Vymenen HVB a stale nebrzdi

Více
14 roků 8 měsíců zpět #1 od MarianBarton
Hello, Auto postupne prestavalo brzdi az nebrzdilo vubec. Vymenil sem HVB za funkcni a radne sem odvzdusnil. Napadlo me, zda by to mohlo byt zpusobeno zatezovym regulatorem a nebo mam udelat novy zadni pakny? Taky maji delsi krok a samostavy sou mrtvy. Dle meho, kdyz pritahnu rucku, melo by to lip brzdit, ale to se nedeje. I kdyz je ruav nahore, auto temer nebrzdi. Po cem byste sli vy? Dks za postrehy

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #2 od zula
Odpověděl zula pro téma Re: Vymenen HVB a stale nebrzdi
tak jak ti nebrzdí ručka,tak ji bud seřit a nebo máš sjetý pakny nebo bubny.tam bych začal,HBV nemá vliv na ručku

Live to ride
Tipo 1,6dohc 66kw,dgt-bývalý mazel
Brava 1,6 16v

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • jumbo
14 roků 8 měsíců zpět #3 od jumbo
Odpověděl jumbo pro téma Re: Vymenen HVB a stale nebrzdi
Po tom odvzdušnění se ještě jednou podívej jestli máš v nádobce dost brzdové kapaliny.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #4 od MarianBarton
sry jumbo, ale nejsem zacatecnik a kapalinu sem hlidal. proto sem napsal řádně odvzdusnil;-) Nejde o rucku,sry, spechal sem a blbe to napsal, ale o cely auto. S tou ruckou sem to psal, aby si nekdo nemyslel, ze je dlouhej krok prasatek. Sou mrtvy samostavy a kdyz pritahnu rucku, zabranim tomu, aby byl dluhej krok prasatek. Pakny sou skoro novy, ale ty samostavy. Slo mi spis o to, jestli nekdo nema zkusenost se zatezakem nebo mel stejny problem s paknami

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #5 od BlackJack
No tak jsou možné i dvě varianty. Zátěžák je buď funkční nebo nefunkční. Jestli je funkční a měl jsi zadek zvednutý na heveru, ovzdušnění probíhalo špatně. Doporučuji ovzdušňovat s autem na zemi a zapnutým motorem vzhledem k posilovači, se kterým pořádně profoukneš vedení při prudkém sešlápnutí brzdového pedálu. Pokud je zátěžák KO (což nejspíš bude) pak je jedno, jestli máš auto zvedlé na heveru nebo ne a ovzdušnění by se mělo zdařit. Faktorů proč to nechce brzdit může být víc. Já už jsem Tipo ovzdušňoval za jeho éru cca 6x a vždy se podařilo, ale musel jsem vícekrát oběhnout všechna kola. Vždy sem dosáhl pořádného ovzdušnění jen při zapnutém motoru. Jinak mám zátěžák KO, ale auto jsem pro jistotu nechal stát na zemi.

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #6 od MarianBarton
A ty mas zatezak stale na aute? Nedela to neplechu?

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #7 od BlackJack

A ty mas zatezak stale na aute? Nedela to neplechu?

Je tam stále .. na nový nemám a nevím, jestli bych ten starý zprovoznil. Raději se do toho nevrtat :lol: Jestli to dělá neplechu .. zřejmě ne, brzdí to. Kdyby byl dílenský zvedák, čas a možnost s tím něco velkolepého dělat, tak bych se na to mrknul, ale viděl bych akorát variantu výměnu kus za kus a protože žádný z vrakáče nejspíš fungovat nebude, nezbývá než pořídit nový a ten vychází na 2.500Kč :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #8 od jamk1
Odpověděl jamk1 pro téma Re: Vymenen HVB a stale nebrzdi
Regulator stoji u mna v obchode (Rakusko) fungl novy 82,20€ aj s danou. To len tak pre info. :lol:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #9 od MarianBarton
Tak to je docela palka :-D tak to vidim na to, ze rozdelam zadni brzdy a podivam se na samostavy. Pri te prilezitosti udelam tlumice a kdyz to nepujde, zbyva ten zatezak. Vezmu ho a zahodim. ale kdo vi kdy

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #10 od BlackJack
Než ho zahodíš, zjisti první, jestli funguje. :lol: Pokud bude i přesto zarezlý, vyndej ho, rozebírej a postupně rozhýbej, možná mu to pomůže :wink:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #11 od Libor
Odpověděl Libor pro téma Re: Vymenen HVB a stale nebrzdi
Já měl zátěžák KO jen v té páce co ho ovládá, totálně zarezlá.....tak jsem ho vyndal a pořádně namočil do WD40 a pak násilím tu páku rozhýbal a pak očistil ocelovým kartáčem....uvnitř byl zátěžák v pohodě.... takže ted je funkční.

