Jak dopadla technická

Více
12 roků 3 měsíců zpět #16 od pavelZet
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
no, mně čeká technická až za rok, ale mám vykuchanej katalyzátor (asi) a nebrzdí ruční (4 kotoučovky). tak to bude asi sranda.

ten katalyzátor mám svařenej před a za ním. takže pravděpodobně kuchlej je. jde to nějak poznat jestli tam je nebo je dutej? (za domácích podmínek)

F Tipo 1.6 i.e., rv. 94

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
12 roků 3 měsíců zpět #17 od TripleX
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

no, mně čeká technická až za rok, ale mám vykuchanej katalyzátor (asi) a nebrzdí ruční (4 kotoučovky). tak to bude asi sranda.

ten katalyzátor mám svařenej před a za ním. takže pravděpodobně kuchlej je. jde to nějak poznat jestli tam je nebo je dutej? (za domácích podmínek)


Taky prvy poznatok spravne fungujuceho katalyzatora je taky sladky zapach vyfukovych plynov. Nie stiplavy ako ide bez kat. Tazko sa to vysvetluje a opisuje ale je to tak

TripleX - Fiat Tipo 2.0 16V - JFG
(r.v.
92 SEDICIVALVOE cca 150.000km)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 10 měsíců zpět #18 od stiglitz
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Takže hned třetího ledna jsem jel na technickou. A bylo to v pohodě - jů. Emise úplně špica hodnoty - taky mám novej katalyzátor. No a pak taky dobrý, ten technik mi povídá - chlape ale brzdy nula procent - tak se ptám - to znamená co? A on na to že to je supr výsledek, že by to nečekal. No dal do závad lehkých netěsnost motoru a převodovky a pár dalších věcí a na závěr se zeptal jestli mám povinnou výbavu a tak mu říkám chcete to vidět a on ne to je v pohodě a šel pro známku. a když už byla nalepená tak mi říká - a troubí to ? Tak jsem ještě šáhnul na klaxon. Pak jsem šel k pokladně a přijeli tam nějaký policajti a přinesli tam kalendář s nějakýma polonahýma děvkama a všichni i s tím technikem to tam hodnotili. No a bylo po technický..!

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 10 měsíců zpět #19 od Augustin
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Takže hned třetího ledna jsem jel na technickou. A bylo to v pohodě - jů. Emise úplně špica hodnoty - taky mám novej katalyzátor. No a pak taky dobrý, ten technik mi povídá - chlape ale brzdy nula procent - tak se ptám - to znamená co? A on na to že to je supr výsledek, že by to nečekal. No dal do závad lehkých netěsnost motoru a převodovky a pár dalších věcí a na závěr se zeptal jestli mám povinnou výbavu a tak mu říkám chcete to vidět a on ne to je v pohodě a šel pro známku. a když už byla nalepená tak mi říká - a troubí to ? Tak jsem ještě šáhnul na klaxon. Pak jsem šel k pokladně a přijeli tam nějaký policajti a přinesli tam kalendář s nějakýma polonahýma děvkama a všichni i s tím technikem to tam hodnotili. No a bylo po technický..!

No vidis, to mas dobre, to gratuluju!
Mne to ceka tento mesic. Musim vsak jit pro novy kat (2000Kc), par blbosti ohledne naprav, mozna necham udelat i ten regulator zad. brzd (do toho se mi moc nechce jit - nadrz dolu, mozna urvane trubky a pak ten regulator - 2500Kc :cry: ). Navic mi ten k..t na technicke pred dvema rokama strhnul jednu folii z predniho okna ridice, ze to tam nesmi byt (nanestesti s tim byl ucednik ze servisu a ne ja, to bych jel pryc), tak s tim jezdim, ale budu to muset sundat, blbe to vypada.
Takze se hrozim na kolik, ze ta STK zase prijde, s tema serepetickama.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 10 měsíců zpět #20 od Pavel
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak mě čeká v tento pátek, myslím že to přežiju mám to tam trošku dohodlí 8) ale asi si zase vyslechnu co ty žárovky,jak si někdo může koupit fiata a podobně :roll:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 9 měsíců zpět #21 od stiglitz
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
No, tak to tady máme dobrý - je to asi dva roky nově otevřená STK a je to v Raspenavě, mám to tam k nim čtyři kilometry a jsou tam fakt rozumný chlapi. 8) :wink:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 9 měsíců zpět #22 od Pavel
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak pozor na technické moje auto bylo až dnes a to na stanici kde sem to neměl dohodlé, (mynulej pátek sem to měl dohodlé v Praze kde mám známí a tam mi projde i auto bez kol :lol:, ale to sem díky hospodě propásl),tak sem ji dal otcovi ať zajede normálně ofico :? No a dopadlo to asi takto?
Emise: OK (dokonce na výbornou)
STK: A)lehké netěsnost motoru
B)nebezpěčné zbíhavost (fakt jemně táhne do prava)
vůle čepu pravého ramena (no sem si myslel že tam může něco bejt)
pravé světlo nelze seřídit (nevím co tam může bejt pooto...)
růční brzda pravého kola(nevím zdálo se mi že ručka brzdí dobře 8O)
tak mi STK dali na měsíc, ale apoň to protože by mi v pátek končila :D
No a jen taková perlička co jeden mechani říkal, že tento model je tady sportovní rarita prej se pkrakticky neviděj a že je to poznat podle motoru a taky jak že sou tam jíné pružiny,je fakt že je o něco dole. Prej tam pár Temper za měsíc projede tak že vědí 8O
Až to dám do kupy tak tam jedu osobně ať mi o tom něco řeknou sen zvědav co znich vyleze :wink:
Poprvé ofico byl můj dopravní prostředek na STK a tahle to dopadlo :lol:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 9 měsíců zpět #23 od Augustin
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Tak jsem byl dneska na oficialni STK. Nejdrive jsem sel na emise, kde mi bylo sdeleno ze mam bohatsi smes (to vidim dle spotreby) a tim padem zvyseny obsah CO. Technik mi rikal, ze je to jeste v norme a taky, ze ta lambda sonda ma zpozdeni v regulaci. To mne utvrdilo v tom, ze pujdu do nove lambdy, ale misto jednodratu tam vrazim universalni 4drat, musim vsak upravit napojeni na predehrev. Jen mam takove dilema, zda tam nebude prilis vysoka teplota - lambda je umistena na vyfukove kolene a nedojde tim padem ke zniceni.
Na STK to probehlo vcelku dobre. Lehke zavady - hridele a klouby. Pochvalil mne, ze jde videt, ze se o auto staram. Taky mi to dalo zabrat, opravit a natrit podlahu, natrit vyfuk nechat vymenit kat a vlnovec. Na valcich jsem zjistil, ze vymena toho omezovace brzd. ucinku na zadni napravu se osvedcila. Je tam stejnomenny ucinek (15kN), minimum mi rikal, ze je dovoleno 5kN. Jezdi pry mu tam auta okolo 8kN, a vice nez tech 15kN z toho ani nedostanu. Jde to i poznat, kdyz slapnu na brzdu tak to "gumuje" na ceste, o čemž se mi mohlo v minulosti jen zdat.
Jen ted jeste musim vyresit ty pazvuky na prednim pravem kole, zrejme jde o vnejsi kloub na poloose, je tam viditelne vetsi vule nez na tom druhem a projevuje se to takovym skripavym/rotujicim zvukem od kola. Nejhorsi na tom je, ze to jednou dela jednou ne, tak to nevim na 100%.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 9 měsíců zpět #24 od Pavel
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
No já měl auto opět včera na technické tentokrát už mi emise nedělali (ty prej na výborbou) a jen sešteloval světla, dole viděl že sem mněnil čepy a ramena tak už to ani nezkoušel a jen si testnul ručku a taky říkal že je to už vynikající.
Tak že jediná lehká závada a to netěsmost motoru/převodovky a to kdo nemá :lol:

