Jak dopadla technická
ten katalyzátor mám svařenej před a za ním. takže pravděpodobně kuchlej je. jde to nějak poznat jestli tam je nebo je dutej? (za domácích podmínek)
F Tipo 1.6 i.e., rv. 94
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- TripleX
no, mně čeká technická až za rok, ale mám vykuchanej katalyzátor (asi) a nebrzdí ruční (4 kotoučovky). tak to bude asi sranda.
ten katalyzátor mám svařenej před a za ním. takže pravděpodobně kuchlej je. jde to nějak poznat jestli tam je nebo je dutej? (za domácích podmínek)
Taky prvy poznatok spravne fungujuceho katalyzatora je taky sladky zapach vyfukovych plynov. Nie stiplavy ako ide bez kat. Tazko sa to vysvetluje a opisuje ale je to tak
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No vidis, to mas dobre, to gratuluju!Takže hned třetího ledna jsem jel na technickou. A bylo to v pohodě - jů. Emise úplně špica hodnoty - taky mám novej katalyzátor. No a pak taky dobrý, ten technik mi povídá - chlape ale brzdy nula procent - tak se ptám - to znamená co? A on na to že to je supr výsledek, že by to nečekal. No dal do závad lehkých netěsnost motoru a převodovky a pár dalších věcí a na závěr se zeptal jestli mám povinnou výbavu a tak mu říkám chcete to vidět a on ne to je v pohodě a šel pro známku. a když už byla nalepená tak mi říká - a troubí to ? Tak jsem ještě šáhnul na klaxon. Pak jsem šel k pokladně a přijeli tam nějaký policajti a přinesli tam kalendář s nějakýma polonahýma děvkama a všichni i s tím technikem to tam hodnotili. No a bylo po technický..!
Mne to ceka tento mesic. Musim vsak jit pro novy kat (2000Kc), par blbosti ohledne naprav, mozna necham udelat i ten regulator zad. brzd (do toho se mi moc nechce jit - nadrz dolu, mozna urvane trubky a pak ten regulator - 2500Kc ). Navic mi ten k..t na technicke pred dvema rokama strhnul jednu folii z predniho okna ridice, ze to tam nesmi byt (nanestesti s tim byl ucednik ze servisu a ne ja, to bych jel pryc), tak s tim jezdim, ale budu to muset sundat, blbe to vypada.
Takze se hrozim na kolik, ze ta STK zase prijde, s tema serepetickama.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Emise: OK (dokonce na výbornou)
STK: A)lehké netěsnost motoru
B)nebezpěčné zbíhavost (fakt jemně táhne do prava)
vůle čepu pravého ramena (no sem si myslel že tam může něco bejt)
pravé světlo nelze seřídit (nevím co tam může bejt pooto...)
růční brzda pravého kola(nevím zdálo se mi že ručka brzdí dobře 8O)
tak mi STK dali na měsíc, ale apoň to protože by mi v pátek končila
No a jen taková perlička co jeden mechani říkal, že tento model je tady sportovní rarita prej se pkrakticky neviděj a že je to poznat podle motoru a taky jak že sou tam jíné pružiny,je fakt že je o něco dole. Prej tam pár Temper za měsíc projede tak že vědí 8O
Až to dám do kupy tak tam jedu osobně ať mi o tom něco řeknou sen zvědav co znich vyleze
Poprvé ofico byl můj dopravní prostředek na STK a tahle to dopadlo
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Na STK to probehlo vcelku dobre. Lehke zavady - hridele a klouby. Pochvalil mne, ze jde videt, ze se o auto staram. Taky mi to dalo zabrat, opravit a natrit podlahu, natrit vyfuk nechat vymenit kat a vlnovec. Na valcich jsem zjistil, ze vymena toho omezovace brzd. ucinku na zadni napravu se osvedcila. Je tam stejnomenny ucinek (15kN), minimum mi rikal, ze je dovoleno 5kN. Jezdi pry mu tam auta okolo 8kN, a vice nez tech 15kN z toho ani nedostanu. Jde to i poznat, kdyz slapnu na brzdu tak to "gumuje" na ceste, o čemž se mi mohlo v minulosti jen zdat.
Jen ted jeste musim vyresit ty pazvuky na prednim pravem kole, zrejme jde o vnejsi kloub na poloose, je tam viditelne vetsi vule nez na tom druhem a projevuje se to takovym skripavym/rotujicim zvukem od kola. Nejhorsi na tom je, ze to jednou dela jednou ne, tak to nevim na 100%.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Tak že jediná lehká závada a to netěsmost motoru/převodovky a to kdo nemá
my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
já to samé, ode dneška zase za dva rokyChci vědět jak uspěly Tipa na technické !!!
Lahke zavady ale zial zaplatene Ale mozno aj zadara by to boli iba lahke...
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.