Vymenen HVB a stale nebrzdi
Jinak Mário, kdyby to bylo samostavama, že jsou zalezlý, tak by ti prasata vyletěla hned a z bubnů by valila brzdovka samospádem, tam bych problém vůbec nehledal...
Vůbec tu ale nepíšeš, jestli je pedál tvrdej, nebo když na něj šlápneš, tak ti padne až na podlahu? Pokud je pedál tvrdej, ale nebrzdí ti to, tak ti třeba někam natekla brzdovka při odvzdušňování...
ach jo, když napíšu že s tebou Kájo nesouhlasím, zase budeš nepříčetnej..
samostavy mají docela velký vliv, protože, když se zaseknou, zalezou a nefungují, vrátí péro pakně zpět a stlačí pístky, kapali na nateče zpět do potrubí..
tím pádem má pedál má dlouhou dráhu a píst v HVB dojede tzv na doraz a nevyvine v potrubí dostatečný tlak k zabrždění..
tudíž samostavy pokud fungují, nevrátí pakny z5 a HVB přisaje do okruhu další kapalinu z nádobky.. jinak mezi námi, víš jak by musely být pakny sjeté aby pístek vylezl a teklo to? domnívám se že už konstruktéři počítali, že s tím budou jezdit lamy a z hlediska bezpečnosti druhých na cestě...
jinak Karle, musím tě pochválit, dobrá připomínka, tzv tvrdost pedálu, měký a dlouhý pedál špatné samostavy nebo odvzdušnění bez motoru a zatížení zátěžáku,
a opak tvrdý pedál bych viděl např na přicpanou nějakou hadičku, tlak vyvine ale nedostane se k pístkám..
jinak u fiata to může být kdykoliv čímkoliv a pokaždé něčím jiným..
ps: jinak nevím jak uvás či ve vašem okolí v servisech, nevím jak měníte kapalinu v brzd okruhu.. tady se to většinou v servisu tahá podtlakem vývěvou s přepadovou nádobkou..
jenom doma si to musíme poctivě odšlapat
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
samostav pokud je KO, nemá kam zalézat, muselo by se točit tím kolečkem (je to vlastně matka). Taky mám samostavy KO, chybí mi tam ty jistící plíšky, které je mají pustit jen jedním směrem, a víš co? Ono to funguje i bez nich! Už tomu bude teď počátkem března 2 roky, co jsem je ručně nastavil a brzdy vzadu chodí jako víno včetně ručky
Další věc, mnou omylem vyzkoušená, je, že pokud je dobře odvzdušněno, je všude kapalina bez bublin, tak jedním šlápnutím pedálu až na podlahu pístek vyletí jako hovno z potrubí, tak mi tu netvrď něco o potřebě našlapávání
U nás ve firmě odvzdušňování neděláme podtlakem, ale tlakem do nádržky nebo našlapáváme...ale když jdeš do těch správných servisů, kde je to ještě opravdu servis a ne výměnné středisko, tak tam to většinou dělaj takhle poctivě po staru a pořádně
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Croma Nuova 1,9JTD MultiJet 88kW 2006
EX Fiat Marea Weekend 1,9TD 100 1998
EX Fiat Tipo 1,4 i.e. 1988
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- Příspěvky: 1349
Zeptám se jinak, co tam máš za desky na přední nápravě? Já sem měl podobný problém s nekvalitníma deskama ICER, které prostě nebrzdily, k tomu ještě kotouče, které už měly své nejlepší časy za sebou, cca 40-50% brzdné plochy orezlo a nefungovalo. Výsledek zlepšila výměna kotoučů (špičkové ATE Power Disc) a na ně desky (TWR - Lucas) nic jiného nebylo třeba dělat a brdy "začali fungovat". Dnes po pěti letech provozu musím říct, že tak kvalita stála za to, na předek sem od té doby nešláhl a šlape jak šwícary... Ještě sem teda k těm opravám přidal výměny předních hadiček. Se zadkem (kotoučovým) sem bojoval taky do výměny destiček a kotoučů (tam už mám obyč Brembo), ale ty se musí vzhledem ke konstrukci průběžně udržovat
Michal Tipař [img:35fd246b7a]http://www.celysvet.cz/userbar/dbc73b9e20de02119c403187359ed2da.jpg[/img:35fd246b7a] Tipo 1,4ie \'93 Consummatum est!!!
