Dorazy tlumičů a ramen
Asi jsem konečně nalezl příčinu, proč mi při projetí nějakého hlubšího dolíku (houpáku nebo i boule) zadní náprava křápne jako kráva jelikož jsou unavený pružiny a tlumiče jsou v tahu (možná i díky chybějícím dorazům), tak to pustí tlumič až na dno a ty udělají tu šílenou pecku, co zaklepe celym autem. Když se mi to stalo poprvé, tak jsem si myslel, že jsem přišel o kolo ach jo, člověk se nestačí divit, co všechno je možné bastlil domácí udělat :stupid:
Pochybuji, že by dorazy vypadly ven z pružin, tak malý asi nebude, aby prolezl mezerou v pružině a navíc pochybuju, že by se to stalo na obou stranách vzadu a potažmo i vepředu.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Zadek
Předek[/b]
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ahoj
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A ten "talířek" tam vůbec nemám ani na jedné straně Já se z toho po****
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
kazdopadne ti to nezavidim, to je take to, proc clovek uvazuje, zda se spise nevyplati poridit nove auto
No Jirko, sám dobře víš, jak na tom jsem. Tipo má novou STK a na jiné auto nemám, navíc by to muselo být něco lepšího, abych se vyhnul Bursíkovnému. Takže ještě něco málo dám do tipa a pak už s tím končím a dojezdím ho do konce technické.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak jak se teď dívám na tu tvoji fotku Charlesi, tak se s tím před tebou zřejmě nikdo nehrál, ale prostě uhnila z držáku a upadla. Mrkni co jsem nafotil kdysi já, jde tam vidět taková miska a na ní je teprve silentblok.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
z těch domečků na kterých jsou ty dorazy ti zbyly už jen torza..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
No dorazy by tam určitě měly být, protože zabraní maximálnímu stlačení pružin, které pak na tohle trpí brzkou únavou.
Jinak jak se teď dívám na tu tvoji fotku Charlesi, tak se s tím před tebou zřejmě nikdo nehrál, ale prostě uhnila z držáku a upadla. Mrkni co jsem nafotil kdysi já, jde tam vidět taková miska a na ní je teprve silentblok.
Já vím, že tam mají být. Však pružiny zadní jsou na odpis! Stačí se o ni lehce opřít a stlačím ji o 1/4 Proto tlumiče třískají, protože se plně zasunou a zastaví se až úplně na dně. Ty misky jsou hold shnilé. Ale na druhé straně ještě je, ale doraz v ní není ! Takže pochybuju, že by vypadly oba dorazy vzadu. Navíc vepředu jsou tlumiče měněné a taky tam chybí dorazy. Někomu se prostě za to nechtělo dávat takový prachy a pak to zbyde na mě
Tady pohled na druhou stranu:
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
jak tak koukám nic ve zlém, jestli by se ti nevyplatilo raději si sehnat nějaké típko na ND, alespoň už kvůli té zadní nápravě..
z těch domečků na kterých jsou ty dorazy ti zbyly už jen torza..
dej mi pokoj, další krám do baráku a jen kvůli nápravě se mi to nevyplatí...abych zbytek prodal, to o díly už není zájem, protože tipa jsou po Bursíkovném pasé
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
píšeš že chceš tuhle tecnickou dojezdit a pak něco jiného, polep to ipou a eprosinem / ten po namíchání dáš 1) na kousek plechu a přilepíš nebo 2) dáš na kousek novin a zalepíš díru/, pak na druhý den to zapatláš gumoasfaltem a je po dírách,..
ty dorazy v zadních ramenách si vyrob, kousek trubky, šikovné české ručičky a ty gumové dorazy určitě seženeš..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Bývalé:
fiat tipo 1.6 DOHC 66kw
fiat tipo 2.0 8V 83kw
fiat tipo 2.0 16V 107kw
Současné:
Fiat tipo 4x4 2.0 8VT 130kw
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
karle , taková otázečka .. co jsi udělal s těma pružinama a co jsem ti přivez na sraz ? to se ti pořád válí ve skříni ?
to co vidíš na fotkách jsou ony já je tam dal a netušil jsem, že tam něco chybí a žil bych v tom omylu dál, kdyby nepřišla řeč s Máriem na gumy, silenty a podobně
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.