F/I/A/T/ Tempra 1,9 TD 1993 250tis.km
Moje hobby www.foto-tapety.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #12 od BlackJack

Já měl zátěžák KO jen v té páce co ho ovládá, totálně zarezlá.....tak jsem ho vyndal a pořádně namočil do WD40 a pak násilím tu páku rozhýbal a pak očistil ocelovým kartáčem....uvnitř byl zátěžák v pohodě.... takže ted je funkční.

Já se bojím jej vydělat a všemožně s ním handrkovat. Může se stát, že ho rozhýbu, ale bude téct nebo cokoliv jiného. No a co pak? Druhý nebude skladem a co pak? :lol: No teda spravil bych si jej rád, ale zase ovzdušňovat se mi to nechce :lol:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #13 od MarianBarton
Myslim, ze po tom co sundas nadrz, zatezak, rozhybes ho a das to vse z5 je odvzdusneni to nejmensi. Njn, budu muset vymyslet, kde rozdelat auto a pustim se do toho

TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #14 od jipaf
Odpověděl jipaf pro téma Re: Vymenen HVB a stale nebrzdi
podle čeho jsi usoudil, že byl HVB KO ?
podle čeho usuzuješ, že jsou samostavy KO ?

zvedni zadek, sundej bubny, zkus samostavy zprovoznit, pokud nepůjdou zrenovovat tak opatrně šroubovákem to ozubené kolečko pootáčej a zkoušej nasazovat buben, pokud už půjde na těsno zkompletuj to, dej špalky pod ramena, eventualně něco hoď do kufru, startni a odvzdušni to znova...

ten zadek musí být zatížený a motor nastartovaný, proto když to budeš odvzdušňovat v garáži v kanále - VĚTREJ !!!

PS: pokud budeš mít zatížený zadek a nastartováno tak při odvzdušňování pokud je zátěžák OK tak to poznáš :D

TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
14 roků 8 měsíců zpět #15 od Charles
no nebudu tu nic moc vypisovat, co tu psali ostatní... jen mi neni jasný, proč bych měl při odvzdušňování mít natočenej motor? Nikde v servisu jsem to neviděl, ani se nepamatuji, že by to bylo psaný v chytré knize... ani já to nedělám při motoru a problémy nemám. Co by jste dělali třeba u škůdky, která posilovač nemá? :lol:

Jinak Mário, kdyby to bylo samostavama, že jsou zalezlý, tak by ti prasata vyletěla hned a z bubnů by valila brzdovka samospádem, tam bych problém vůbec nehledal...
Vůbec tu ale nepíšeš, jestli je pedál tvrdej, nebo když na něj šlápneš, tak ti padne až na podlahu? Pokud je pedál tvrdej, ale nebrzdí ti to, tak ti třeba někam natekla brzdovka při odvzdušňování...
Funkčnost zátěžáku se dá normálně vidět okem..když lehneš pod auto a někdo ti šlápne na brzdu, tak ten regulátor se hýbe, vyjíždí tam takovej pístek, kterej je pod gumovou manžetou a jde na tu páku, to je vidět když tu gumu odhrneš. Potom podle náklonu auta (odlehčení zadní nápravy) se přes pružinu hne ta páka a ta zatlačuje ten pístek zase zpět a tím se omezuje ten tlak.
mimochodem, ten mechanismus páky je nějakej dvojčinnej, ale u mě totálně zarezlej, že to je pořád v jedné poloze, ale vem to čert, regulátor funguje :)


Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - :) Killer on The Road ;-) Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek :)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 0.711 sekund
Powered by Kunena fórum