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
A jinak naprosto souhlasím s Michalem, dokud mi nepřestala brzdit ručka a nesundal jsem bubny, tak jsem neměl tušení, že vzadu není obložení a zadek vůbec nebrzdí. Předek brzdil skvěle, zašlápnutí znamenalo hvízdající gumy...
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MarianBarton
- Autor tématu
- Offline
- Příspěvky: 88
Kdyz prestane brzdit auto, zrojem tlaku je pro me HVB, byl celkem levny, v porovnani s jinymi dily, proto sem zacal s nic
zatezak me napadl proto, ze sem u tempry mel stejny problem a po zahozeni zatezaku a vymene komplet zadku bylo vse ok
mrtvost samostavu vim proto, ze sem mel bubny dole a menil prasata
k tomu pedalu, dobre ze ste se zeptali, pedal je mekkej a az uplne dole trosku ztvrdne a auto trochu pribrzdi
kotouce a desky sou dobry, pakny taky, ale ne samostavy. predchozi majitel to nechal vymenit
Muj kamarad rika: dejte si auto k nam do servisu a stanete se nasim stalym zakaznikem, ne proto ze by to bylo tak dobre, ale po odjezdu se vam urcite posere neco jineho(musime preci vydelavat), proto servisy nemam moc rad
az v nasem kraji sleze snih, uvidim, co budu postupne delat a dam vedet, cim to bylo udelam to po castech, aby nebylo sporne, co bylo to spravne reseni
diky moc za nazory
TIPO 1.6 DOHC 90hp (149.C2.046) - r.v. 1989
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Fiat Tipo 2.0 8V Turbo r.v. 1991, motor 2012 - Killer on The Road Performance & tuning
ex Tipo 1.9TDs, 1.6DOHC a 2.0 8V, Alfa Romeo 145, ex Fiat Bravo 1.9 TD100s a 1.6 16V
Lancia Delta II 1.8 16V GT 100kW by Zender - žluťásek
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
klídek zase se to tu hrotí do horkých hlav....
Jirko Jirko, koukám že nemáš nic jiného na práci..
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
čím lépe naštelovaná ruční brzda(nastavené samostavy nejmenší vůle mezi paknou a bubnem)tím lepší účinek brzd na celém autě že?,myslím že to nemá cenu dál rozebírat......
vše ostatní je tady bohatě rozebráno do šroubku
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
stále je to o tom jak velký chod(délu rozevření prasátka)musí mít obje pakny k bubnu)
ještě PS:prasátko vyplnuješ daleko větším obsahem kapality než plovoucí třmen a jeho jedinej pístek...
Tempra 1.9TDs-už je pryč,měl sem jí pět let,nebylo to nudné auto,jako tedˇvlastním
TedˇŠvedské Audi,s obsahem pěti pivních půllitříků
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
ak to zhrniem, tak pedal mekky, na podlahe trocha zabera, kapaliny dost, hbv vymeneny-predpoklad ze je dobry, zatazak neisty.
brzdy ma tipo dvojokruhove, jeden okruh je lp - pz, druhy okruhPP - lz.
v tomto pripade ak to je skutocne dobre odvzdusnene tak vychadza zavada nastavovaca vole v zadnych bubnoch. bud obe alebo jedno ale potom je velmi velka vola, ak hbv je 100°/°.
AK HBV nieje 100 tak ataci mensia vola na nastavovaci a uz nebrzdi dobre.
ja som kupil na vrakacu 2 hbv a nakoniec som kupil novy a az ten vyriesil problem.
zapečeny fiaťak
marea 1.9 JTD 77/105
tipo 1.9 TDS 66/90-predane-s lutostou spominam
favo-lpg
favo-be - zosrotovane
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
dál, i když bylo psáno, že marian není lama, zkusil bych brzdy znovu odvzdušnit za použití sklínky a hadičky, nic se tím nezkazí
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
pokud chceš vycházet z toho, že Marian není lama s 5-ti pruhama tak o motorizaci a vývěvě asi nebude ani řeč..
jinak hoši zlatý válce na STKáčku, za pár KáČé ti poví okamžitou tvrdou pravdu
TEMPRA 1,6ie soc ....tam kde jiní končí, Fiat začíná...
ALF AR156 2,0TS SW lpg... 155 živých koníků...
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
fiat tipo 1,7DGT 1989, už jen ve vzpomínkách
FIAT PUNTO II 1.8 16V HGT 96kW, 3 dveř,klima a plno dalších vymožeností. azurový démon
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.