my car:
Fiat 131 CL Mirafiori 1,4 rv.83
Fiat Tempra 1,6ie rv.90
Fiat Tempra 1,6 MPI rv.96
Fiat Bravo 1,8 16V GT rv.96
Fiat Bravo 1,9 JTD GT rv.99
Fiat Stilo - 1,9 MultiJet 110kw!!

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 9 měsíců zpět #25 od stiglitz
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
To je pravda, to snad píšou každýmu. Já mám motor suchej a stejně to napsal :lol:

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 4 měsíců zpět #26 od michalkulistak
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW

Chci vědět jak uspěly Tipa na technické !!! :lol: :lol:


Lahke zavady ale zial zaplatene :D Ale mozno aj zadara by to boli iba lahke...

já to samé, ode dneška zase za dva roky :lol:

fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon 8-)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
11 roků 4 měsíců zpět #27 od brumla
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Moje technická je ještě daleko :) ale rád bych se zeptal. Mám po havárii odřízlé přední rohy a navařené nové, komplet i se spojnicí. Je to vařené doma, drží to, ale je to dost vidět a zjevně to není od profesionála. Navíc mám ty sloupky co na nich visí nárazník neoriginální, naohýbané z nerezového plechu a navařené. Má to šanci dostat se přes technickou, nebo si mám začít pomalu shánět nové auto?

Fiat Tipo 1.7d, r.v. 1989, 250.000+ km najeto

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 10 měsíců zpět #28 od stiglitz
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
Chlapi, je možná nějaká prodleva na technickou - abyste tomu rozuměli, jdu už zítra, to je druhýho Ledna. Ale abych nepropásnul, tak za dva roky to vychází nadruhýho, ale to bude třeba sobota, nebo neděle. A s propadlou technickou nelze, že? Že bych to natáh o dva, tři dny. Takže budu muset už v Prosinci, ksakru. Sem zvědavej, jak tam zejtra pochodím.

stiglitz.
/////
TIPO 1.6 i SX, 1993, 55 kW.

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 10 měsíců zpět #29 od Charles
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
to stiglitz: bohužel nic takového neexistuje, prostě den rozhoduje :? potom už bys správně tam to auto měl přivézt na podvalu, protože nesmí na silnici. My jsme jezdili 2 měsíce bez STK s fabií a přišel jsem na to náhodou, když jsem umýval auto. Ty 2 roky utekli rychle, jsme se domnívali, že to je teprve rok a tak jsme se o to nestarali :oops: no technik nebyl moc nadšenej, když to viděl, ale že se známe, tak to bylo v cajku ;)

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Více
9 roků 10 měsíců zpět #30 od Charles
COM_KUNENA_MESSAGE_REPLIED_NEW
já jdu na technickou v březnu, ale už teď začínám mít z toho vítr, sakra když jsem tipo koupil, tak bylo 4 měsíce po STK.....ten čas ale letí :? musim vyvařit prahy, protože u zadních kol začínaj bejt ošklivý, tak zavčas to udělat. no a pak samozřejmě musim vyměnit, ramena, tyčky stabilizátoru a čepy řízení :roll:

Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Please Přihlásit se or Vytvořit účet to join the conversation.

Vygenerováno za 0.841 sekund
Powered by Kunena fórum