zátěžový regulátor
18 roků 2 měsíců zpět #31
od csala
Ono pri tom brzdeni je jasne, ze zadok je odlahceny, a preto nepotrebuje take ucinne brzdy ako predok.
Opakujem, ze Favorit brzdi aj vzadu naplno az do doby, kedy tlak v brzdovej sustave nedosiahne urcitu hranicu. Ventily do zadnych brzd uz vacsi tlak nepustia. Je to jednoduche aj ked ani zdaleka nie idealne riesenie. A hlavne spolahlive. V podstate sa tam nema co pokazit. Ventil obmedzovaca tlaku je primitivna suciastka. Je namontovana priamo na hlavnom brzdovom valci na obidvoch zadnych trubkach brzdovej sustavy.
Inac vo svojej dobe Favorit svojim vynikajucim brzdnym ucinkom prekonaval drvivu vacsinu dovtedy vyrabanych beznych aut.
Fiat Croma TDid
Odpověděl csala pro téma Re: zátěžový regulátor
Favorit ma priemer brzdovych kotucov 236mm. Tipo 240, pripadne 257mm.Mám také problém se zátěžákem. nebrzdí pravá zadní strana (tlak do zátěžáku jde, z něj ne), uvažuji ho přemostit. Můj názor je, že bubnové brzdy (co mam na zadku) nikdy nebudou brzdit tolik, co přední kotouče a pokud budou dobře seřízený, aby brzdily obě stejně, tak auto nemůže jít bokem. Avšak stálo by za vyzkoušení ty ventily z Favorita, neví někdo, jaký má Fávo průměr kotoučů?(kvůli brzdnému účinku)
Ono pri tom brzdeni je jasne, ze zadok je odlahceny, a preto nepotrebuje take ucinne brzdy ako predok.
Opakujem, ze Favorit brzdi aj vzadu naplno az do doby, kedy tlak v brzdovej sustave nedosiahne urcitu hranicu. Ventily do zadnych brzd uz vacsi tlak nepustia. Je to jednoduche aj ked ani zdaleka nie idealne riesenie. A hlavne spolahlive. V podstate sa tam nema co pokazit. Ventil obmedzovaca tlaku je primitivna suciastka. Je namontovana priamo na hlavnom brzdovom valci na obidvoch zadnych trubkach brzdovej sustavy.
Inac vo svojej dobe Favorit svojim vynikajucim brzdnym ucinkom prekonaval drvivu vacsinu dovtedy vyrabanych beznych aut.
Fiat Croma TDid
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 1 měsíc zpět #32
od simir
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Odpověděl simir pro téma Re: zátěžový regulátor
Nezkoušel někdo vyřadit ten zátěžák? Rád bych ho dal pryč, ale nechci být první, kdo bude sbírat zkušenosti
Fiat Tipo 1.6 DOHC (149C2046)
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
- MagicMisel
- Autor tématu
- Offline
18 roků 1 měsíc zpět #33
od MagicMisel
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Odpověděl MagicMisel pro téma Re: zátěžový regulátor
Nevím proc ale brzdí me vic zadek nez predek!myslim ze je to tim že sem v zadu brzdy koplet rozdelal a dal tam ty gumicky ve tvaru ctverce nový na ten valecek!tak vepredu zkusim dat taky nový!
bmw 530i V8 www.ms-auto.cz
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 dní zpět #35
od SKV
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Odpověděl SKV pro téma Re: zátěžový regulátor
Taktovypadá zátěžový regulátor:
fiattipo.net/modules/gallery2/v/ostatni/160.JPG.html
. Mám 1,4ie bez zátěžáku - hadice na přímo, ani zimě problémy nejsou!
Tipo 1,4 iE, najeto
235 000 km
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
18 roků 3 dní zpět #36
od feri
tipo 1.7 d
Odpověděl feri pro téma Re: zátěžový regulátor
ja som s tým tiež ešte nemal problém ani v zime ale na STK sa ten chlap zhrozil či sa chcem zabiť
tipo 1.7 d
Prosím Přihlásit se připojte se ke konverzaci.
Vygenerováno za 0.572 sekund