Vymenen HVB a stale nebrzdi
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 88
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- jumbo
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 88
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 88
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Je tam stále .. na nový nemám a nevím, jestli bych ten starý zprovoznil. Raději se do toho nevrtat Jestli to dělá neplechu .. zřejmě ne, brzdí to. Kdyby byl dílenský zvedák, čas a možnost s tím něco velkolepého dělat, tak bych se na to mrknul, ale viděl bych akorát variantu výměnu kus za kus a protože žádný z vrakáče nejspíš fungovat nebude, nezbývá než pořídit nový a ten vychází na 2.500KčA ty mas zatezak stale na aute? Nedela to neplechu?
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 88
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Já se bojím jej vydělat a všemožně s ním handrkovat. Může se stát, že ho rozhýbu, ale bude téct nebo cokoliv jiného. No a co pak? Druhý nebude skladem a co pak? No teda spravil bych si jej rád, ale zase ovzdušňovat se mi to nechceJá měl zátěžák KO jen v té páce co ho ovládá, totálně zarezlá.....tak jsem ho vyndal a pořádně namočil do WD40 a pak násilím tu páku rozhýbal a pak očistil ocelovým kartáčem....uvnitř byl zátěžák v pohodě.... takže ted je funkční.
FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 88
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
podle čeho usuzuješ, že jsou samostavy KO ?
zvedni zadek, sundej bubny, zkus samostavy zprovoznit, pokud nepůjdou zrenovovat tak opatrně šroubovákem to ozubené kolečko pootáčej a zkoušej nasazovat buben, pokud už půjde na těsno zkompletuj to, dej špalky pod ramena, eventualně něco hoď do kufru, startni a odvzdušni to znova...
ten zadek musí být zatížený a motor nastartovaný, proto když to budeš odvzdušňovat v garáži v kanále - VĚTREJ !!!
PS: pokud budeš mít zatížený zadek a nastartováno tak při odvzdušňování pokud je zátěžák OK tak to poznáš
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Jinak Mário, kdyby to bylo samostavama, že jsou zalezlý, tak by ti prasata vyletěla hned a z bubnů by valila brzdovka samospádem, tam bych problém vůbec nehledal...
Vůbec tu ale nepíšeš, jestli je pedál tvrdej, nebo když na něj šlápneš, tak ti padne až na podlahu? Pokud je pedál tvrdej, ale nebrzdí ti to, tak ti třeba někam natekla brzdovka při odvzdušňování...
Funkčnost zátěžáku se dá normálně vidět okem..když lehneš pod auto a někdo ti šlápne na brzdu, tak ten regulátor se hýbe, vyjíždí tam takovej pístek, kterej je pod gumovou manžetou a jde na tu páku, to je vidět když tu gumu odhrneš. Potom podle náklonu auta (odlehčení zadní nápravy) se přes pružinu hne ta páka a ta zatlačuje ten pístek zase zpět a tím se omezuje ten tlak.
mimochodem, ten mechanismus páky je nějakej dvojčinnej, ale u mě totálně zarezlej, že to je pořád v jedné poloze, ale vem to čert, regulátor funguje
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.