zátěžový regulátor

Více
18 roků 3 měsíců zpět #16 od Wybro
Odpověděl Wybro pro téma Re: zátěžový regulátor
Už jsi se mrknul na ty fotky co jsem do fora poslal já. Je to o cca 13 témat pod tvým a jmenuje se :Upadlá hadička (kam sní ). Ty fotky jsou u konce tak to omrkni .

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #17 od jirk
Odpověděl jirk pro téma Re: zátěžový regulátor
wybro,nejseš trochu mimo?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #18 od Wybro
Odpověděl Wybro pro téma Re: zátěžový regulátor
Proč bych měl ? Upadl mu plastový váleček s tyčkou na kloubu. Podtlakový regulátor z plastu asi určitě není a funguje tuším přes pružinu ne kloub. Ale jestli se pletu tak sorry :roll:

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #20 od BlackJack
Odpověděl BlackJack pro téma Re: zátěžový regulátor
Ty si drsný :lol: použít jako zdroj pro tvé fotky libimseti.cz :twisted:

FIAT Tipo 1.9TDsX Gran Turismo (přenecháno rodičům)
Mitsubishi Galant 2.0 GLX

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

  • TripleX
18 roků 3 měsíců zpět #21 od TripleX
Odpověděl TripleX pro téma Dobre
Libim se ti? Nemozem posudit nic som nevidel :D :D :D :D :D Hlavne je ze si vie pomoct...

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #22 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: zátěžový regulátor
No jo mě nic nenapadlo! :lol: ono to tam neni vidět?mě to jde!!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #23 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: zátěžový regulátor

No jo mě nic nenapadlo! :lol: ono to tam neni vidět?mě to jde!!

No tak fotky jdou videt, krome jedne. S urcitosti Ti muzu rici, ze to neni zatezovy regulator brzd - spise bych se priklanel k te regulaci svetel (na mem aute to nemam).
Zatezovy regulator je takova ocelova kostka do ktere vedou tusim ctyri trubky a je ovladan pres pruzinu. Ja jej mam k.o. a jde to poznat, hlavne kdyz jsem nenalozeny. Co jsem se ptal, tak to stoji okolo 2,5tis Kc, takze mne to ceka.
Btw servisak mi taky rikal, ze by to napojil na primo bez zatezaku, ale s tim ja nesouhlasim, znam jake to je v zime s tim (taky spatne zkusenosti z "ustrelovanim zadku"), navic s tim jezdi ma zena.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #24 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: zátěžový regulátor
Jo dík moc !!tak to su rad že to neni on!!!

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

18 roků 3 měsíců zpět #25 od Anonymní
Zdarec. Mám Tempru 1,9 TD z 1992 a mám propadlou technickou z důvodu nebrzdícího zadku. Zřejmě to bude omezovač brzd zadní nápravy. Už mi to jednou v servisu dělali, podařílo se to rozhýbat. Po dvou letech je to zase asi zadřený. Ale nový mi nabízeli za cca 3.500 Kč. Chtěl jsem jej přemostit hadičkami, ale zdá se mi to jako velké riziko, co jsem si tady přečetl. Ví někdo o levnějším omezovači?

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #26 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: zátěžový regulátor

No jo mě nic nenapadlo! :lol: ono to tam neni vidět?mě to jde!!

No tak fotky jdou videt, krome jedne. S urcitosti Ti muzu rici, ze to neni zatezovy regulator brzd - spise bych se priklanel k te regulaci svetel (na mem aute to nemam).
Zatezovy regulator je takova ocelova kostka do ktere vedou tusim ctyri trubky a je ovladan pres pruzinu. Ja jej mam k.o. a jde to poznat, hlavne kdyz jsem nenalozeny. Co jsem se ptal, tak to stoji okolo 2,5tis Kc, takze mne to ceka.
Btw servisak mi taky rikal, ze by to napojil na primo bez zatezaku, ale s tim ja nesouhlasim, znam jake to je v zime s tim (taky spatne zkusenosti z "ustrelovanim zadku"), navic s tim jezdi ma zena.


