol byt urcity malinky problem,ked si pocitil zmenu vykonu tak jedine turbo bo na hladkom diesli by si chodil stale rovnako a vykon by to nemalo ako stratit.

TEMPRA SW 1,9 tds 66Kw 303000km
r.v:96
5l na 100km

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #20 od Octava
ale to by mu turbo nenatlacilo 1Bar jak rika to by tlacilo treba 0,5baru,jeste min nez ma jestli by byla spatna regulace,protoze by sli spaliny hnedka do vejfuku a nebyl by plnej zaber na lopatky turbiny :!:

Tipo 1,9TD 66KW-1,2Baru
No Smoke No Fun :D

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #21 od peto12
A prečo by to nemohlo byť gumami? Ja tak isto keď dám zimáky tak to nejde tak ako na letných. Pocitím to hlavne keď zimné na jar prehadzujem na letné. Potom ide auto citeľne oveľa lepšie. Ľahšie sa točí, lepšie zrýchlenie a pod.. Podľa mňa to môže byť gumami veď zimné majú oveľa väčší odpor ako letné. Ako píše BlackJack niektoré úseky auto zvláda lepšie na letných ako na zimných gumách.

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #22 od peto12
A ešte jedna vec ak je netesnosť na hadiciach od turba tak podľa mňa budík neukáže nic. Buď je tam tlak alebo nie je. Stačí malý únik a už tlak uniká preč. Stalo sa mi to 2x. Prví raz mi zhodilo to koleno z turba čo sa napajá na tú plechovú hadicu do medzichladiča a druhý krát mi to koleno prasklo. V obidvoch prípadoch sa výkon stratil v tom momente. Takže to išlo horšie ako hladký dízel. Keď som menil to koleno tak mi trvalo kým som našiel tú prasklinu. Tak podľa mňa aj keď len trochu uníká tlak tak ti to neukáže nič. Takéto straty výkonu ako popisuješ sa mi objavovali keď som mal zasrané sito v nádrži. Stačilo ak bolo sitko zasrané do polovice ale už to nemalo taký prietok nafty. Vždy po vyčistení to išlo ako odtrhnuté z reťaze. A ešte dodám málokedy tankujem na pumpe :lol:

Tempra 1,9 TD 66 kw SX r.v 1990 155000 km.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
15 roků 7 měsíců zpět #23 od BlackJack
Tvoje dva příspěvky mě nakoply. No já jsem tu změnu pocítil do týdne po výměne pneu. Nevím, nemám s pneu moc velké zkušenosti. Ale nevylučuji to. Letňáky jsem měl .. na předu: Semperit Comfort-Life sjeté na max a vzadu Semperit Sport-Life.
Dneska už je ale možné všechno, tak jsem zvědavý, jak to pofrčí na letních, jestli si za studentské peníze vůbec nějaké dovolím.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.423 sekund
Powered by Kunena fórum