Pani, ciste teoreticky. Ak by som zatazovy regulator vypojil, tak zadok brzdi vzdy naplno. To vtedy hrozi, ze by mi zadok v zime ustreloval? Moj nazor je, ze prave pri nedostatocne brzdenom zadku ma zadok tendenciu predok predbehnut.
Zase ciste teoreticky. Co tak zatazovy regulator vypojit a skombinovat to s obmedzovacmi brzdoveho tlaku zadnej napravy z Favorita, ktore su namontovane priamo na hlavnom brzdovom valci.
Nedavno som odmontoval celu zadnu napravu z Cromy 2.0 i.e. A je na nej zatazovy regulator, z ktoreho viedla plastova trubicka az do motoroveho priestoru. Kde to v motorovom priestore bolo ukoncene, neviem, pretoze ta plastova trubicka uz bola na konci odrezana. Demontoval som to totiz z vraku.
Ak je zaujem, pojdem dnes ten regulator odfotit, len mi musite pomoct tie fotky tu na fore umiestnit.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #27 od MagicMisel
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: zátěžový regulátor
Kdyby to šlo tak ho vyfot a hod ho třeba na libimseti.cz

bmw 530i V8 www.ms-auto.cz

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #28 od csala
Odpověděl csala pro téma Re: zátěžový regulátor
Tak som ten zatazovy regulator z Cromy odfotil. Mozem dodat aj foto, ale je to zbytocne. Je to totiz tak: Zatazovy regulator zadnych brzd je tam klasicky - dve trubky privod a dve trubky vystup do praveho a laveho brzdica. A na tom istom drziaku je pripevneny dalsi regulator, z ktoreho vychadza ta plastova trubicka popod cele auto dopredu. To je ten regulator ovladania prednych svetiel. Tak sorry.

Fiat Croma TDid

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #29 od Augustin
Odpověděl Augustin pro téma Re: zátěžový regulátor

No jo mě nic nenapadlo! :lol: ono to tam neni vidět?mě to jde!!

No tak fotky jdou videt, krome jedne. S urcitosti Ti muzu rici, ze to neni zatezovy regulator brzd - spise bych se priklanel k te regulaci svetel (na mem aute to nemam).
Zatezovy regulator je takova ocelova kostka do ktere vedou tusim ctyri trubky a je ovladan pres pruzinu. Ja jej mam k.o. a jde to poznat, hlavne kdyz jsem nenalozeny. Co jsem se ptal, tak to stoji okolo 2,5tis Kc, takze mne to ceka.
Btw servisak mi taky rikal, ze by to napojil na primo bez zatezaku, ale s tim ja nesouhlasim, znam jake to je v zime s tim (taky spatne zkusenosti z "ustrelovanim zadku"), navic s tim jezdi ma zena.


Pani, ciste teoreticky. Ak by som zatazovy regulator vypojil, tak zadok brzdi vzdy naplno. To vtedy hrozi, ze by mi zadok v zime ustreloval? Moj nazor je, ze prave pri nedostatocne brzdenom zadku ma zadok tendenciu predok predbehnut.
Zase ciste teoreticky. Co tak zatazovy regulator vypojit a skombinovat to s obmedzovacmi brzdoveho tlaku zadnej napravy z Favorita, ktore su namontovane priamo na hlavnom brzdovom valci.
Nedavno som odmontoval celu zadnu napravu z Cromy 2.0 i.e. A je na nej zatazovy regulator, z ktoreho viedla plastova trubicka az do motoroveho priestoru. Kde to v motorovom priestore bolo ukoncene, neviem, pretoze ta plastova trubicka uz bola na konci odrezana. Demontoval som to totiz z vraku.
Ak je zaujem, pojdem dnes ten regulator odfotit, len mi musite pomoct tie fotky tu na fore umiestnit.

A ja Ti zase ciste prakticky muzu rici, ze jsem vzdycky v zime na silnici tancoval, kdyz jsem nemel zatizeny zadek. Porad mi to neslo do hlavy, ze to je takove, ale je to tim.

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Více
18 roků 3 měsíců zpět #30 od simir
Odpověděl simir pro téma Re: zátěžový regulátor
Mám také problém se zátěžákem. nebrzdí pravá zadní strana (tlak do zátěžáku jde, z něj ne), uvažuji ho přemostit. Můj názor je, že bubnové brzdy (co mam na zadku) nikdy nebudou brzdit tolik, co přední kotouče a pokud budou dobře seřízený, aby brzdily obě stejně, tak auto nemůže jít bokem. Avšak stálo by za vyzkoušení ty ventily z Favorita, neví někdo, jaký má Fávo průměr kotoučů?(kvůli brzdnému účinku)

Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)

Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.

Vygenerováno za 1.139 sekund
Powered by Kunena fórum